Hmmm - mně taky z fóra po nynějším pokusu nešel, z @ odkud mi přišel ano, tak nový pokus a hned si to vyzkouším ☺
Odzkoušeno - funguje - v prvním podání chybí "E" na konci odkazu. Omlouvám se za chybu
Zatim jsem ho neviděl, ale kámoš mi o něm vyprávěl, prej nedávno vypravoval na český i šaliny
Zejtra se budu v brně na nádraží rozhlížet jestli tam neni.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
V těch komentářích kdosi psal, že teď pomáhá popelářům.
Ale přijet na to nádraží jako fíra poprvý, tak netuším. Ten měl hlásit odjezdy-příjezdy z nádražního rozhlasu místo toho hlasovýho systému.
Co to je
To už český dráhy fušují do řemesla i hrobníkům či dopravcům zesnulých, přestože svou vlastní prací prodělávají
I tu přípravu pod lak odflákli
L.
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Ale paštikář by mohl vyměnil švýcarskou kvalitu za skoro švýcarskou kvalitu... Stačilo by sehnat klasickou bobinu řady 140 s kulatýma okýnkama na bocích.
Vývoj této lokomotivní řady spadá do doby na konci 40. let, kdy se v továrně ŠKODA v Plzni pozvolna začala rodit výrobní dokumentace k nové lokomotivě, jejíž vzorem byla švýcarská lokomotiva typu Ae 4/4. V zájmu rychlého vývoje lokomotiv bylo v jejich konstrukci použito několik odzkoušených licenčních prvků zahraničních firem: dne 3.2.1949 byla podepsána licenční smlouva s ženevskou společností Société Anonyme des Ateliérs de Sécheron na možnost české výroby jejich patentované lamelové spojky pro přenos kroutícího momentu z trakčních motorů na nápravy lokomotiv a na některé další komponenty trakční výzbroje; dne 23.2.1949 pak byla podepsána smlouva s taktéž švýcarskou firmou Lokomotiv und Maschinefabrik Winterthur o spolupráci při konstrukci pojezdu nové lokomotivy.
Jojo, spojka Sécheron, Škodovka ale vymyslela lepší bezlicenční spojku Škoda-Chadži a to byla jedna z hlavních odlišností u lokomotivy E499.1
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova