PS: nechci rozvíjet teorie, že žigul má tacho do 180 a dosáhne 150, ale u žigula není z maximálky na konec takovej kus

Moderátor: Moderátoři
tak jedna forma a jeden tistak jsou levnejsi jak dve formy a dva tistaky.Marek píše:No mne spíš zaráží, že jsou do 240 km/h. Jisté totiž je, že Fabia s tímto motorem není schopna trvale udržet ani stopade.....
Nevím, jakou hledáte konkurenciMarek píše:No jo, ale ta spotřeba se nedá s ničím srovnat. Že to moc nejede, to se ví. Jenže to umí dálku hluboko pod pět litrů nafty (i BIOnafty). A najdi auto, které v téhle kubatuře umí tuhle spotřebu. Navíc je to stará dobrá rotačka, která snese naprosto vše a vydrží to, co jiné motory ani omylem.
Soused má kluka v Anglii na dlouhodobém pracovním pobytu. Domů jezdí tak třikrát do roka na pár dnů. Má Fabii SDi v kombíku. Jezdí to po ose. Dělá někde v Londýně v nějakém autoservisu. Cestou z Anglie domů a zpátky má spotřebu okolo 4,5-4,7 l na 100 km. Myslím, že to moc konkurenci nemá.
V tomhle je nejlepší 2110Luděk Musil píše:No ale vypadá to dobře, ne? L.
PS: nechci rozvíjet teorie, že žigul má tacho do 180 a dosáhne 150, ale u žigula není z maximálky na konec takovej kus.
Především jsou to tříválce, takže ne 16V a 8V, ale 12V a 6V (jak podobné Trabantu)dvk píše:Pánové, potřeboval bych pomoc ohledně škodovkyMě se to teda netýká, ale v rodině hrozí nákup Fabie Combi 1.2 HTP 16V. Vymlouvám to jak můžu, ale prý tyhle 12V už jsou vpohodě, že ty špatné byly 8V. Je to opravdu tak ? Jinak se jedná o konkrétní kus ročník 2003 se stavem tachometru 180 000. Díky.