Auto jezdilo do roku 2006 v Itálii a údajně ho vlastnila ženská. Pak si ho nechal dovezt předchozí majitel a ten ho měl na vystavování. To se mi samozřejmě nepozdávalo ale při návštěvě garáže jsem uvěřil. Pod plachtou se skrývalo toto nádherné Coupátko ala Ferrari, přes které byly ještě ale položeny přesně vystřižené koberečky, aby plachta nepoškodila lak. Kastle Pininfarini, barva originál Ferrari (na některé modely se to dávalo), prahy z limitované serie Coupe Plus, zadní nárazník ve tvaru Ferrari Modena a srdce z Lancie Delty Integrale. Karoserie má jednu chybičku a to malý, lehce opravený ťukanec na levém zadním blatníku, nikde jediný puchýř. Interiér se až na pár drobností tváří jako by auto vyjelo z továrny, elektronika funguje, nikde není nic ošoupané, kožená sedadla v super stavu, stejně jako koženka na palubovce. ALU kola 17" s téměř novýma Pneumatikama vzadu a poloviční předek. Jako specialitka, atestovaný výfukový systém RAGAZZON, který stál fandu v přepočtu přes 20 000kč. Loga si blázen předemnou nechal dovézt z továrny na Ferrari, takže jsou to originály. Coupátko dostalo nové rozvody, pumpu, a všechny náplně. Technická do poloviny roku 2014.
Teď chyby

Jinak vše funguje bez nejmenších problémů, páčky jsou lehce a přesně, zavírání dveří má tichý zvuk, jako by nebyly používané, no ještě teď se všemu divím.






