Hrubiho VAZ 2103 se super SPZ
Moderátor: Moderátoři
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrubiho VAZ 2103 se super SPZ
Tak co, jedeš s tím do Jedovnice?
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Re: Hrubiho VAZ 2103 se super SPZ
Včera jsme se potkali na slavnostech piva a vypadá to, že do Jedovnice se tento vůz nedostane. Budeme si muset ještě chvilku počkat .
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Hrubiho VAZ 2103 se super SPZ
Neboj se, mně stačí už jen taková maličkost, že to nemá shnilý rožky dveříKoko Loko píše:Mno, motoricky jsi si jistě bezpochyby polepšil stejně jako komfortnějším interierem, ale ta kastle, no nevím tedy
Jak už Vašek předeslal, z finančních a časových důvodů nebude auto do soboty v (pro mě) uspokojivém technickém stavu (čepy, brzdy, olej), mám dost práce s Tajfunem (hned po sraze ho čeká TK), takže bohužel...MacGyver píše:Tak co, jedeš s tím do Jedovnice?
VAZ 2101, r.v. 1978 - Tajfun
VAZ 2103, r.v. 1978 - prostě a jednoduše Modrej
VAZ 2103, r.v. 1978 - prostě a jednoduše Modrej
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Hrubiho VAZ 2103 se super SPZ
Kurník, bubu si muset taky konečně pořídit nějakou větší kubaturu. Blahopřeju k další kouli u nohy Ať slouží
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrubiho VAZ 2103 se super SPZ
MartasBrno Pokud chceš ,tak ti mohu poslat odkaz na 2106 v této barvě .Je z Blanska ,tak by jsi to v sobotu mohl vzít při jednom
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Re: Hrubiho VAZ 2103 se super SPZ
Tak co, jak probíhá oživování nového přírůstku?
Re: Hrubiho VAZ 2103 se super SPZ
Pomalu, ale pokračuje Předminulej víkend jsem celej zabil brzdama, načež jsme je s Vaškem teď v pondělí odvzdušnili (ještě jednou dík!). Předtím jsem vyměnil krajní čepy a vrzající kulák, takže od pondělka v Meziboří se to rovněž i sbíhá, jak má. Mimo to jsem si rozdělal pumpu, zkontroloval membránu a srovnal dosedací plochy, to abych tam nenalil novej olej a nemusel ho kvůli vniknutí benzínu měnit za týden znova (viz loňská zkušenost s Tajfunem) Teď je na řadě výfuk a něco málo na spodku, aby to vůbec prošlo přes technickou... Měl bych se v pondělí ukázat na schůzi, i když bez auta, tak můžu líčit detailněji, co že je to za vrak
VAZ 2101, r.v. 1978 - Tajfun
VAZ 2103, r.v. 1978 - prostě a jednoduše Modrej
VAZ 2103, r.v. 1978 - prostě a jednoduše Modrej
Re: Hrubiho VAZ 2103 se super SPZ
Není za co
S tou palivovou pumpou jsi udělal dobře, není nic protivnějšího než benzín v novým oleji... Na druhou stranu to hezky propláchne motor .
S tou palivovou pumpou jsi udělal dobře, není nic protivnějšího než benzín v novým oleji... Na druhou stranu to hezky propláchne motor .
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Hrubiho VAZ 2103 se super SPZ
Tak po hooodně dlouhé době malá aktualizace, spojená s prosbou o výpomoc (nevím, kam jinam bych to dal)
Auto prošlo v posledních dvou letech ne moc divokým vývojem, neb jsem byl dlouho pryč, a tak značnou část spalo u Crocodila v ubytovně (tímto ještě jednou díky ). Těsně předtím ale ještě došlo na výměnu shnilých zadních blatníků, kde vzala za své i miska pod rezervou, oba podběhy a menší část prahů. Děkuji také ješě jednou Vaškovi, že tuhle pakárnu s bratránkem v rámci možností úspěšně zvládli (věřím, že pasovat na auto nesedící blatníky není dvakrát zábava, jenže když není čas ani jiný díl, holt to jinak nejde) Loni v létě dostaly blatníky krom epoxidové základovky ještě provizorní, "převozní" sprejový nástřik - finální barvu budu stříkat (nikoliv válečkovat!) letos - a mimo to také požehnání k dalším dvěma letům provozu. V plánu je dát auto do Jedovnic do reprezentativního stavu, takže sjednocení laku a osazení chromů, nástřik podvozku, příprava disků a nových gum, obložení kufru apod. Tak snad to stihnu
Co se týká té prosby o pomoc: Byl jsem nucen (večer před STK) nasadit na auto lanovod ručky se špatně vyrobenou koncovou přírubou na pravý buben (ta věc, co se šroubuje na štít brzd, kde lano vstupuje do bubnu, však víte co) Špatná vyrobenost příruby spočívá v tom, že je navařená o 180 ° opačně, tudíž když se (za použití značného násilí) přišroubuje ke štítu, lano vstupuje do bubnu pod nepřirozeným úhlem a překroutí se). Nicméně stalo se, nebylo na vybranou, a tak tam lanovod je, jaký tam je (momentálně není ta inkriminovaná příruba přišroubovaná, takže se lano nekroutí a dokonce to jakž takž funguje).
Řešení jsou podle mě dvě: 1) koupit sedící lanovod a vyměnit 2) převařit přírubu. Osobně se mi dvojka zamlouvá víc, přijde mi jednodušší, protože si myslím, že by to mělo jít udělat přímo na autě, bez nutnosti měnit celý lanovod. Tudíž sháním ochotného člověka se svářečkou (nejlíp asi CO2) v Brně a okolí, co by měl v průběhu následujících dní čas se s tím zkusit poprat. Auto je provozuschopné, takže bych s ním prostě přijel k někomu před garáž/stodolu/dílnu/cokoliv. Tak co, najde se někdo, nebo si myslíte, že je to blbost?
Auto prošlo v posledních dvou letech ne moc divokým vývojem, neb jsem byl dlouho pryč, a tak značnou část spalo u Crocodila v ubytovně (tímto ještě jednou díky ). Těsně předtím ale ještě došlo na výměnu shnilých zadních blatníků, kde vzala za své i miska pod rezervou, oba podběhy a menší část prahů. Děkuji také ješě jednou Vaškovi, že tuhle pakárnu s bratránkem v rámci možností úspěšně zvládli (věřím, že pasovat na auto nesedící blatníky není dvakrát zábava, jenže když není čas ani jiný díl, holt to jinak nejde) Loni v létě dostaly blatníky krom epoxidové základovky ještě provizorní, "převozní" sprejový nástřik - finální barvu budu stříkat (nikoliv válečkovat!) letos - a mimo to také požehnání k dalším dvěma letům provozu. V plánu je dát auto do Jedovnic do reprezentativního stavu, takže sjednocení laku a osazení chromů, nástřik podvozku, příprava disků a nových gum, obložení kufru apod. Tak snad to stihnu
Co se týká té prosby o pomoc: Byl jsem nucen (večer před STK) nasadit na auto lanovod ručky se špatně vyrobenou koncovou přírubou na pravý buben (ta věc, co se šroubuje na štít brzd, kde lano vstupuje do bubnu, však víte co) Špatná vyrobenost příruby spočívá v tom, že je navařená o 180 ° opačně, tudíž když se (za použití značného násilí) přišroubuje ke štítu, lano vstupuje do bubnu pod nepřirozeným úhlem a překroutí se). Nicméně stalo se, nebylo na vybranou, a tak tam lanovod je, jaký tam je (momentálně není ta inkriminovaná příruba přišroubovaná, takže se lano nekroutí a dokonce to jakž takž funguje).
Řešení jsou podle mě dvě: 1) koupit sedící lanovod a vyměnit 2) převařit přírubu. Osobně se mi dvojka zamlouvá víc, přijde mi jednodušší, protože si myslím, že by to mělo jít udělat přímo na autě, bez nutnosti měnit celý lanovod. Tudíž sháním ochotného člověka se svářečkou (nejlíp asi CO2) v Brně a okolí, co by měl v průběhu následujících dní čas se s tím zkusit poprat. Auto je provozuschopné, takže bych s ním prostě přijel k někomu před garáž/stodolu/dílnu/cokoliv. Tak co, najde se někdo, nebo si myslíte, že je to blbost?
VAZ 2101, r.v. 1978 - Tajfun
VAZ 2103, r.v. 1978 - prostě a jednoduše Modrej
VAZ 2103, r.v. 1978 - prostě a jednoduše Modrej
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrubiho VAZ 2103 se super SPZ
Fčíl nevím, či ten lanovod mám doma ... neco sa ně mate, že jo ... navečír sa podívu esli je to pravda a dám vidět.
Protože mě osobně se víc zamlouvá to řešení č. 1.
Ještě přemýšleje nad problémem, zdá se mi, že otočení toho koncového dílu (i s lanovodem) o 180 stupnů by mělo problém vyřešit
BTW: co ten volant? Psal jsem něco do Tvýho tématu
Protože mě osobně se víc zamlouvá to řešení č. 1.
Ještě přemýšleje nad problémem, zdá se mi, že otočení toho koncového dílu (i s lanovodem) o 180 stupnů by mělo problém vyřešit
BTW: co ten volant? Psal jsem něco do Tvýho tématu
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Hrubiho VAZ 2103 se super SPZ
Jsem přesvědčen, že jsem řešil stejný problém a otočení o 180°. Jediné, v čem byl problém byla ochrana lanovodu pod výfukem, ten jsem řešil nasazením rozříznuté hadičky a zapáskování. H.
Re: Hrubiho VAZ 2103 se super SPZ
Lanovod nehledej, pro jistotu jsem včera objednal novej Otočení je věc nemožná, už jsem to zkoušel a prostě to nepasuje... Ta dosedací plocha/destička je k té trubičce chycená jedním nebo dvěma bodovýma svárama, přišlo mi jako nejjednodušší je prostě říznout, destičku pootočit a přibodovat správně. Zachránil by se tím lanovod před vyhozením a ušetřila práce s demontáží/montáží.Luděk Musil píše:Fčíl nevím, či ten lanovod mám doma ... neco sa ně mate, že jo ... navečír sa podívu esli je to pravda a dám vidět.
Protože mě osobně se víc zamlouvá to řešení č. 1.
Ještě přemýšleje nad problémem, zdá se mi, že otočení toho koncového dílu (i s lanovodem) o 180 stupnů by mělo problém vyřešit
BTW: co ten volant? Psal jsem něco do Tvýho tématu
K volantu: Byl jsem přes týden pryč, máš ho ještě v práci? Ale nevím, kdy a jak bych se mohl stavit, mám teď zkoušky a zatím nemám cestu Tvým směrem... Ale dost možná se tam někdy v dohledné době dostanu, pokud by to nespěchalo. Dík
Máš na mysli otočení celé půlky toho lanovodu, jo? Zkusím na to ještě jednou mrknout, díky za tipJan Vaníček píše:Jsem přesvědčen, že jsem řešil stejný problém a otočení o 180°. Jediné, v čem byl problém byla ochrana lanovodu pod výfukem, ten jsem řešil nasazením rozříznuté hadičky a zapáskování. H.
VAZ 2101, r.v. 1978 - Tajfun
VAZ 2103, r.v. 1978 - prostě a jednoduše Modrej
VAZ 2103, r.v. 1978 - prostě a jednoduše Modrej
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hrubiho VAZ 2103 se super SPZ
Ad volant - stále v autě (napiš mi SZ s adresou a telefonem, sic nějaké tel. číslo mám, ale , adresa - třeba mi budeš na trase )
Ad lanovod - ano, otočení pravé půlky lanovodu/bowdenu kolem osy/lana.
Ad lanovod - ano, otočení pravé půlky lanovodu/bowdenu kolem osy/lana.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Hrubiho VAZ 2103 se super SPZ
V tomhle mám úplně stejný postřeh. Jak si ten předposlední tlumič sedá, dosedá přesně na lanovod. Ale ještě jsem nestačil vyzkoumat, zda není chyba v instalaci samotného výfuku.Jan Vaníček píše: ...ochrana lanovodu pod výfukem, ten jsem řešil nasazením rozříznuté hadičky a zapáskování...
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red