Veteránismus
Moderátor: Moderátoři
Re: Veteránismus
Njn, promáčkliny v místech, kam se nejde zespodu dostat, jsou všeobecně problém. Chce to dobré vybavení a šikovné ruce. Nicméně nic co by nezvládl Spooter. Nedávno jsme řešili promáčklou kapotu na Opel Omega. Byl tam "jen" lavór, nicméně zespodu výztuha a nešlo se tam nijak dostat. Docela jsem čučel, jak to šlo pomocí spooteru krásně vytáhnout.
Lionole, to ti tvrdil kdo, že v ploše nejde lakovat do přístřiku? To je nesmysl. Náš lakýrník to dělá běžně, ovšem pravda je ta, že to je odborník na slovo vzatý. Tak kvalitní práce se vidí málo kde. I když najdou se i tací, co třebas v případě Luďkovi 21011 namítali, že dnes jde lak udělat hladký jako sklo a že tudíž je Luďkova 21011 nastříkaná sice hezky, ale šlo by to mnohem lépe. Ano, a náš lakoš by to i zvládl. Nicméně jsem přesvědčen o tom, že dobová struktura laku by se měla u veterána ctít. Pokud měl lak lesk jako blesk, ale odraz se v něm lehce mihotal, mělo by to tak být i u nového laku. Lak typu "vše vidím jak v zrcadle" je sice nádherný, ale osobně mi to přijde už jako tuning.
A co se týká Lady jako investice, Lada dnes rozhodně dobrou investicí je. Stačí se podívat na vývoj prodejních cen a hlavně za kolik se prodávají v zahraničí. Pravidlem však je, že cena stoupá pouze u auta v původním stavu. Nový lak už prostě není originál a i když je vůz sice nádherný, v brzké době nikdy nedosáhne takové ceny, jako původní stav. Rád dávám srovnání s Tatrou 603. Po převratu je nikdo nechtěl, končila na vrakovištích, v zahraničí ... a dnes? Vrak zapadlý v bahně se prodává okolo 50ti tisíc, načež krásný kousek po renovaci okolo 3/4 milionu.
Lionole, to ti tvrdil kdo, že v ploše nejde lakovat do přístřiku? To je nesmysl. Náš lakýrník to dělá běžně, ovšem pravda je ta, že to je odborník na slovo vzatý. Tak kvalitní práce se vidí málo kde. I když najdou se i tací, co třebas v případě Luďkovi 21011 namítali, že dnes jde lak udělat hladký jako sklo a že tudíž je Luďkova 21011 nastříkaná sice hezky, ale šlo by to mnohem lépe. Ano, a náš lakoš by to i zvládl. Nicméně jsem přesvědčen o tom, že dobová struktura laku by se měla u veterána ctít. Pokud měl lak lesk jako blesk, ale odraz se v něm lehce mihotal, mělo by to tak být i u nového laku. Lak typu "vše vidím jak v zrcadle" je sice nádherný, ale osobně mi to přijde už jako tuning.
A co se týká Lady jako investice, Lada dnes rozhodně dobrou investicí je. Stačí se podívat na vývoj prodejních cen a hlavně za kolik se prodávají v zahraničí. Pravidlem však je, že cena stoupá pouze u auta v původním stavu. Nový lak už prostě není originál a i když je vůz sice nádherný, v brzké době nikdy nedosáhne takové ceny, jako původní stav. Rád dávám srovnání s Tatrou 603. Po převratu je nikdo nechtěl, končila na vrakovištích, v zahraničí ... a dnes? Vrak zapadlý v bahně se prodává okolo 50ti tisíc, načež krásný kousek po renovaci okolo 3/4 milionu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Veteránismus
Co vy na tech silnicich nezazijete, to je hotovy divoky zapad
. Ja jezdim od 2104, pres 2111 po oktavku 2 a zadne hruzy se mi nedeji. Jen na 2104 casteji blikaji na dalnici i kdyz jedu stejne rychle jako s 2111. Asi cekaji, ze kdyz predjizdim kamion rychlosti 130 km/h, tak zmacknu cudlik, vznesu se jako fantomas a uvolnim jim cestu
.
S 2104 jezdim uplne normalnim zpusobem. Kdyz je potreba jet, tak jedu, kdyz je potreba brzdit, tak brzdim. Nejake moresy jako ze neprekracuju 100 km/h a podobne pro me nejsou. Zahraty motor je od toho, aby hnal auto vpred a nemyslim si, ze mu obcasny kratkodoby plny zaprah nenavratne ublizi.
Kazdopadne jestli vas na silnici vsichni tak serou, tak jestli to nebude tim, ze vy serete je
Kazdopadne chapu, ze s krasnym zachovalym autem se proste jezdi jinak, nez jezdim ja s tou mou 23 let starou bezne pouzivanou krychli.


S 2104 jezdim uplne normalnim zpusobem. Kdyz je potreba jet, tak jedu, kdyz je potreba brzdit, tak brzdim. Nejake moresy jako ze neprekracuju 100 km/h a podobne pro me nejsou. Zahraty motor je od toho, aby hnal auto vpred a nemyslim si, ze mu obcasny kratkodoby plny zaprah nenavratne ublizi.
Kazdopadne jestli vas na silnici vsichni tak serou, tak jestli to nebude tim, ze vy serete je

Kazdopadne chapu, ze s krasnym zachovalym autem se proste jezdi jinak, nez jezdim ja s tou mou 23 let starou bezne pouzivanou krychli.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Veteránismus
no neviem či je to o sraní ale napríklad ideš po rýchlostnej ceste 90tkou obehnes napríklad seat ibiza ktorý ide 70 km/h ten ťa po chvíli dobehne, spomalí pred tebou na 60 km/h aby si ho obehol obehneš ho, po chvíli ťa zase obehuje a keď sa zaraďuje pred teba tak sa ťa snaží vytlačiť z cesty a keď sa mu neuhneš na krajnicu máš nabúrané auto. Uznávam že som ho nasral asi tým že som si ho dovolil obehnúť v lade ale u mňa je toto nehnevajte sa za výraz kokotizmus najvyššieho zrna a ten človek je akurát zakomplexovaný chudák. číže z toho plynie ak máš veterána, musíš na ceste dávať viac pozor lebo ani vo veteránovi ani v dnešnom aut nemôžeš tušiť, na akého blázna natrafíš.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Veteránismus
Honzo, ono hodně udělá i použitý diferenciál a nedejbože pátý rychlostí stupeň. V Oranžádě mám 5q a i když mám jen blbou 1200ccm, málo kdy mě někdo předjíždí. Držím tempo s ostatními a tak většina lidí jen mile kouká. Za to když jedu se svojí 2103, přijde mi, že tam je snad dif 4,3:1 a ne jak píše literatura 4,1:1. Že by jeden z prvních modelů? Při rychlosti 80km/h už motor točí něco málo přes 3000ot (těžko říct jak budíky měří) a drásá mi nervy ho takto dlouhodobě točit. Za to Oranžáda ... šupnu pětku, chod motoru se uklidní, na tachometru naskočí 130km/h a tradá. Loni mě dálniční styl štval už natolik, že jsme přes celý Maďarsko hnali 130-140km/h s naloženým autem. Když nejsi brzda provozu, nikdo si tě pomalu ani nevšimne.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Veteránismus
I tohle se vytahovalo pomocí Spooteru, ale už jsem napsal v původním textu, že vzhledem k tuhosti karosérie a blatníku v tom místě se blatník při maximálním tahu začal tvarovat naopak, tedy začal se vyklenovat směrem vzhůru. Museli jsme to tedy dotáhnout jenom do takové roviny, aby se to nevyboulilo naopak, což zanechalo takovou miskovou prohlubeň - zbytek se musel dotmelit. Navíc hrana, prolomená naopak, má při zpětném tahu tendenci udělat "žílu".Vašátor píše:Njn, promáčkliny v místech, kam se nejde zespodu dostat, jsou všeobecně problém. Chce to dobré vybavení a šikovné ruce. Nicméně nic co by nezvládl Spooter. Nedávno jsme řešili promáčklou kapotu na Opel Omega. Byl tam "jen" lavór, nicméně zespodu výztuha a nešlo se tam nijak dostat. Docela jsem čučel, jak to šlo pomocí spooteru krásně vytáhnout.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Re: Veteránismus
Tak tohle, Vašátore, je luxusní ukázka řečnického triku. Typicky: "vy nevíte, kdy jsou úřední hodiny?" "Kdo vám dělal ty zuby?" Odpovědi na tyto otázky nijak nezmění skutkovou podstatu věci.Vašátor píše:Lionole, to ti tvrdil kdo, že v ploše nejde lakovat do přístřiku? To je nesmysl. Náš lakýrník to dělá běžně, ovšem pravda je ta, že to je odborník na slovo vzatý. Tak kvalitní práce se vidí málo kde.
Takže, tvrdil mi to pan Martin Cvetan, Horka nad Moravou - jistě by to dopadlo lépe, kdyby to tvrdil například pan Petr Novotný z Českých Budějovic (v tom je ten trik, podsouvání viny příjemci děje).
No a poněvadž já jsem odkázaný na to, že to musí udělat někdo, kdo to umí, musel jsem se tomuto jeho názoru - je to totiž ten, kdo to dělal - podřídit. On se dokonce nechal mnou i ukecat na ten záprach, jenže 34 let starý lak měl jistou oxidaci, strukturu a odstín. Takže po nalakování po lištu to bylo (byť minimálně, ale přece jenom) vidět, a nejlepší cesta nakonec byla sundat lištu a vzít to celé. Jako největší propblém při záprachu se ukázalo být víčko nádrže, které zrovna v tom místě rozbíjí prostor a nedalo se lakovat přes něj (spáry), muselo ven, a po jeho zpětné montáži bylo trochu odlišné od zastříkaného okolí.
Věz, že jsem dělal vše pro to, aby to nebylo vidět. Není to vidět, a akdyž ti to neukážu, nenajdeš to. Ale holt někdo udělal do auta díru.
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Re: Veteránismus
Abysme si dobře rozuměli, co si představuješ pod pojmem "lakovat do záprachu"? Píšeš totiž o lakování po hranu. V tom to ale není. Mnou zmíněné lakování do přístřiku znamená, že daná část se bez ohledu na plochu a hrany cákne barvou (po provedení základních prací), ta se nechá lehce zavadnout, načež se přechody staré a nové barvy přestříknou přístřikovým ředidlem. Oba odstíny se tak spojí a přechod po přeleštění není vidět. Lakování do hrany či celého dílu bude bohužel vždy vidět.
Mno a co se týká spooteru, existují na něj i uhlíkové elektrody pro stahování plechu. Krouživým spirálovitým pohybem uhlíkové elektrody po promáčklině se plech zahřeje a následným schlazením se stahne. Vytahováním a vyklepáváním se plech natahuje, nahříváním a schlazováním (dle způsobu zahřívání) se plech stahuje. Staří machři to dělali švajcem. Bohužel dnes o této metodě ví málo kdo a ještě méně lidí ji ovládá. Spooter s vybavením (i touto uhlíkovou elektrodou) máme v plánu pořídit na dílnu. Ovšem přednost zatím dostal TIG.
Pro konečné dokonalé dorovnání plechu lze ještě použít metody cínování. Rovněž to dnes umí málo kdo. Navíc je to celkem nákladná metoda. Jenže když se nad tím pak člověk zamyslí, při dnešní kvalitě tmelů je cínování drobných nerovností naprostá zbytečnost. My cínujeme pouze přechody plechů, které mohou časem pracovat... a taky se to teprve učíme, je to docela boj
Holt získat dnes dobrou radu a najít odborníka na slovo vzatého, je hledání jehly v kupce sena. Na spoustu starých osvědčených metod se zapomíná a hlavně si lidé práci ulehčují. A další věc je ta, že málo kdo je ochoten si za kvalitní práci připlatit.
Mno a co se týká spooteru, existují na něj i uhlíkové elektrody pro stahování plechu. Krouživým spirálovitým pohybem uhlíkové elektrody po promáčklině se plech zahřeje a následným schlazením se stahne. Vytahováním a vyklepáváním se plech natahuje, nahříváním a schlazováním (dle způsobu zahřívání) se plech stahuje. Staří machři to dělali švajcem. Bohužel dnes o této metodě ví málo kdo a ještě méně lidí ji ovládá. Spooter s vybavením (i touto uhlíkovou elektrodou) máme v plánu pořídit na dílnu. Ovšem přednost zatím dostal TIG.
Pro konečné dokonalé dorovnání plechu lze ještě použít metody cínování. Rovněž to dnes umí málo kdo. Navíc je to celkem nákladná metoda. Jenže když se nad tím pak člověk zamyslí, při dnešní kvalitě tmelů je cínování drobných nerovností naprostá zbytečnost. My cínujeme pouze přechody plechů, které mohou časem pracovat... a taky se to teprve učíme, je to docela boj

Holt získat dnes dobrou radu a najít odborníka na slovo vzatého, je hledání jehly v kupce sena. Na spoustu starých osvědčených metod se zapomíná a hlavně si lidé práci ulehčují. A další věc je ta, že málo kdo je ochoten si za kvalitní práci připlatit.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Veteránismus
Nejsem z těch, kteří si by si nepřiplatili. Po přečtení tvého příspěvku nezbývá než litovat, že jsme tuto diskusi nevedli v době, kdy blatník ještě nebyl přestříkaný.
Přesto se zpetám (třebas blbě): existuje reálná možnost nechat novou barvu umýt (jistě na to erxistuje nějaké rozpouštědlo) a nechat to udělat u toho tvého lakýrníka - odborníka, který to umí (nemyšleno ironicky)?
Přesto se zpetám (třebas blbě): existuje reálná možnost nechat novou barvu umýt (jistě na to erxistuje nějaké rozpouštědlo) a nechat to udělat u toho tvého lakýrníka - odborníka, který to umí (nemyšleno ironicky)?
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
Re: Veteránismus
Hmmm.... toď otázka na tělo. Obávám se, že to je nevratný proces. Na odstranění starého laku se přípravky dělají, ovšem tyto rozpouštědla jedou docela do hloubky. Obávám se, že by poškodili i původní lak. Další věc je ta, že před lakováním celého dílu se starý lak většinou rozbrušuje, aby nový pořádně chytnul. Tudíž i kdyby se podařilo nový lak šetrně sundat, je otázkou jak bude ten původní vypadat. Předpokládám, že to je lakované klasickým akrylátem.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Veteránismus
Určitě akrylátem, syntetika se dnes už nedělá
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
- Teepee
- Příspěvky: 4341
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránismus
Tak shrnu to. My co jsme to četli víme, že červerný dostal tečku a že oprava byla provedena v maximální snaze udělat to co nejlépe a nejšetrněji.
Pokud je to o tom, že když o tom nevím, tak to nenajdu, nebo když o tom vím a z metru to už nevidím, tak už je to jen o pocitech a hledání dokonalosti u pouhopouhé věci.
Pusť to Tome z hlavy, teď s tím začít něco dělat je už za hranicí možného.
Chápu, mě by to nekonečně sr...o taky. Ale máš velkou útěchu, není to Tvou vinou, a předejít situaci, že někdo kolem auta projde a zrovna na něj upadne, chce už opravdu notnou dávku fantazie a paranoi.
Schválně, má zvědavost je silná, když se tu nedokonalost pokusíš zachytit fotoaparátem, uvidíme z ní vůbec něco?
(To mi připomělo, jak jsem v pátek večer chtěl nasednout do auta a odjet. Na rohu se opilý cyklista pokoušel nasednout a rozjet na kole - Karlštejnské vinobraní. Nedalo mi to a stoupl jsem si před auto, než odkličkuje pryč, ve víře "odstínění" možného kontaktu s autem, protože, kdybych sednul dovnitř a rozvítil světla, trefí se mi mezi ně.
).
Lidi jsou prevíti, nebo spíš 99ti z nich jsou auta ukradená a z každé stovky ten jeden jsem já, Ty, a další, kdo to vidíme jinak.
Pokud je to o tom, že když o tom nevím, tak to nenajdu, nebo když o tom vím a z metru to už nevidím, tak už je to jen o pocitech a hledání dokonalosti u pouhopouhé věci.
Pusť to Tome z hlavy, teď s tím začít něco dělat je už za hranicí možného.
Chápu, mě by to nekonečně sr...o taky. Ale máš velkou útěchu, není to Tvou vinou, a předejít situaci, že někdo kolem auta projde a zrovna na něj upadne, chce už opravdu notnou dávku fantazie a paranoi.
Schválně, má zvědavost je silná, když se tu nedokonalost pokusíš zachytit fotoaparátem, uvidíme z ní vůbec něco?
(To mi připomělo, jak jsem v pátek večer chtěl nasednout do auta a odjet. Na rohu se opilý cyklista pokoušel nasednout a rozjet na kole - Karlštejnské vinobraní. Nedalo mi to a stoupl jsem si před auto, než odkličkuje pryč, ve víře "odstínění" možného kontaktu s autem, protože, kdybych sednul dovnitř a rozvítil světla, trefí se mi mezi ně.

Lidi jsou prevíti, nebo spíš 99ti z nich jsou auta ukradená a z každé stovky ten jeden jsem já, Ty, a další, kdo to vidíme jinak.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Laďuša
- Příspěvky: 12138
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránismus
Já to taky vidim jinak, ale taky eště jinak, než vy. Pro mě veterán vůbec nemusí bejt původní, může mít úpravy, nepůvodní lak a ňáký doplňky, ale musí ho mít majitel rád a ňák na něj pohlížet. Představa, že si na veteránu (mým autě) nemůžu nic udělat podle svýho, mi příde zcestná až děsivá. Toť muj pohled.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


Re: Veteránismus
Jedna vec je, prijit k autu v perfektnim stavu a opravdu ho pestovat nekde ve vakuu jako exponat pro pristi generace a druha vec je, mit auto proto, abych s nim jezdil aspon pro zabavu. 2104 najela za rok asi 3200 km a to tak, ze ji otec pouzival na cesty na chatu a ja tak nejak sporadicky podle chuti a potreby. Sotva auto stalo pres zimu v krytem stani asi mesic, tak se prilepilo predni oblozeni ke kotouci
. Nic hrozneho, proste sem se rozjel a po par desitkach km to obrzdil, ale stalo se. Stani proste tomu autu, ktere bylo zvykle na denni provoz, nesvedci.
Kdyz chceme jet s kamaradem o vikendu udelat par fotek v okoli km, vezmu 2104 a jedem pekne stylove, par lehkych driftu na sotoline a polnich cestach, trochu adrenalinu na uzkych silnickach v lese v kopcich. S jeho feldou ani mou 2111 to uz takove neni. Nebo o vikendu kdyz jedem do zlina neco pokoupit a do kina, tak vezmu 2104 a kdyz jsem nahodou v obchodaku potkal kamarada, ktery jezdi asi 7 let starym BMW, tak mi hned rika "videl sem ten tvuj stroj, musel sem zaparkovat vedle nej, jinak to neslo" a to cloveka potesi. Nemam to zadnou krasavici, ale motoricky je ve velmi slusnem stavu, takze sednu, otocim klicem a nez mam zaply pas, tak uz jedu
. A to se mi libi ukazovat, ze to auto je stare, je to rusky/sovetsky kram, ale ze kurva porad spolehlive jezdi
.
Proste tezko to popsat
Chci mu dat novy lak a asi by to chtelo prohlednout po 200 000 km motor, protoze trochu oleje spolkne, ale chci ho mit dal na jezdeni pro otce na chatu (ma z toho malou dodavku) a pro sebe pro zabavu. Takze ja jsem aktivni veteran
. Mit jedno auto jako totalni lestenku a jedno na zabavu, to bych bral, ale mit 3 auta jako lestenky, na ktere se chodim divat, to by asi pro me nebylo
.

Kdyz chceme jet s kamaradem o vikendu udelat par fotek v okoli km, vezmu 2104 a jedem pekne stylove, par lehkych driftu na sotoline a polnich cestach, trochu adrenalinu na uzkych silnickach v lese v kopcich. S jeho feldou ani mou 2111 to uz takove neni. Nebo o vikendu kdyz jedem do zlina neco pokoupit a do kina, tak vezmu 2104 a kdyz jsem nahodou v obchodaku potkal kamarada, ktery jezdi asi 7 let starym BMW, tak mi hned rika "videl sem ten tvuj stroj, musel sem zaparkovat vedle nej, jinak to neslo" a to cloveka potesi. Nemam to zadnou krasavici, ale motoricky je ve velmi slusnem stavu, takze sednu, otocim klicem a nez mam zaply pas, tak uz jedu


Proste tezko to popsat



VAZ 2104 1.3 1989
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránismus
V pátek jsem viděl věc, která se tak často v provozu nevídá. Už z dálky bylo vidět, že se jedná o auto, které ostatní převyšuje minimálně rozdílem třídy:
http://img3.rajce.idnes.cz/d0303/1/1688 ... .jpg?ver=2
auto vzbudilo značnou pozornost, téměř každý kdo kolem procházel fotil a prohlížel
http://img3.rajce.idnes.cz/d0303/1/1688 ... .jpg?ver=2
http://img3.rajce.idnes.cz/d0303/1/1688 ... .jpg?ver=2
http://img3.rajce.idnes.cz/d0303/1/1688 ... .jpg?ver=2
http://img3.rajce.idnes.cz/d0303/1/1688 ... .jpg?ver=2
http://img3.rajce.idnes.cz/d0303/1/1688 ... .jpg?ver=2
auto vzbudilo značnou pozornost, téměř každý kdo kolem procházel fotil a prohlížel
http://img3.rajce.idnes.cz/d0303/1/1688 ... .jpg?ver=2
http://img3.rajce.idnes.cz/d0303/1/1688 ... .jpg?ver=2
http://img3.rajce.idnes.cz/d0303/1/1688 ... .jpg?ver=2
http://img3.rajce.idnes.cz/d0303/1/1688 ... .jpg?ver=2
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!

My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10622
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránismus
Proč jsi neudělal fotku interiéru? Mělo to takovou bleděmodrou průhlednou kapličku s rychloměrem? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´