


Každopádně je Tvé pozorování současného stavu zajímavé. Rozhodně bych nevěřil, že to může dělat baterka. Spíš si myslím, že jak jsi měnil jednotku, tak se někde otřela oxidace, příp. pohnul nalomený drátek a proto už to nezlobí.
Moderátor: Moderátoři
Po minulým válení řj na skříni se s autem najezdilo během asi 2 měsíců max 50 km a už po asi 30 km to zlobilo (s autem se skoro nejezdilo proto, že se dělala podlaha a gufera ventilů, držáky heverů atd.). Teď už jsem za víc než týden najezdil se starou řj 70 km + předtím 30 km s půjčenou.Luděk Musil píše:Zatím mi to navozuje stav minulé "výměny" řídící jednotky.
Martine, vzpomeň si, když jsi posledně měl auto v "servisu" a řídící jednotku tejden doma na skříni. Po zapojení se to taky chovalo bez chyb a po kolika týdnech to opět začalo zlobit? Teď jsi taky vyměnil jednotku a chová se taky bezchybně. L.
PS: ku..a ... já to mám dnes ale depresívní náladu - to už je druhej negativní příspěvek![]()
asi si půjdu lehnout
, třeba se z toho vyspím
Myslíš za jízdy na vonoběh? Tam jsou vždy vyšší a až když zastavíš, tak spadnou na normál.Crocodile píše: Jen se mi zdá že jsou otáčky zbytečně vysoko i když sundám nohu z plynu.
nevim jak u 1.7 jednobodu, ale u vicebodovych vstriku u lady byva 800 pri stani a 1000 pri jizde.radek mb píše:Myslíš za jízdy na vonoběh? Tam jsou vždy vyšší a až když zastavíš, tak spadnou na normál.Crocodile píše: Jen se mi zdá že jsou otáčky zbytečně vysoko i když sundám nohu z plynu.
To já jedu už zítra v poledne (mmch ten můj návrh není až tak neprůchodný, aĺe ... více SZ).Crocodile píše:Auto za pár dnů jede na letní tábor, kde sice letos nebude sloužit jako hlavní zásobovač, ale určitě se bude hodit.
Ještě že mám kombi, v poslední době oceňuju jeho prostornost.