Vlaky
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Ano, nádhera
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Vlaky
Subject: test rides of Salzburg`s new fleet in Ostrava
10 new trolleybuses of new Solaris MetroStyle design are electrical equipped
in Ostrava (CZ). So it is possible to test the new trolleybuses on Ostrava`s
trolleybus network. The new Salzburg generation made people in Ostrava`s
streets turning around.
* 3619: Salzburg 321 in Ostrava betwen Hermanice and Zoo
* 3630: Salzburg 321 in front of Michalkovice coal mine - today a museum
* 3648: trolleybus meeting in Ekova Electric a.s. factory - the former
Ostrava`s tramway main workshop - from left to right Bogdan/Cegelec
prototype for the Central Europe market with Ostrava number 9996, Salzburg
321 with new MetroStyle design and Ebersawalde 60 at Ekova works Martinov
* 3706: Salzburg 321 on test ride using the new test line in Ostrava`s
Ekova works Martinov
Photos: 22./23. March 2012 Gunter Mackinger
________________________________________________________________________________________________________________
A tady něco s vůní kouře: http://www.youtube.com/watch?v=To0DhDtG ... ploademail
10 new trolleybuses of new Solaris MetroStyle design are electrical equipped
in Ostrava (CZ). So it is possible to test the new trolleybuses on Ostrava`s
trolleybus network. The new Salzburg generation made people in Ostrava`s
streets turning around.
* 3619: Salzburg 321 in Ostrava betwen Hermanice and Zoo
* 3630: Salzburg 321 in front of Michalkovice coal mine - today a museum
* 3648: trolleybus meeting in Ekova Electric a.s. factory - the former
Ostrava`s tramway main workshop - from left to right Bogdan/Cegelec
prototype for the Central Europe market with Ostrava number 9996, Salzburg
321 with new MetroStyle design and Ebersawalde 60 at Ekova works Martinov
* 3706: Salzburg 321 on test ride using the new test line in Ostrava`s
Ekova works Martinov
Photos: 22./23. March 2012 Gunter Mackinger
________________________________________________________________________________________________________________
A tady něco s vůní kouře: http://www.youtube.com/watch?v=To0DhDtG ... ploademail
®; Člen LKCS
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Žabičky
U příležitosti mimořádného nasazení zasloužilých strojů řady 451 mezi Prahou a Ústím nad Labem byl podniknut krátký leč na zážitky bohatý výletík. Již dlouhou dobu jsem pociťoval touhu se touto jednotkou svézt a nelitoval jsem. Jistě nelitoval ani Laďuša a Michalovi se to jistě také velice líbilo i když se tvářil, že ne . Přes dvě hodiny trvající svezení bylo velice příjemné, pohodlné sedačky, noblesní interiér, skvělá klimatická pohoda i přes kolem panující zničující vedro. Závěrečné vyhodnocení akce v ústeckých hospůdkách a jídelním voze JLV bylo též mimořádně silné stejně jako jízda tou překrásnou jednotkou .
Pár foteček a videjko: http://koko-loko.rajce.idnes.cz/Vylet_z ... 0._8._2012
Pár foteček a videjko: http://koko-loko.rajce.idnes.cz/Vylet_z ... 0._8._2012
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Vlaky
Bože! Ono se Ti to snad opravdu líbilo a to jsem si od té akce sliboval jak přijdeš o iluze o těchto strojích.
Velké štěstí, že tu tyto stroje již pár let nejezdí. Tato mimořádnost byla jistě nemilým překvapením pro mnohé cestující. Ten den teplota na nástupišti atakovala hranici 40°C, cestující nervozně přešlapovali na nástupišti a nedočkavě vyhlíželi spásu v podobě klimatizovaného Elefantu. Když se na obzoru objevil Žabák, nástupištěm to jen zahučelo
A to jsem si myslel, že ten den již nic horšího nezažiju.....omyl!!
Zpáteční cesta byla vyloženě o život. Místo Elefantu jela taktéž náhradní souprava (mimochodem zpožděná o 35 minut), tentokráte v podání klasiky - lokomotiva+4 klasické velkoprosorové vagony (nekupéčkový bolševik). Takto napsané to nezní až tak špatně, ovšem po nástupu jsem zjistil, že se ve vagonech TOPÍ!!!!! Ano, v oněch nesnesitelných vedrech vytápěcí systém ve vagonu předváděl co umí.
"Posilněn" douškem piva mě popadl nezvladatelný vztek, vyčkával jsem příchodu průvodčí a připravoval se jak jí vynadám do bezvědomí a poté ji okénkem vyhodím z vlaku
Průvodčí patrně tušila, že by jí za toto překvapení ČD čekal od cestujících neskutečný pranýř. Proto se do jámy lvové vůbec nevydala a celou cestu postávala na konci posledního vagonu, z jehož zadních dveří pouze odpískávala odjezdy ze zastávek.
Teplota ve vlaku se i přes všechna otevřená okénka pohybovala odhadem okolo 50-60°C.
Jak úsměvné mi připadali SMS od K-L v nichž si stěžoval,že v jejich EC "pouze" nefunguje klimatizace.
Prostě České dráhy se zase předvedli v plné parádě
Velké štěstí, že tu tyto stroje již pár let nejezdí. Tato mimořádnost byla jistě nemilým překvapením pro mnohé cestující. Ten den teplota na nástupišti atakovala hranici 40°C, cestující nervozně přešlapovali na nástupišti a nedočkavě vyhlíželi spásu v podobě klimatizovaného Elefantu. Když se na obzoru objevil Žabák, nástupištěm to jen zahučelo
A to jsem si myslel, že ten den již nic horšího nezažiju.....omyl!!
Zpáteční cesta byla vyloženě o život. Místo Elefantu jela taktéž náhradní souprava (mimochodem zpožděná o 35 minut), tentokráte v podání klasiky - lokomotiva+4 klasické velkoprosorové vagony (nekupéčkový bolševik). Takto napsané to nezní až tak špatně, ovšem po nástupu jsem zjistil, že se ve vagonech TOPÍ!!!!! Ano, v oněch nesnesitelných vedrech vytápěcí systém ve vagonu předváděl co umí.
"Posilněn" douškem piva mě popadl nezvladatelný vztek, vyčkával jsem příchodu průvodčí a připravoval se jak jí vynadám do bezvědomí a poté ji okénkem vyhodím z vlaku
Průvodčí patrně tušila, že by jí za toto překvapení ČD čekal od cestujících neskutečný pranýř. Proto se do jámy lvové vůbec nevydala a celou cestu postávala na konci posledního vagonu, z jehož zadních dveří pouze odpískávala odjezdy ze zastávek.
Teplota ve vlaku se i přes všechna otevřená okénka pohybovala odhadem okolo 50-60°C.
Jak úsměvné mi připadali SMS od K-L v nichž si stěžoval,že v jejich EC "pouze" nefunguje klimatizace.
Prostě České dráhy se zase předvedli v plné parádě
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Ty hele, jen tam dej i tu fotku sebe ve špajzáku
A mě se to taky líbilo
A mě se to taky líbilo
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vlaky
Nedám, tvářím se na nich jako debil .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Vlaky
A hele...... Láďo, nejsi to ty u třetího okna?
http://www.youtube.com/watch?v=SfqbIiHiG-I
http://www.youtube.com/watch?v=SfqbIiHiG-I
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Jééé, jsem zvěčněn, paráda
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Teepee
- Příspěvky: 4310
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Kdo je zodpovědný za ovládání vytápění x větrání vozu, to je přeci ta průvodčí ne?
Pak jsou dvě možnosti, buď to po česku útrpně snášet a nebo jí dojít požádat o nápravu. Třetí kompromisní varianta je vyhledat jiný vagon, kde může být situace lepší (často se děje v Elefantech).
A není Žába jako Žába, tyhle okýnka nic moc, ale tyhle jsou vcelku ok
Naštěstí tady na S7 (trať 171) Elefanty v tomto období snad pokaždé klimatizují
Jen někdy mám pochybnosti o čistotě filtrů, člověk vleze do vagónu a za pár minut pálí v nose, škrábe v krku, ale to pravda se stávalo spíše v zimě z jara, teď ani ne.
Pak jsou dvě možnosti, buď to po česku útrpně snášet a nebo jí dojít požádat o nápravu. Třetí kompromisní varianta je vyhledat jiný vagon, kde může být situace lepší (často se děje v Elefantech).
A není Žába jako Žába, tyhle okýnka nic moc, ale tyhle jsou vcelku ok
Naštěstí tady na S7 (trať 171) Elefanty v tomto období snad pokaždé klimatizují
Jen někdy mám pochybnosti o čistotě filtrů, člověk vleze do vagónu a za pár minut pálí v nose, škrábe v krku, ale to pravda se stávalo spíše v zimě z jara, teď ani ne.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Vlaky
Ta průvodčí patrně dělala co mohla, asi selhala technika, přece by dobrovolně nesmažila i sama sebe. V ostatních vagonech to bylo asi stejné, neb i v ostatních vagonech měla většina cestujících za jízdy vystrtčenu hlavu z okénka.
Ono vůbec vypadalo, že ty vagóny vytáhli odněkud z kopřiv, protože byly uvnitř celkem dost zaprášené.
A jak tak čtu kvalitativní prvky u 10 leté smlouvy ČD s Ústeckým krajem, nevím nevím zda-li mají ČD splněno
http://www.kr-ustecky.cz/vismo/dokument ... &p1=194012
Ono vůbec vypadalo, že ty vagóny vytáhli odněkud z kopřiv, protože byly uvnitř celkem dost zaprášené.
A jak tak čtu kvalitativní prvky u 10 leté smlouvy ČD s Ústeckým krajem, nevím nevím zda-li mají ČD splněno
http://www.kr-ustecky.cz/vismo/dokument ... &p1=194012
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Nebo o tom ani nevěděla. Stalo se mi to letos v červnu nebo v červenci v osobáku z Berouna do Plzně. Taky topení jelo na plný gule, ale byl hic a v takovým případě to stejně nemá efekt, protože horko je i tak. Já jsem si toho, že topení je horký, všimnul až potom, co to ňáká paní urgovala u průvodčího. Ten se podivil, že to je zvláštní, odešel na představek, mrknul do toho ovládacího panelu a se slovy ,,No jo, měla jste pravdu, paní", to vypnul. V těch hicech už topení fakt nepřidá. A já třeba osobně mam radši hic, otevřený okna a proudící vzduch, klimatizace jsou mi prostě nepříjemný a nemam je rád. Jak to teď v podstatě neklimatizovalo v tom écéčku z ÚnL, tak to by mi i vyhovovalo, kdyby se dalo pootevřít okno. Naštěstí nálada ve WRmz byla na dobrej úrovni
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Vlaky
Přinejhoršim mohla říct vlakvedoucí strojvedoucímu, ať vypne topení z lokomotivy kličkou na pultě. To kdyby jí to nešlo vypnout přímo na voze.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Vlaky
Přeci jen jsme poseděli a něco popili, na to že jsem v odvykačce jsem popil až moc, do nějakých debat s průvodčí se mi nechtělo. Nakonec by mě mohla označit jako ožralu a vykázat mě z její příjemně vytopené soupravičky
Však stačilo si vzpomenout na tuto cestu http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4253 ... .JPG?ver=0 a bylo mi hned lépe. Obvzláště mě ochladila vzpomínka na to jak pan Rokoš při vystupování zjistil, že mu přimrzla bunda k bočnici vagónu
Co bychom tenkrát za trošku toho tepla dali.
Však stačilo si vzpomenout na tuto cestu http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4253 ... .JPG?ver=0 a bylo mi hned lépe. Obvzláště mě ochladila vzpomínka na to jak pan Rokoš při vystupování zjistil, že mu přimrzla bunda k bočnici vagónu
Co bychom tenkrát za trošku toho tepla dali.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Re: Vlaky
http://koko-loko.rajce.idnes.cz/Vylet_z ... G_0157.jpg Tedy tyto sesle jsou poněkud nevkusných odstínů. Zdá se že sedák je z autobusu, opěrák z vlaku a područka kdoví odkud. Jinak k tomu vytažení z kopřiv, náhodou někdy se stane, že z kopřiv vytáhnou i lecos zajímavého, třeba onehdá (asi letos na jaře) motor 810 v tom úplně starým nátěru. Inu tento retro kousek jsem si nemohl vyfotit (neměl jsem čím) , ale padl mi do oka mnohem víc nežli "uřvaná" regionova.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vlaky
Raději se smažit než mrznout.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107