Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Moderátor: Moderátoři
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Vačšie vstreky môžu pomôcť akurát tak krátkodobo pri akcelerácii
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
ja som sa vacsimi vsrekmi nepresiel cez emisku, na volnobeh sa to topilo v benzine a ani pri zvysenych otackach to lambda uplne neukorigovala. A na origo vstrekoch hodnoty skoro ako keby som mal kat...
Vacsie vstreky bez chipu su na nic...
Vacsie vstreky bez chipu su na nic...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Tak jsem tedy zkoušel kábl KKL s ICD a nějak mi to nejelo
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
ICD tuším zvládne max COM4, aspoň ten, čo mám. Ak ti ten kábel nainštalovalo ako COM10, tak jedine zmeniť v nastaveniach aby sa tváril ako nejaký COM max 4 a tiež v ICD v "nastrojkach" nastaviť prislušný COM port a musí byť zapnuté zapaľovanie.
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
COM port jsem měl nastavený dobře, zažeganie zapnuto, dal jsem F2, což je asi připojit - ta ikona s klíčem, vypadalo to že to vykonává nějakou činnost a ve stavovém řádku cosi psalo že asi teda připojuje, ale ani po pěti minutách nic...
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Ešte by mohlo byť, že si to nerozumie s RJ ICD pozná BOSCH MP7.0H, BOSCH M1.5.4 a яанварь 5,x. Predpokladám, že K-line je na konektore zapojené
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Heh, tak jsem ke svému překvapení zjistil, že ScanTool je ve std. balíčcích Kubuntu 12.12. Zítra to prubnu, diagnostika z HongKongu konečně dorazila
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Jo, měl sem to dokonce i v ICD správně nastavenyý na MP 7 a Euro 3, no ještě jedině zkusím stáhnout jinou verzi ICD, tuhle mám v pc už pár let a třeba je nějaká kazová...mirozv píše:Ešte by mohlo byť, že si to nerozumie s RJ ICD pozná BOSCH MP7.0H, BOSCH M1.5.4 a яанварь 5,x. Predpokladám, že K-line je na konektore zapojené
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Mám verziu 1.2.0.1 a tento kábel :http://www.chinatech.sk/index.php?page= ... t&Itemid=1 a chodí mi to. Netreba ani uviesť imo do servisného módu. Nuž čo, Lada, čo kus to originál
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Tak to mám verzi stejnou, a přepínáš to na RU windowsy nebo jedeš s klikyhákama? Verzi kabelu bych snad měl mít stejnou, ještě jej zkusím na nějakej šádovce, jestli je funkční.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Wokna porušťujem. Tie kliky haky je triafanie naslepo.
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Já jsem se na to právě vyprd, páč jsem to chtěl jen vyzkoušet, jestli se připojí nebo ne, nic víc, ale to by na funkci snad vliv mít nemělo...
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Na "funkci rostlináře" by to vplyv mať nemalo
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
Jen tak mimochodem, když jsem viděl ty programy, postavil jsem se tomu čelem:
https://github.com/dmatej/java-cardiag
Nevím, jak na tom budu s časem, páč se podle všeho budu během února stěhovat na barák, ale myslím to vážně. Dám vědět, až ten program k něčemu bude
Jinak u mě se to zatím umí domluvit s krabicí a v principu i s autem, ale přepočítávat odpovědi ručně je celkem opruz. Obecně z Linuxu se dá komunikovat přes terminál. To dotáhnu do konce co se týče standardu i kódů VAZ a pak by bylo fajn, kdyby někdo začal psát GUI.
Program poběží stejně na Windows i Linuxu, nejspíš i MAC
Licence programu bude nejspíš GPL2, čili SW zdarma s volně šiřitelnými a rozšiřovatelnými zdrojáky. Přemýšlím, jestli ještě dovolit, aby někdo program použil a napsal placené rozšíření, nebo si mám vynucovat stejnou licenci, obojí má pro a proti
Jo a cestou jsem narazil na JSR, kde se píše cosi o komunikaci s autem ... JSR = požadavek na implementaci podpory přímo v Javě, takže se máme na co těšit.
https://github.com/dmatej/java-cardiag
Nevím, jak na tom budu s časem, páč se podle všeho budu během února stěhovat na barák, ale myslím to vážně. Dám vědět, až ten program k něčemu bude
Jinak u mě se to zatím umí domluvit s krabicí a v principu i s autem, ale přepočítávat odpovědi ručně je celkem opruz. Obecně z Linuxu se dá komunikovat přes terminál. To dotáhnu do konce co se týče standardu i kódů VAZ a pak by bylo fajn, kdyby někdo začal psát GUI.
Program poběží stejně na Windows i Linuxu, nejspíš i MAC
Licence programu bude nejspíš GPL2, čili SW zdarma s volně šiřitelnými a rozšiřovatelnými zdrojáky. Přemýšlím, jestli ještě dovolit, aby někdo program použil a napsal placené rozšíření, nebo si mám vynucovat stejnou licenci, obojí má pro a proti
Jo a cestou jsem narazil na JSR, kde se píše cosi o komunikaci s autem ... JSR = požadavek na implementaci podpory přímo v Javě, takže se máme na co těšit.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach
toz pokud mas skatuli s tim prevodnikem, tak to nemuze byt tezke, obalit to rs232 nejakym gui.
Ja se do toho budu asi muset taky nejak vnorit. Uz jen z principu toho, ze nemam rad, kdyz se predemnu neco schovava .
Ja se do toho budu asi muset taky nejak vnorit. Uz jen z principu toho, ze nemam rad, kdyz se predemnu neco schovava .
VAZ 2104 1.3 1989