Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Moderátor: Moderátoři
Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Tak mě teďkon umřel motorek volnoběhu celkem z hodiny na hodinu, najednou vůbec nedrželo volnoběh, rozsvěcovala se che a hlásila chybu "chyba váhy vzduchu - nízká hodnota" což bylo logický, jelikož motorek volnoběhu asi zůstával zavřený a tedy tam toho vzduchu opravdu šlo málo až to zdechlo.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Včera jsem popisoval podobnou závadu. Pomohlo to, co jsem psal a jak jsem slíbil, přečetl jsem dnes závady z ŘJ a bylo tam: 0102 - nízká úroveň sig. váhy vzduchu, 0132 - vysoká úroveň sig. Lambda sondy (nejspíš důsledek závady 0102) a 1606 - neznámý kód, který může souviset s poklesem napětí palubní sítě, poněvadž motor chvílemi běžel s volnoběžnými otáčkami 400 - 500 ot/min (a to již alternátor nedobíjí). Zadrhávání motorku volnoběhu jsem několikrát řešil a to buď kapkou řídkého oleje na hřídelku nebo jen "proběhnutím" od dorazu k dorazu pomocí diagnostického programu ICD.(pozor - při zpětné montáži do tělesa klapky, musí být regulační "jehla" v zadní poloze).
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Jo mě to ukazovalo právě tu 0102 ale právě jen jako důsledek toho, že zavřeným regulátorem volnoběhu nešel do sání vzduch. Motorek jsem zkoušel prostříknout ale pomohlo to jen na chvilku, naštěstí jsem měl doma náhradní.
1606 je chyba senzoru otřesů z vozovky
1606 je chyba senzoru otřesů z vozovky
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Je zajímavé, že ICD tuto chybu hlásí a v seznamu chyb ICD chybí. Našel jsem ji po Tvém upozornění na Chiptuner.ru. Po najetí cca 100 km se zatím znovu neobjevila.zelvotron píše:...1606 je chyba senzoru otřesů z vozovky
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Mam dalsi dotaz a tentokrat dotaz o pomoc. Nevite o nekom, kdo by mel vadnou RJ BOSCH Euro 2 ?
ja mam totiz druhou RJ, ve kterou jsou vadne asi 2 soucastky, ktere nemaji oznaceni a nikomu se tedy nedari je vymenit. Pokud by byla vadna jina RJ, ktera ma tyhle soucastky ok, pak bych mel snaci dat do kupy jednu funkcni RJ. Jedna se o neco, co odbornici oznacuji jako "koncovy clen", z meho pohledu to vypada jako tranzistor, ale ma to vice nozicek a je to v RJ uchycene na chladacim zebru.
ja mam totiz druhou RJ, ve kterou jsou vadne asi 2 soucastky, ktere nemaji oznaceni a nikomu se tedy nedari je vymenit. Pokud by byla vadna jina RJ, ktera ma tyhle soucastky ok, pak bych mel snaci dat do kupy jednu funkcni RJ. Jedna se o neco, co odbornici oznacuji jako "koncovy clen", z meho pohledu to vypada jako tranzistor, ale ma to vice nozicek a je to v RJ uchycene na chladacim zebru.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Nemá Plavec? Ten měl tuším E2
Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Tak u mě to bude chtít asi ještě vyměnit čidlo klapky, někdy ukazuje 1% otevření i při puštěným plynu a jsou pak zvýšený otáčky, dělá to hlavně za studena, pokud ukáže 0% tak je chování ok. Jsem sice resetoval řj, chvíli to fungovalo, ale potom to opět chvílema ukazuje to jedno procento, což je naprd.Petr HC píše:Je zajímavé, že ICD tuto chybu hlásí a v seznamu chyb ICD chybí. Našel jsem ji po Tvém upozornění na Chiptuner.ru. Po najetí cca 100 km se zatím znovu neobjevila.zelvotron píše:...1606 je chyba senzoru otřesů z vozovky
Jak to je s těma kontaktníma a bezkontaktníma čidlama vůbec, sice jsem chiptuneru čet, že jsou i ty bezkontakní, ale prodává se to u nás vůbec? Taky jsem viděl, že na některých starších oplech a fiatech jsou ta čidla stejná, ale nevím, jestli i elektricky, mechanicky jo vč. zásuvky. To by pak bylo lepší koupit nějaký čidlo od renomovanýho výrobce, než se furt patlat s těma ruskýma.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Nejspíše jde o t.zv."tranzistor array", tedy pole spínacích tranzistorů pro vstřiky,regulátor volnoběhu, relé ventilátoru, zapalovací blok, ventil absorberu atd. Pokud máš popis zapojení konektoru ŘJ, dalo by se to potvrdit ohmmetrem.JmJ píše:...Jedna se o neco, co odbornici oznacuji jako "koncovy clen", z meho pohledu to vypada jako tranzistor, ale ma to vice nozicek a je to v RJ uchycene na chladacim zebru.
To Zelvotron : viz http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 59#p254114
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Ja mam primo oznacenou soucastku, ktera je vadna, jen na ni neni zadne typove oznaceni. Kdyby se vedelo co je to zac, asi by se dala sehnat druha. Ale zatim to kazdy vzdal. Mozna mit shema RJ by pomohlo a zkusim to na ruskem foru. RJ je myslim bosch 1.5.4.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Mno osobně bych se s tou sočástkou zabejvat nechtěl. Bych vyměnil ŘJ kus za kus a hotovo.
Mám dvě skladem.
Mám dvě skladem.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Muzes prosim jednu otevrit a vyfotit to? Na chladicim zebru by mely byt uchycene ty koncov cleny. To jsou rj z 8 ventilu, ze? Kolik si ji cenis? Jedovnici jedes?
Infomuju se predbezne na dostupne moznosti. Dik.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
rozebírat to nebudu. Něco na mě vyskočí (čertík z krabičky) a už to nedám dokupy a bude to na mě.
Cením ji na 1.5OOkč a jedovnici ještě nevím, zda pojedu,budu se snažit se tam dostat. Případně bychom snad sehnali poslíčka, po kterem by se dala ŘJ poslat.
Cením ji na 1.5OOkč a jedovnici ještě nevím, zda pojedu,budu se snažit se tam dostat. Případně bychom snad sehnali poslíčka, po kterem by se dala ŘJ poslat.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Nevyskoci nic, je tam jen tistak chyceny k te spodni strane krytu. Vyfotil bych ti to, ale odevzdal jsem mou otevrenou RJ do servisu. Ja si myslim, ze tohle neni stejny typ RJ jakou ja potrebuju, ale ty soucastky ovladajici vystup by mohly byt stejne.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
To JmJ. Pokud máš 16 V, z roku okolo 2004, tak to bude nejspíše M7V 08 X 03 2112 – 1411 020 – 50 , kde M7 znamená verzi MP7.0H, V-přední náhon, N-rodina "stříkaček" VAZ, ((K)-Kalina), 08-16ventil 1,5l Euro3 , X-verze SW vybavení ŘJ, 03 verze "kalibrovky"-bukvami asi paměť konstant.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Problémy se studeným startem, studený motor zhasíná
Jeste prosim jeden dotaz
Nema nekdo prebytecnou lambdu pro 1.5 16V Euro 2 ? Pokud by nekdo mel a mohl vzit do jedovnice, tak by to bylo fajn.
Nema nekdo prebytecnou lambdu pro 1.5 16V Euro 2 ? Pokud by nekdo mel a mohl vzit do jedovnice, tak by to bylo fajn.
VAZ 2104 1.3 1989