Tož ulovil jsem novou kamuflovanou škodovku ,přelepené světla alá ochcávka 2 atd. přelepený znak ,fotky jsem dal na rajče páč jsem si říkal že na zmenšených by bylo prd vidět ,shodou okolností před kamuflovanou je stávající okta a velikostně vypadá stejně ,dle mě rapid to není ,ten je menší ,ty jsem pozoroval leč nestihl vyfotit cestou do práce rozespalý,jináč po cestě kde jezdím do hokny se testují škody a mercedesy pořád,jednou jsem jel a za mnou asi deset ruzných barev citigo ,ještě ani nebyly v prodeji,mercedesy jsou na denním pořádku
Já v tom vidim oktávku, ani by mě nenapadlo, že by to neměla bejt
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Je to nová Oktávka. Číslo začínající F, to znamená, že je to z Česany (vývojového centra Škoda). Ale zas tak kamuflovaná není, vždyť, pokud vím, má jít už brzy do sériové výroby.
EAST RUNNER БРИГАДА. ŠKODA Octavia II 1,9 TDi Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500ČZ 175/477ČZ 250/485ČZ 350/472
Ve středu v podvečer jsem v televizi shlédnul (mnou poněkud opovrhovaný) pořad s Jeremym Clarksonem, kde on sám jezdil ve Š-Roomster. Normálně se na tento "seriál" nedívám, tentokráte jsem však vydržel.
Nevím - buď Clarkson neumí jezdit s autem, nebo si pro srovnávací test vybral auto nevhodné konfigurace, nebo to byl špatný kus, nebo to bylo schválně, nebo ... ? L.
Proč mám pocit, že se dělá pořád dokola stejné auto s úplně nesmyslnými rozdíly, jen aby mohli auta stále prodávat v cenách od 500 000 výše. Oktavky, Superby a nově Rapid mi příjdou jako jedno a to samé auto. Rozdíly v litrech zavazadlových prostorů, venkovní několikacentimetrové rozdíly jsou blbosti. Jako Největší hnus je pro mě to, že do jedné kastle se strká 20 druhů motorů, jako třešnička na dortu je nápis VRS a jedinečný lak a automaticky je to nepřekonatelný, megaúsporný, supersporťák Na mě to působí hodně uboze...
Pak si všichni myslí že mají nejlepší auto na světě a denně jsou z těchto důvodů rozmláceny desítky aut. Je mi líto čím dál víc lidí, kteří si své auta udržují, starají se a nakonec je sestřelí arogantní hajzl ve firemní Oktávce, kterému je to absolutně jedno!
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Na poslední napsané musím reagovat. Myslím že auta nemůžou za své řidiče. Pokud někdo nemá cosi v hlavě, je pro něj a okolí nebezpečný i Trabant.
Z pomlouvání Octávií často hovoří závist nedostižného cíle (teď prosím míněno pouze všeobecně). Sám dokonce patřím asi k těm "arogantním frajírků ve služební Octávii". Že Octávie v TDI byly v minulosti vrcholem nemožného je pravda a většina soukromých majitelů to dávala patřičně najevo, to souhlasím.
Octávie není moje krevní skupina (musím ji "trpět", protože mi prý z důvodu firemní prestiže jiné auto nekoupí), má své problémy, přesto musím uznat, že to auto v motorizaci 2,0 TDI CR není vůbec špatné.
Pokud najedu jako včera 650 km po českých silnicích a nejsem vyloženě unaven, o něčem to hovoří.
Patřím spíš k defenzivním řidičům a při nájezdu 60tis+ za rok jsem ťuk ťuk zatím průšvih nezpůsobil a i body mám stále plné. Přesto jsem letos utžil již dva šrámy od "svátečních" řidičů (jeden polibek zezadu od nepozorného důchodce a jedno nacouvání do předního rohu).
Typický příklad ze včera: Jedu vesnicí, tempomat 50, předjíždí mě týpek ve Focusu ještě na plné, jedu dálnici, tempomat 140, předjíždí mě kde kdo v podstatně "horších" autech. A tak bych mohl pokračovat.
Neházel bych proto všechnu vinu na automobilky.
To že je větší výběr motorů mi určitě nevadí, pokud jsou to ale motory alespoň trochu rozumné:
Určitě ne 1,4MPI 44kW v Octávii nebo 1,2 TSI v Superbu, HTP, TDI s uříznutým válcem a obdobné tříhrnky mám taky svůj názor.
Kdyby aslepoň 20 druhů motorů ... zrovna o víkendu donesl pantáta celý nadšený prospekt k novému Rapidu. Dvě výkonové varianty 1.2, pak 1.4, 1.6 diesel. Nezlobte se na mě, ale co je mi platný výkon 77kW, který je dosažitelný v 6000ot. Nikdo mě prostě nepřesvědčí, že motor 1.2 může s lehkou nohou rozumně hýbat naloženým autem velikosti Octávky. Tedy ano, asi může, ale určitě ne za super hyper zelenou ekospotřebu 5.6781 litrů/100 O tom, že tohle auto s alespoň trochu rozumnou motorizací 1.4 nebo tou naftovou 1.6 už se blíží k půl milionu ani nemluvím ...
Shodou okolností jsem měl před týdném díky jedné nepozorné paní své auto v servisu a jako náhradní jsem dostal Oct s 1,2 TSI 77kW. Proti mému dvoulitru to byl samozřejmě "žebrák", nicméně po dvou dnech ježdění jsem již neměl výraznějších připomínek. Je to motorizace pro klidnější řidiče, při plném obsazení již je znát menší počet koníků. Překvapilo mě, že se ten motor chová jako diesel - t.j. 1500 ot. v běžném provozu mu stačí. Nejen subjektivně motor neprotestuje, zároveň i na přístrojovce svítící rychlostní stupeň odpovídá. Auto mělo šestikvalt. Spotřeba se pohybovala do 7litrů.
Závěr: kupodivu to taková hrůza není, je to tedy asi na hraně, při srovnání s 1,6MPI 75kW se mi ten motor jevil lépe.
Jinou věcí je, že bych tohle nechtěl z důvodu toho, že nejen potenciální problém s turbem, ale ještě kompresor. Ten motor vůbec nemá žádný kryt a po otevření kapoty to vypadá nehezky. Co je ale nejpodstatnější, i přes již třetí verzi rozvodů to prý stále není ono a při startování to občas rachotí, dokonce to u některých starších verzí může přeskočit. Ještě poslední pocitovka: Motor je lehčí než TDI, tedy na silci to hůř sedělo.