Majove Nivy
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva by Majo
Nu jsem zvědavej, jak obstojí zase po ňákým zátopu po kapotu
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Niva by Majo
take uz nerobim, teraz mi staci, ze mi zateka cez prasknute celne sklo
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Niva by Majo
ešte by to chtělo M-packetove prahové lišty
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva by Majo
M-paket volant, prahy, narazniky
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: Niva by Majo
staci mi laktova opierka vpredu aj vzadu, stredova konzola na strope a koberec ako sa pouziva v normalnych autach(teda nie gumene rohoze hodene rovno na izolaciu...)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva by Majo
oblubena veta tu na fore.
"Je to silenec, hodte na nej sit"
"Je to silenec, hodte na nej sit"
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Re: Niva by Majo
je to v pořádku ,výbavička musí být já jsem na mercedesu posedlý výbavou ,měsíc jsem vyšíval a skládal židle ,vyhřívání ,ortoped a pak tahal elektriku k el.oknům a je to paráda ,mňam a zítra si jedu pro tohle : http://jeremi1991.rajce.idnes.cz/Gelhard_GXR880 nějak jsem žačal sbírat rádia je to rádio z roku 1989 s ůčtem ,návodem a krabicí
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva by Majo
Hm, mně by stačila Niva, abych to dříví z lesa nemusel k cestě tahat růčo.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva by Majo
Hm ... už to vidím živě a v barvách:Teepee píše:Hm, mně by stačila Niva, abych to dříví z lesa nemusel k cestě tahat růčo.
T-P vyráží s Nivou do lesa, nakládá do ní polena, doveze k cestě, složí polena na hromadu a valí s tím znova do lesa, třeba 5x za sebou
T-P se vrací z lesa s Nivou, odkládá ji na dvoře, bere Sierru s vlekem a vyráží k lesu, nakládá polena (pokud je ještě někdo za tu chvíli neukradl) a jede zpátky
Případně varianta druhá: T-P používá Nivu v lese jako tažného koně a zapřahá za kouli celý kmen a táhne ho k cestě, u cesty motorovkou nařeže kmen na polena a dále dtto ad1
S tím tažením kmene na kouli mám špatnou zkušenost: o prázdninách jsem tahal s 04 tenké (do průměru 12 cm) kmínky po lesní štěrkové cestě cca 300 m, Jel jsem 4x a zcela jsem rozedřel/roztrhal a odepsal tažné lano.
Ale jinak je to dobrá . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva by Majo
Luďo, musím to trochu korigovat.Luděk Musil píše:Hm ... už to vidím živě a v barvách:Teepee píše:Hm, mně by stačila Niva, abych to dříví z lesa nemusel k cestě tahat růčo.
T-P vyráží s Nivou do lesa, nakládá do ní polena, doveze k cestě, složí polena na hromadu a valí s tím znova do lesa, třeba 5x za sebou
T-P se vrací z lesa s Nivou, odkládá ji na dvoře, bere Sierru s vlekem a vyráží k lesu, nakládá polena (pokud je ještě někdo za tu chvíli neukradl) a jede zpátky
Případně varianta druhá: T-P používá Nivu v lese jako tažného koně a zapřahá za kouli celý kmen a táhne ho k cestě, u cesty motorovkou nařeže kmen na polena a dále dtto ad1
S tím tažením kmene na kouli mám špatnou zkušenost: o prázdninách jsem tahal s 04 tenké (do průměru 12 cm) kmínky po lesní štěrkové cestě cca 300 m, Jel jsem 4x a zcela jsem rozedřel/roztrhal a odepsal tažné lano.
Ale jinak je to dobrá . L.
Sierra je od června 2010 zlikvidovaná, mám na ježdění Peugeot 406, který je díky nízkému přednímu nárazníku, přednímu pohonu a celkové koncepci do lesa dál než kousek po lesní cestě nepoužitelný. Vzhledem k dýlce je problém se s ním vůbec někde otočit. Taky se o něj trochu bojím, nechci ho rasit krosením v lese. Nemá tažné, ale když dám plachtu, nemám problém ho naprat po střechu.
Takže jezdím(e) otcovou Feliciíí a vlekem. Jenže ta je na tom s adhézí podobně jako Peugeot, jen má lehce lepší průchodnost terénem. Díky přednímu pohonu je třeba jí odstavit na lesní cestě, protože na listí v mírném stoupání už nemáš šanci. Otec si nedávno zajel do lesa, naložil vlek a ouha, nevyjel. Složil vlek, popojel na rovnější, ne tak strmý úsek, dotáhl vlek, naložil, a ouha, zase to nešlo. Tak to ještě zopakoval a teď se mu ani nedivím, že se, byť jen kousek od lesní cesty, prostě bojí.
Takže posledně jsme uřízli dříví asi 200 metrů od cesty, kam by se dalo zajet, ale už ne otamtad odjet. A hezky poleno za polenem jsme to do mírného kopečka tahali růčo na rudlu. Asi 12 metrových kousků, to se za tu hodinu docela naběháš a namakáš.
Mít Nivu, nebo cokoli s pohonem všech kol, věřím, že si sjedu dolů ke stromu, naházím to do vleku a tradá nahoru a domů listí nelistí. A pro sichr mít naviják a je vysmáto.
Fotky lokality nemám, je to normální les. Smíšený, téměř vždy ve svahu, se štěrkovými cestami a dále z cest odbočují pro osobní auto problematické prostupové průseky. Co čekat od lesa jiného.
A tažení jakéhokoli kmene po zemi, ať už ručně nebo za autem, PŘECE musíš pomocí řetízku (řetězu, záleží, jaká máš měřítka), kterým se úvaz začne a občas se neškodně šoupne po zemi a zbytek pak už můžeš mít obyč lano. Běžná praxe.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Niva by Majo
to je spravedlivej tres boží za to, že mate škodfku
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva by Majo
Hlavně je to o tom, že dříví je u cest už hodně vybraný.
Takže logicky následuje postesk, že bych bral Nivu, neb situaci se bude třeba přizpůsobit. Druhá varianta je, se na dříví vykašlat, což stejně asi lidi donutí, protože jim (obci) z lesa utíkají peníze.
Takže logicky následuje postesk, že bych bral Nivu, neb situaci se bude třeba přizpůsobit. Druhá varianta je, se na dříví vykašlat, což stejně asi lidi donutí, protože jim (obci) z lesa utíkají peníze.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Niva by Majo
docela casto se potuluju lesama na Doupovsku a Chomutovsku. A musim konstatovat ze hnijiciho drivi je v lese jako sracek. Nikdo to neuklizi. Takze nevidim duvod, proc by lidi nemohli vozit domu na karce drevo do urciteho prumeru....
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: Niva by Majo
U nás je bežné, že niektorí ľudia vozia z lesa buky o priemere 10-15cm, pretože je k nim ľahký prístup...iba pár nas je takých, čo sa namáhajú vyťahovaním veľkých kusov z kadejakých jarkov...ešte,že mám naviják zo ZILa
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Niva by Majo
Rozhodně neplatí "nikdo to neuklízí", čím teda ty lidi na Doupovsku a Chomutovsku topí, snad ne plynem či elektrikou? Jen jsou tam lesy rozlehlejší a poměř vytěženého dřeva na celkový objem dřeva v lese bude jiný, než v tom našem rákosí. Však bydliště mám vyplněné U nás je to trochu jiné, kdysi jediný, kdo v okolí měl kolem domu dřevo byl táta a dnes lítá do lesa kdekterý pecivál. A proto je dříví u cest už hodně vybraný. Chce to jinou techniku, kterou se dá zajet dál do lesa.vik2 píše:docela casto se potuluju lesama na Doupovsku a Chomutovsku. A musim konstatovat ze hnijiciho drivi je v lese jako sracek. Nikdo to neuklizi. Takze nevidim duvod, proc by lidi nemohli vozit domu na karce drevo do urciteho prumeru...
Bílý LADA a okřídlená spol.