![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
- řídící jednotka motoru (ECU) je jen jedna a má na starosti dávkování paliva a jeho zapálení ve správnou chvíli
- nouzový režim (ECU) je signalizován trvalým svícením kontrolky CE, nestálé chyby nemají vliv na režim ECU
- ECU nepozná, jaké jde do motoru palivo. Přepínač plyn/benzín volí palivo
- řídící jednotka LPG má na starosti otevření, zavření a dávkování plynu - pokud je k tomu vyzvána.
- veškeré chyby jsou zapisovány do paměti ECU a je možno je vyvolat
- každá chyba je signalizována rozsvícením kontrolky CE. Pokud je to stálá chyba, CE svítí stále a ECU přechází do nouzového režimu. Pokud je to nestálá chyba, tak ECU ji ohlásí rozsvícením CE, po obnovení normálního režimu CE zhasne a ECU zůstává stále v normálním stavu.
Soupis chybových kódů zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=14735
K nestálým chybám (což je Tvůj případ) patří chyby č. 44 a 45.
L.