Netopýří niva
Moderátor: Moderátoři
Netopýří niva
Čus fši...
sice se říká, že dvakrát do jedné řeky nevstoupíš, ale nemůžu si pomoct, Nivka byla můj první off a díky VIKovi jsem se s ní párkrát projel i v terénu :c) pak přišla pryč, následoval Jeep Cherokee XJ 4.0L automat, 32" STT, +4,5" lift, pak Terrko I 2,7TD no a teď mám zase Nivku - holt velký auto na hraní nepotřebuju a Nivka mě tak nějak vzala u srdce :c)
fotogalerie:
http://21214.rajce.idnes.cz/1996
v plánu je udělat na ní ty úpravy jako byly na zelené http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=69&t=10272 plus něco navíc :c)
Net.
sice se říká, že dvakrát do jedné řeky nevstoupíš, ale nemůžu si pomoct, Nivka byla můj první off a díky VIKovi jsem se s ní párkrát projel i v terénu :c) pak přišla pryč, následoval Jeep Cherokee XJ 4.0L automat, 32" STT, +4,5" lift, pak Terrko I 2,7TD no a teď mám zase Nivku - holt velký auto na hraní nepotřebuju a Nivka mě tak nějak vzala u srdce :c)
fotogalerie:
http://21214.rajce.idnes.cz/1996
v plánu je udělat na ní ty úpravy jako byly na zelené http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=69&t=10272 plus něco navíc :c)
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Re: Netopýří niva
Uzivej Nivku a jezdi..... jinak te ta prace na ni nebude bavit. A ze te ji ceka hodne.
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: Netopýří niva
Co tam máš za vifikundace v tom motorovým prostoru + ovládání na palubovce?
Lada Niva 1.7 SPI LPG 1998 Praktik
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Re: Netopýří niva
VIK - diky, včera jsem konečně rozchodil motor na všechny čtyři válce (uhnil VN kabel u svíčky + totálně mrtví svíce), ještě nahodit vejfuk a pojedu to projet :c))
HUSH - to je huperprostorový přidávání vodíku do sání :c)) hydrolíza která krásně zatěžuje alternátor a vyprodukuje vodík kterej pak může dělat v motoru bordel protože vybouchne výrazně dřív než by měl... naštěstí neni technicky možný ho vytvořit tolik aby to bylo znatelný, takže je to jen na to, abych mohl mít na palubce takovouhle sračku a zabetonovanej motor hadicema k hovnu - ještě jsem to nestihl vykopat, pak si to dám v garáži na polici a někdy to zprovozním - budu tim plnit létající balón :c)))))
PC prej byla >6tis :cD
Net.
HUSH - to je huperprostorový přidávání vodíku do sání :c)) hydrolíza která krásně zatěžuje alternátor a vyprodukuje vodík kterej pak může dělat v motoru bordel protože vybouchne výrazně dřív než by měl... naštěstí neni technicky možný ho vytvořit tolik aby to bylo znatelný, takže je to jen na to, abych mohl mít na palubce takovouhle sračku a zabetonovanej motor hadicema k hovnu - ještě jsem to nestihl vykopat, pak si to dám v garáži na polici a někdy to zprovozním - budu tim plnit létající balón :c)))))
PC prej byla >6tis :cD
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Re: Netopýří niva
Dostat se přes XJ a Teráno zpět k Nivě, to už chce notnou dávku nadšení ! Vítej v klubu postižených a ať se daří s úpravama, podle fotek tam určitý potenciál se vyřádit při generálce je
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Netopýří niva
:c) nikdy jsem netvrdil, že jsem normální :c)
XJ byla paráda, ale byl to obrovskej tank se kterym jsem přes všechny ty úpravy neprojel to co s nivkou :c)
nicméně GO doufám nebude potřeba všeho, kastle je bez děr, takže "jen" opískovat, poopravit a zbytek si můžu hrát, to jsou už jen detaily :c)
Net.
XJ byla paráda, ale byl to obrovskej tank se kterym jsem přes všechny ty úpravy neprojel to co s nivkou :c)
nicméně GO doufám nebude potřeba všeho, kastle je bez děr, takže "jen" opískovat, poopravit a zbytek si můžu hrát, to jsou už jen detaily :c)
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Re: Netopýří niva
Jojo, to znám, jenom tamhle je maličká dírka, ale to je vpohodě, to je LOKÁLNÍ KOROZE, tady ten flíček se jen přebrousí, TY PLECHY JSOU ZDRAVÉ ....
XJ 4.0 automat je můj sen, ne na nějaký brutální off, ale jako pohodlný prostorný rodinný vůz se zvýšenou průchodností Bohužel jeden tank co žere 15+ už doma mám (vlastně dva ) takže musím ještě počkat až budu velký a bohatý
XJ 4.0 automat je můj sen, ne na nějaký brutální off, ale jako pohodlný prostorný rodinný vůz se zvýšenou průchodností Bohužel jeden tank co žere 15+ už doma mám (vlastně dva ) takže musím ještě počkat až budu velký a bohatý
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Netopýří niva
celkem věřim tomu, že to dopadne dobře, před třema lety to údajně bylo komplet vyvařené, akorátže od té doby to nemělo žádnou údržbu, takže uvidíme co z toho zbyde po opískování, nicméně na to se svářečkou bude muset kouknout profík - já si zničim mechanický věci, ale kastli musí zmáknout někdo jinej :c)
Net.
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Re: Netopýří niva
tak jsem konečně dodělal výfuk - abych dokázal rozebrat středovej od koncovýho dílu, muselo to celý ven a kvůli tomu jsem měl důvod shodit i tažný (stejně tam nemá co dělat ) váží snad 25kg - fakt mazec poctivá práce, podle štítku 1350kg... akorát uplně nechápu, proč je to přidělaný do plechu podlahy kufru bez jediný výztuhy :c))
nahodil jsem motor a překvapil mě kultivovaným chodem a že nikde nic nemlátí :c)) tak jsem rovnou nafotil i ten vodíkovej bazmek :c)
Net.
nahodil jsem motor a překvapil mě kultivovaným chodem a že nikde nic nemlátí :c)) tak jsem rovnou nafotil i ten vodíkovej bazmek :c)
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Re: Netopýří niva
tak jsem dneska vykopal ten vodíkovej udělátor :c)
po startu byl volnoběh i v těchle vedrech 1500-2000ot, když je ohřátej motor (podle budíku 70, vyjímečně i 80st), tak padne na 1000rpm tak jsem si říkal, že to třeba pomůže (nutno podotknout, že nepomohlo )
říkal jsem si, motor jede dobře, tak ho zkusim trošku protáhnout aby se to pořádně zahřálo - jede fakt pěkně (v rámci možností), takže jsem si dal "rychlostní vložku" - vědouc, že řízení má vůli >30st a je to "jen" v čepech, nepřesáhl jsem rychlost 60kmph :c)
nicméně i tak na kruháku cca ve 20kmph nepřežila levá svorka mezi čepama :c) domů (cca 200m) jsem dojel jen s řiditelným PP kolem, zajímavý že i zajíždění do vrat si to přebralo a nemusel jsem ven rovnat kolo ručně :c))
nicméně zbytek tak nějak funguje, takže vše dle očekávání :c)
Net.
po startu byl volnoběh i v těchle vedrech 1500-2000ot, když je ohřátej motor (podle budíku 70, vyjímečně i 80st), tak padne na 1000rpm tak jsem si říkal, že to třeba pomůže (nutno podotknout, že nepomohlo )
říkal jsem si, motor jede dobře, tak ho zkusim trošku protáhnout aby se to pořádně zahřálo - jede fakt pěkně (v rámci možností), takže jsem si dal "rychlostní vložku" - vědouc, že řízení má vůli >30st a je to "jen" v čepech, nepřesáhl jsem rychlost 60kmph :c)
nicméně i tak na kruháku cca ve 20kmph nepřežila levá svorka mezi čepama :c) domů (cca 200m) jsem dojel jen s řiditelným PP kolem, zajímavý že i zajíždění do vrat si to přebralo a nemusel jsem ven rovnat kolo ručně :c))
nicméně zbytek tak nějak funguje, takže vše dle očekávání :c)
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Re: Netopýří niva
jak funguje ten vodík? teorie prodejců je taková, že to vyvíjí vodík a ten se podtlakem přisává do airboxu - tím pádem by to jakože mělo líp jet... podle mého logického úsudku to nikdy nemůže fungovat a prostě tomu nevěřim, takže od doby, co jsem si to přivezl domů jsem to ani nezapnul a hned jak bylo trošku času, tak jsem to vyrubal ven - tzn. spotřebu ti neřeknu :c)
je to připojený i na lambdasondu a je tam spousta regulátorů (přesněji myslim asi čtyři a asi tři až čtyři spínače)
už je to venku, snažil jsem se to vystříhat lidsky, takže pokud o to někdo bude mít zájem zjistit jak to má fungovat, je to k dispozici - pokud budou všichni rozumný a nikdo nebude chtít aby mu to zabíralo místo, tak to za nějakej čas obřadně rozstřílim brokárnou :cD
jinak musim říct, že montáž byla dost dobrá, jen jedna "čokoláda", jinak všechno letovaný... až na jeden\dva případy taky dodržené barvy drátů...
Net.
je to připojený i na lambdasondu a je tam spousta regulátorů (přesněji myslim asi čtyři a asi tři až čtyři spínače)
už je to venku, snažil jsem se to vystříhat lidsky, takže pokud o to někdo bude mít zájem zjistit jak to má fungovat, je to k dispozici - pokud budou všichni rozumný a nikdo nebude chtít aby mu to zabíralo místo, tak to za nějakej čas obřadně rozstřílim brokárnou :cD
jinak musim říct, že montáž byla dost dobrá, jen jedna "čokoláda", jinak všechno letovaný... až na jeden\dva případy taky dodržené barvy drátů...
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Re: Netopýří niva
v pravé zadní kapse je plechový držák a konektor na cca 4 dráty, netušíte někdo co tam patří?
dál mam ustřižený třídrátový konektor na levé části motoru viz:
http://21214.rajce.idnes.cz/1996#P1050873a.jpg - netušíte někdo copaže to je? :c)
a nakonec... k pluspólu baterky mi vedou dva tenký dráty s očkama, vypadají jako origo (jsou v chráničce odpovídajícího průměru a pak se napojují do hlavního svazku co leze pod palubku) - je to origo nebo nějaký dobastl?
http://21214.rajce.idnes.cz/1996#P1050875.jpg
diky
Net.
dál mam ustřižený třídrátový konektor na levé části motoru viz:
http://21214.rajce.idnes.cz/1996#P1050873a.jpg - netušíte někdo copaže to je? :c)
a nakonec... k pluspólu baterky mi vedou dva tenký dráty s očkama, vypadají jako origo (jsou v chráničce odpovídajícího průměru a pak se napojují do hlavního svazku co leze pod palubku) - je to origo nebo nějaký dobastl?
http://21214.rajce.idnes.cz/1996#P1050875.jpg
diky
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
Re: Netopýří niva
no vzadu na řidičovy strane je nádobka kapaliny na zadní oštřikovač kolik tam vede kabelu to bych se musel podívat
to druhy jakoby pod hlavním brzdovým valcem to je odborně Soustava pro zachycování palivových par neboli absorber pokud znáš nekoho kdo ma střikačkovýho favorita tak ten to má taky je to taková černí válcovy trochu to vypadá jako to z te vodíkové soustavy
a kabely by měly bert origo min jeden tam mám taky takhle ale zas tak tenký mně nepříjdou
to druhy jakoby pod hlavním brzdovým valcem to je odborně Soustava pro zachycování palivových par neboli absorber pokud znáš nekoho kdo ma střikačkovýho favorita tak ten to má taky je to taková černí válcovy trochu to vypadá jako to z te vodíkové soustavy
a kabely by měly bert origo min jeden tam mám taky takhle ale zas tak tenký mně nepříjdou
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: Netopýří niva
jj, vlevé zadní kapse v kufru je nádobka na ostřikovač zadního okna, ale co je na pravé (spolujezdcově) straně?
dráty v levé straně motoru - právě vůbec netuším kam měly vést, ale mám pocit, že na absorberu je nějaká krabička a do té dráty vedou... takže to asi nebude ono :c(
k baterce přímo do svorky vede jeden megatlustej černej + o trošku tenčí červenej, navíc mi tam ale vedou ty dva s očkem na konci... vypadá to origo, ale říkám si proč by to výrobce nenapojil přímo do svorky, případně někde po cestě k těm hlavním dvou kabelům... ten černej očkovej (je vlastně červenej, černou barvu má až cca posledních 10cm k baterce) je myslim na palivový čerpadlo, aspoň to na mě tak působilo...
jde mi prostě o to jeslti mám ještě někde hledat nějakej bastl, nebo ne-e
Net.
dráty v levé straně motoru - právě vůbec netuším kam měly vést, ale mám pocit, že na absorberu je nějaká krabička a do té dráty vedou... takže to asi nebude ono :c(
k baterce přímo do svorky vede jeden megatlustej černej + o trošku tenčí červenej, navíc mi tam ale vedou ty dva s očkem na konci... vypadá to origo, ale říkám si proč by to výrobce nenapojil přímo do svorky, případně někde po cestě k těm hlavním dvou kabelům... ten černej očkovej (je vlastně červenej, černou barvu má až cca posledních 10cm k baterce) je myslim na palivový čerpadlo, aspoň to na mě tak působilo...
jde mi prostě o to jeslti mám ještě někde hledat nějakej bastl, nebo ne-e
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...