Dilema 2103 bo 2101??
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Zpracování koroze se mi moc líbí , ale s těma poruchama neblbněte, potřebujete snad kuchařku na všechno? Co se týče dutin tak ten Tectyl je moc fajn, aplikoval jsem jej letos u obou svých výkovků .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Pokud by člověk chtěl něco víc ekonomického a míň ekologického, tak někde na fórech jsem vyčetl pozitivní zkušenost s vystříkáním dutin směsí oleje+petroleje v poměru 3:1
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema 2103 bo 2101??
O petroleji jsem také slyšel, ale přeci jen by to asi chtělo tu voskovou složku, aspoň trochu, na zpevnění. Dal bych ještě tak 1-2 díly Resistinu. Olej s petrolejem, to bude asi dost řídký a časem to steče natolik, že tím vlhkost pronikne. Prostě by to chtělo něčím ztužit.dvk píše:Pokud by člověk chtěl něco víc ekonomického a míň ekologického, tak někde na fórech jsem vyčetl pozitivní zkušenost s vystříkáním dutin směsí oleje+petroleje v poměru 3:1
Nevyzkoušeno, názor od stolu.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Resistin sám o sobě je snad to nejhorší co jsem viděl. Když už, tak Resistin ML. Olej je k ničemu. Kdysi dávno jsem olejem natřel na suché půdě! liškou orezlé blatníky a po dvou letech jsem se nestačil divit .... blatník mastný a pod tím vším to v klidu korodovalo. Opakuji, že to bylo na suché půdě. Petrolej, no, ten snad možná. Každopádně nevidím důvod, proč si do auta lít takovéto srač... Litr Resistin ML stojí cca 140kč, Novol Gravit s lanolinovým olejem cca 190kč, Valvoline Tectyl cca 250kč. Když si vezmu, že na celé auto bohatě přebohatě stačí 2l, nevidím důvod tam cpát kdovíco. 400kč jednou za dva roky přeci není nic hrozného. V benzínu projezdíme mnohem víc....
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Dilema 2103 bo 2101??
No vidíš, já zas mám stejnou zkušenost s voskem. Minulý rok jsem některé místa cvičně vystříkal Bodyčkem na dutiny a letos když jsem to řezal, tak na mnoha místech byla vrstva, která se krásně loupala a pod tím byla suchá bující rez. Netuším číms blatník na půdě natřel, ale ještě jsem neviděl olej, pod kterým by něco rezlo Tedy pokud se bavíme o čistém novém oleji, ne vyjeťáku, směsích s brzdovkou a dalších svinstvech.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Dilema 2103 bo 2101??
jo ten je na pikaču
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Jelene, tys to rozlousk
Zajímavé, že se tu začíná rozjiždět debata, o tom, že každý přípravek (i vychvalované BODYčko) může stát za prd.
Mně to přijde jak s tím pánembohem, nikdy nikdo neviděl, jak přesně se to chová, jak moc to konzervuje, ale všichni vědí, že něco to do těch dutin chce dát. Ale pokud je účinnost a efekt nějak prokázán, rád si to poslechnu.
S tím Resistinem nevím no, když už se prasí, tak bych druh neřešil. Nikdy jsem netestoval vzlínavost MLka a CARu, ale samozřejmě je správné použít ten správný.
A klíčem bude jednoznačně aplikace, jedna věc jsou čůrky z nějaké trysy s dírkami (mám doma k tlakové lahvi) a aplikátor jako má Vašátor, nebo na jaký tu byl kdysi návod.
Každopádně všechny tyhle voskové a olejové přípravky mají jednu věc společnou. Jsou lehčí než voda. Tudíž, když se dostanou pod vodu, tak se mohou odlepit a vyplavat.
Osobně vyzkoušeno, kdysi hodně dávno jsem doma natřel otevřenou expanzku na topení Resistinem CAR. Masakr. (byla asi 4metry nad zpátečkou, že by se to tam tak ohřálo, to asi ne)
Zajímavé, že se tu začíná rozjiždět debata, o tom, že každý přípravek (i vychvalované BODYčko) může stát za prd.
Mně to přijde jak s tím pánembohem, nikdy nikdo neviděl, jak přesně se to chová, jak moc to konzervuje, ale všichni vědí, že něco to do těch dutin chce dát. Ale pokud je účinnost a efekt nějak prokázán, rád si to poslechnu.
S tím Resistinem nevím no, když už se prasí, tak bych druh neřešil. Nikdy jsem netestoval vzlínavost MLka a CARu, ale samozřejmě je správné použít ten správný.
A klíčem bude jednoznačně aplikace, jedna věc jsou čůrky z nějaké trysy s dírkami (mám doma k tlakové lahvi) a aplikátor jako má Vašátor, nebo na jaký tu byl kdysi návod.
Každopádně všechny tyhle voskové a olejové přípravky mají jednu věc společnou. Jsou lehčí než voda. Tudíž, když se dostanou pod vodu, tak se mohou odlepit a vyplavat.
Osobně vyzkoušeno, kdysi hodně dávno jsem doma natřel otevřenou expanzku na topení Resistinem CAR. Masakr. (byla asi 4metry nad zpátečkou, že by se to tam tak ohřálo, to asi ne)
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Dilema 2103 bo 2101??
ja som to zle napísal resp. nedopísal. je to samozrejme resistin ML.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Já jsem těch přípravků vyzkoušel několik, zatím jsem byl nejspokojenější s Dynitrolem. Body je pouze průměrná značka. Nicméně výše uvedené přípravky asi v další sezóně vyzkouším.
Resistin ML je již bohužel překonaný, po čase vyschne a vytváří póry.
S olejem jsem to kdysi zkoušel, ale to se např. ve dveřích postupně "smývalo".
Resistin ML je již bohužel překonaný, po čase vyschne a vytváří póry.
S olejem jsem to kdysi zkoušel, ale to se např. ve dveřích postupně "smývalo".
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Dinitrol je asi nejlepší, používá se i na dopravních letadlech. Taky to budu muset vyzkoušet. Aplikuje se rozprašovačem a ztvrdne, ale ne jak kámen, přirovnal bych jeho tvrdost ke dřevu i po několika letech. A neloupe se.
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Jelikož děláme i klempířskou, vždy se majitele ptám, jak o auto pečoval. Naprosto nejhorší mi vyšel Resistin Car do dutin. Byl suchý, rozpraskaný, pórovitý a na mnoha místech úplně zbělal na prášek. Resistin ML je o něco málo lepší, přecejen v teple stále trošku pracuje, tolik nevysichá a drží. Nicméně jeho antikorozní vlastnosti jsou rovny nule, takže pokud je pod ním plech jič načnutý, velký vliv nemá - nedostane se do pórů rzi. A to je podle mě problém většiny přípravků - jejich vlastností je plech zakonzervovat, nikoli zpomalit/"zastavit" již započatou rez. Dokonce i auta stříkaná kvalitními přípravky trpí vnitřní korozí - pokud se nástřik v rozumné době neopakuje. Nastříkat dutiny drahým přípravkem a myslet, že mám na 10let pokoj ... vždyť i tovární nástřiky či pozinkovaná karoserie trpí korozí.
Osobně bych vybíral přípravky s příměsí nějakého vzlínavého materiálu (či to doma domíchal 2:1). Dynitrol jsme také stříkali a rovněž se s ním dobře pracuje. Dlouhodobě ale nemohu sloužit. Našeho Opela Corsu jsem stříkal Resistinem ML a po korozi ani zmínka ... ovšem začal jsem po 5ti letech provozu, nyní má 14 let. Každopádně nástřik dutin je pouze prevence, započatou korozi to nevyřeší (tím nemyslím lehkou povrchovou korozi).
Osobně bych vybíral přípravky s příměsí nějakého vzlínavého materiálu (či to doma domíchal 2:1). Dynitrol jsme také stříkali a rovněž se s ním dobře pracuje. Dlouhodobě ale nemohu sloužit. Našeho Opela Corsu jsem stříkal Resistinem ML a po korozi ani zmínka ... ovšem začal jsem po 5ti letech provozu, nyní má 14 let. Každopádně nástřik dutin je pouze prevence, započatou korozi to nevyřeší (tím nemyslím lehkou povrchovou korozi).
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Musim s tebou hodit řeč, aby jsi mi potvrdil či vyvrátil něco, co jsem se dozvěděl od výpočtáře.... Je to zajímavej obor to letectvíJelen píše:Dinitrol je asi nejlepší, používá se i na dopravních letadlech. ...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Rezistin CAR a do dutin? Ten přeci patří na spodek, tam funguje dobře, i po letech je přijatelně pružný. Do dutin patří jeho kamarád s označením ML, na ten jsem též nikdy neměl potřebu nadávat, jen je potřeba jej co dva roky obnovovat neb třeba ze dveří rychle mizí, ale v hokejkách zase zůstává , též s ním úspěšně patlu ramena. Co se týče Tectylu, tak na něm slibují, že i korozi zastaví, tedy asi ne tu ve fázi bobtnání a šupin .
Největší humusy na spodek jsem zatím registroval od Body, neznám již kód. Ve kšeftě doporučený výrobek na spodek jest tvrdý, praská, vlhkost jej podlézá.
Největší humusy na spodek jsem zatím registroval od Body, neznám již kód. Ve kšeftě doporučený výrobek na spodek jest tvrdý, praská, vlhkost jej podlézá.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Dilema 2103 bo 2101??
K-L: tak ten popis přípravku od Body přesně odpovídá tomu co jsem měl. Tak aspoň vím, že příště zvolit něco jiného. Jináč jak tady padlo, je velký rozdíl "konzervovat" nové auto nebo "zpomalovat" nahnilou ojetinu.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105