



Ako ex-šéfdizajnér Volva súbil, tak aj vykonal - nová Kala má modernejšie a agresívnejšie tvary.
Technické zmeny: v základe bude posilnovač s krátkym chodom (3,1 otáčky) a ABG vodiča, vo výbavách "NORMA a LUX" to bude aj ABG spolujazdca a ABS, bočné airbagy budú možné na želanie. Hudobný a multimediálny systém volitelný podľa konfigurácie. Zmena materiálov interéru za účelom zníženia hluku a hrkotania interiéru. Nové sú tlmiče, pružiny, vynovený je aj tradičný 8 ventilový motor s ľahšími ojnicami (osobne predpokladám že tradičná 1,4 16V ostane v ponuke), vynovená je aj prevodovka a v ponuke bude aj s automatom (totozným s Grantou).
Plná produkcia začína v 2013 v očakávanom množstve 105.000 ks nového modelu.
PS: páčila sa mi už z unikutých foto.. Kvoli nejs som práve predĺžil životnosť desiatky o dalšie 2 roky.. Chcem ju! A teším sa na ňu!!
