Cyklovač na nivu
Moderátor: Moderátoři
Re: Cyklovač na nivu
Omlouvám se, nějak mne to nenapadlo. Měl jsem ještě dotaz na relé stěračů. Chápu to správně tak, že relé je součástí cyklovače??
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklovač na nivu
Ak niekto ozaj tuzi po cyklovaci,doporucujem to spachat s pouzitim rele AEV2062. Jedna sa o ten inteligentny typ,ktory sa uci interval podla toho,v akom case sa zapne packa do polohy cyklovaca. Je to pouzite napr.vo Felicii. Zapojenie je jednoduche a vysledok super.
Citroen Evasion 2.1TD
Re: Cyklovač na nivu
Dík za radu, ale neřeším výměnu, ale hledám zroj závady v elektroinstalaci.
Re: Cyklovač na nivu
Na stránkách http://www.semerka.info/content/regulir ... histitelya jsem našel také zajímavé řešení, protože jsou prý zavirované tak to sem šoupnu, to co z toho vyčetl překladač:
Zaměstnanci vazovskiy stěrač funguje v silném dešti, ale to je dost slabý v mrholení deště mu říkat dobrou práci bohužel nemůžeme, mluvím o těch chvílích, kdy je spuštěn v režimu sériového snímání. Standardní pauza mezi touto vlnou vrátných - 4 sekundy. Velmi často, když déšť poměrně malá skleněná nemá čas se dostat za mokra a stěrače pracují téměř suché a řidič nadával nativní ruské AvtoVAZ pracovníků výrazy velmi užitečné s periodicitou v 5.10.20 sekund a vypínání stěrače. Obecně si myslím, že každý majitel VAZika porozumět tomu, co říkám. A dnes se budeme bojovat proti této zříkají problemoy.Itak auto stěračů relé. To je připevněn k tělu vozu vedle rukojeti otevřete kapotu.
Odšroubujte, odpojte reproduktor a nést domů.
odhalují kryt a odpojte desku od víka. Podívejte se na schéma. Pro pauzy mezi údery školník odpovídá odpor kroužil v červeném kruhu.
A mění svůj odpor může být dokonce nutné upravit pauzy mezi vrátných vmahami. Sam odpor 62Kom ekvivalent 4 sekundy mezi dvěma stíracími cykly. Pokud jste spokojeni s minimální prodlevou 4 sekund můžete opustit odpor, jsem byl také odpor 45Kom a já jsem to tak, že minimální doba zpoždění je 3 sekundy. Pokud dáte na 25-30Kom zpoždění je asi 2 sekundy. Takže pokud se rozhodnete opustit svůj domov odpor je přiváděn na jeden z jeho nohou Lubo odměny v případě odpor se změní na menší nominální hodnoty, které vypaevaem redistor nativní a nové pájecí strkání jednu nohu. Vezměte půl metru dvoužilovým kabelem (nebo dva single-core) a pájecí jeden kabel k volné noze odporu. Druhý na místě, odkud Upustil osvobidivshuyusya nohu. To je vše.
Na dráty na fotografii na sobě průhledné smršťovací trubice - velmi pohodlné a efektivní metoda izolace. Jen šaty připojení potrubí a zahřejte ji poněkud světlejší, trubky scvrkne se v průměru a hustě uloženy na křižovatce, obecně mnohem účinnější než pásku. Takže teď máme dva dráty připájeny, aby se jim balíček náhodně odtrhnout a zavřete víko drží dráty spolu s našimi zaměstnanci. Přepnout pokrytí hůl. Já osobně lepené Tavné pistole.
Pak se proměnný rezistor
odpor může trvat od 100k. Čím vyšší hodnota, tím více to bude možné udělat pauzu mezi tahy štětců. například v případě, 100k odpor mezi maximálními intreval tahů štětcem bude asi 10 sekund. Vezmeme-li se interval 200Kom 17sek být kolem a tak dále. Jediné, co jsem nedoporučuji brát víc, protože 500Kom Přesnost intervalu, klesne. Tak se odpor a jeden drát (jakékoli) je připájen k pinu centra a další na kteroukoli extrémní. Vše je připraveno
Nosíme vše zpět k autu. Relé nastavena na své právoplatné místo jako odpor místě, kde jste pohodlnější, já osobně ji na sloupku řízení vedle srdcovky IMHO to je logické a správné.
A dal na něj z ovládacího knoflíku na sporáku osm.
To vše je hotovo nyní v celkové přerušovaném své době mezi zatáčkami na stěrače lze nastavit od 3 do 10 sekund. Rezistory jsou 1. 45Kom (0,25 W) * 2. variabilní (100K 0,25 W) * Podle W rezistory mohou přijmout jakákoli (0.25, ale jsme spokojeni velikosti) v budoucnu si myslím, změnit odporů 1. 30Kom - pro, aby minimální pause 2 sekundy na dva střídavé 200Kom or 500Kom na co největší pause více 17-18 sekundy s odporem k 200Kom nebo téměř na minutu s odporem 500Kom Everything popsané v tomto článku je dokončena na relé wiper PC-514 - že je na většině počítačů, ale pokud máte jiný relé a pak si myslím, že to může být upraven podobným způsobem. Mr.Ice speciálně pro http://www.semerka.info diskutovat o článek a ptejte se na tomto fóru - http://www.semerka.info/forum/viewtopic.php?p=22753 # 22753
Zaměstnanci vazovskiy stěrač funguje v silném dešti, ale to je dost slabý v mrholení deště mu říkat dobrou práci bohužel nemůžeme, mluvím o těch chvílích, kdy je spuštěn v režimu sériového snímání. Standardní pauza mezi touto vlnou vrátných - 4 sekundy. Velmi často, když déšť poměrně malá skleněná nemá čas se dostat za mokra a stěrače pracují téměř suché a řidič nadával nativní ruské AvtoVAZ pracovníků výrazy velmi užitečné s periodicitou v 5.10.20 sekund a vypínání stěrače. Obecně si myslím, že každý majitel VAZika porozumět tomu, co říkám. A dnes se budeme bojovat proti této zříkají problemoy.Itak auto stěračů relé. To je připevněn k tělu vozu vedle rukojeti otevřete kapotu.
Odšroubujte, odpojte reproduktor a nést domů.
odhalují kryt a odpojte desku od víka. Podívejte se na schéma. Pro pauzy mezi údery školník odpovídá odpor kroužil v červeném kruhu.
A mění svůj odpor může být dokonce nutné upravit pauzy mezi vrátných vmahami. Sam odpor 62Kom ekvivalent 4 sekundy mezi dvěma stíracími cykly. Pokud jste spokojeni s minimální prodlevou 4 sekund můžete opustit odpor, jsem byl také odpor 45Kom a já jsem to tak, že minimální doba zpoždění je 3 sekundy. Pokud dáte na 25-30Kom zpoždění je asi 2 sekundy. Takže pokud se rozhodnete opustit svůj domov odpor je přiváděn na jeden z jeho nohou Lubo odměny v případě odpor se změní na menší nominální hodnoty, které vypaevaem redistor nativní a nové pájecí strkání jednu nohu. Vezměte půl metru dvoužilovým kabelem (nebo dva single-core) a pájecí jeden kabel k volné noze odporu. Druhý na místě, odkud Upustil osvobidivshuyusya nohu. To je vše.
Na dráty na fotografii na sobě průhledné smršťovací trubice - velmi pohodlné a efektivní metoda izolace. Jen šaty připojení potrubí a zahřejte ji poněkud světlejší, trubky scvrkne se v průměru a hustě uloženy na křižovatce, obecně mnohem účinnější než pásku. Takže teď máme dva dráty připájeny, aby se jim balíček náhodně odtrhnout a zavřete víko drží dráty spolu s našimi zaměstnanci. Přepnout pokrytí hůl. Já osobně lepené Tavné pistole.
Pak se proměnný rezistor
odpor může trvat od 100k. Čím vyšší hodnota, tím více to bude možné udělat pauzu mezi tahy štětců. například v případě, 100k odpor mezi maximálními intreval tahů štětcem bude asi 10 sekund. Vezmeme-li se interval 200Kom 17sek být kolem a tak dále. Jediné, co jsem nedoporučuji brát víc, protože 500Kom Přesnost intervalu, klesne. Tak se odpor a jeden drát (jakékoli) je připájen k pinu centra a další na kteroukoli extrémní. Vše je připraveno
Nosíme vše zpět k autu. Relé nastavena na své právoplatné místo jako odpor místě, kde jste pohodlnější, já osobně ji na sloupku řízení vedle srdcovky IMHO to je logické a správné.
A dal na něj z ovládacího knoflíku na sporáku osm.
To vše je hotovo nyní v celkové přerušovaném své době mezi zatáčkami na stěrače lze nastavit od 3 do 10 sekund. Rezistory jsou 1. 45Kom (0,25 W) * 2. variabilní (100K 0,25 W) * Podle W rezistory mohou přijmout jakákoli (0.25, ale jsme spokojeni velikosti) v budoucnu si myslím, změnit odporů 1. 30Kom - pro, aby minimální pause 2 sekundy na dva střídavé 200Kom or 500Kom na co největší pause více 17-18 sekundy s odporem k 200Kom nebo téměř na minutu s odporem 500Kom Everything popsané v tomto článku je dokončena na relé wiper PC-514 - že je na většině počítačů, ale pokud máte jiný relé a pak si myslím, že to může být upraven podobným způsobem. Mr.Ice speciálně pro http://www.semerka.info diskutovat o článek a ptejte se na tomto fóru - http://www.semerka.info/forum/viewtopic.php?p=22753 # 22753
®; Člen LKCS
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklovač na nivu
Překladač udělal z odborného článku grotesku
Ale dá se to podle toho popisu udělat. L.
Ale dá se to podle toho popisu udělat. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Cyklovač na nivu
Hm tak jsem s předělávkou druhý, mám bimetal ...
Ještě je tady tato možnost: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=69&t=16654 , ale do té se mi pro složitost nechce.
Ještě je tady tato možnost: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=69&t=16654 , ale do té se mi pro složitost nechce.
®; Člen LKCS
Re: Cyklovač na nivu
Zdar,
mám problém - stěrače stírají, ale když je vypnu, nevrátí se dolů, ale zůstanou uprostřed - vykonají pouze půl cyklu. Kde hledat chybu? Moc dík.
mám problém - stěrače stírají, ale když je vypnu, nevrátí se dolů, ale zůstanou uprostřed - vykonají pouze půl cyklu. Kde hledat chybu? Moc dík.
Re: Cyklovač na nivu
zrejme v samotnom motorceku, ani ho nemusis vyberat, staci odkrutit tie styri srouby co drzi plastovu krytku a pod nou uvidis dojazd. bud su kontakty obhorene, ohnute alebo jednoducho od vazeliny....
ale este predtym sa oplati odmerat ci je v konektore pri motorceku + po otoceni klucov(u niektorych modelov aj s vypnutymi klucmi - dolezite je aby tam bolo bez zapnutia stieracov)
ale este predtym sa oplati odmerat ci je v konektore pri motorceku + po otoceni klucov(u niektorych modelov aj s vypnutymi klucmi - dolezite je aby tam bolo bez zapnutia stieracov)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Cyklovač na nivu
Trochu jednoduse jsem chtel pridat vice poloh na packu steracu. Cetl jsem, ze tam jdou z malucha, jenze pry je na malucha vic typu konektoru a tak mi pan prodal cyklovac na favorit do konektoru na 4 draty. Koukam ale, ze mam v Nive 6 dratu a ten favoritacky otocny cuplik se mi nepovedlo zprovoznit (snad se pry napoji naprimo misto pacek v navodu, i kdyz se mi to nejak nezda). Neni rada, nebo spravne fiatacke packy navic? Diky.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: Cyklovač na nivu
Já mám v 2101 měnitelný cyklovač z Fiata 125p (ne Maluch), Sednul bez úprav, jen vymyslet kam s ním aby byl dostupný přepínací knoflík. A kluci to předělávali na poťák, to je s méntáží jednodušší.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Cyklovač na nivu
Tak ten cyklovac s koleckem (doplnkovy k favoritu) jsem blbe zapojoval k packam, kde je 6 dratu. No a jelikos vydrzel, tak uz jsem to pripojil kam to patri, misto te krabicky na kastli u noh. Takze podle navodu na 4 draty konektoru. Sice vic prozkousim az v lepsim pocasi, ale favoritacky v Lade taky funguje.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: Cyklovač na nivu
S odstupem casu a prozkouseni, jsem ten favoritacky stejne prvotnim snazenim trochu priodpalil. Funguje, ale po nejake dobe funkce cykluje jen rychle, tak jsem koukl dovnitr a ulil se nejaky kondik (uz je vymeneny a jeste neodzkouseny).
Mezitim jsem dumal nad verzi pametoveho rele pro favorit, kdy se prodleva nastavuje packou steracu az do 30sekund. Na starsi typ ma asi taky 4 kontakty a mel by myslim fungovat, jen zjistit zapojeni tech kontaktu.
A ten prelozeny clanek- v jednoduchosti staci jen nahradit zakrouzkovany rezistor tim promenlivym?
Mezitim jsem dumal nad verzi pametoveho rele pro favorit, kdy se prodleva nastavuje packou steracu az do 30sekund. Na starsi typ ma asi taky 4 kontakty a mel by myslim fungovat, jen zjistit zapojeni tech kontaktu.
A ten prelozeny clanek- v jednoduchosti staci jen nahradit zakrouzkovany rezistor tim promenlivym?
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: Cyklovač na nivu
Favorit má inak zapojený dojazd motorceka. Teraz si to presne nepamätám, ale v prípade montáže favo-pamäť-cyklovača, bolo treba čosi upraviť v motorčeku. Schému dával niekde v Starej rade Myšo alebo Roman
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Cyklovač na nivu
S casovym odstupem jsem nakoupil ingredience na predelani origo cyklovace podle onoho "groteskniho" prekladu. Jenze z auta jsem potom vytahl cyklovac co vyfotil Raduz, takze to asi jen tak nepředelam Nevali se nahodou nekomu ten k predelani navic nekde u Brna treba?
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: Cyklovač na nivu
Ten cyklovac co je na fotce Raduze jde taky tak nejak upravit k vice volitelnym intervalum?
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//