Zadání znělo jasně: opravit přední část vozu a prahy. Zbytek si Sid nepřál. Osobně bych se do opravy vůbec nepouštěl nebo to udělal komplet. Ale já jsem jen placený pracovník, co si zákazník přeje s ním mohu maximálně prokonzultovat. Zákazník si přál přední část - poctivě, precizně a má ji
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Večer snad přidám ještě nějaké fotky motorovýho prostoru a tak
Ad pískování: v případě kompletní renovace karoserii samozřejmě pískujeme - ovšem jen místa, které je pískovat potřeba. A které se pískovat dají. Ono totiž není machr jako machr .... a není cena jako cena. Nám to dělají za celkem pěknou cenu, pískují skvěle, ovšem pískovat lze pouze pevné části s výztuhou. Plech střechy, dveří, blatníky ... vznikla by z toho solidní vlna. Takže pozor! A hlavně: prvně řezat, odstrojovat a až když přijde na řadu svářečka, tak před svařováním pískovat. Nejblbější je opsíkovat karoserii, pak shodit třeba práh a pod ním halda rzi. Pokud se práh bude stejně menit, pryč s ním už před pískováním
- u Triumph GT6 se pískovala celá karoserie (krom střechy a velkých plechů bez výztuhy), byla totiž komplet rezavá a potřeboval jsem co nejvíce plechů zachránit. Repa plechy jsou z Anglie velmi drahé, levněji přišlo prohnilé části vyřezat a vyvařit. Takže se pískovalo a až pak vyvařovalo.
- u Luďkovi 21011 jsme pískovali pouze motorový prostor, podběhy, část prahů a zadní misky v kufru. Zbytek nebylo potřeba, vše drželo...
- u Octavie combi zněl původní plán rovněž pískovat. Nicméně ono vlastně nakonec nic původního nezbylo (zbyla jen střecha, rámy kolem oken, motorová stěna, tunel a podlážka nad zadní nápravou), takže jsme pískovat ani nejeli.
- mno a teď máme na dílně Škodu 1000MB na komplet renovaci a tam budeme rovněž pískovat
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)