Černobyľ
Moderátor: Moderátoři
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Černobyľ
Včera mi volal kámoš, takže my jsme se dohodli na září. Nejspíš první půlka. Dny v září, které je možné se tam dostat (přes UA cestovku): 1.,2.,3.,5.,8.,13.,16.,17.,20.,23.,24.,27., a 30. září.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
Re: Černobyľ
První dva týdny v září,to by bylo OK.Budete chtít i k tomu mořu?Přes kterou cestovku to je,má nějaké www?
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Černobyľ
Jestli bude čas i na moře ještě nevim, až se bude vědět datum atd. a bude vše podrobně rozplánovaný, tak se uvidí jestli i moře. Zatim nic netušim.
www cestovky http://uit.com.ua/our-tours1-792.html
podle všeho i český cestovky nabízejí cesty do černobylu přes tuhle, ale mají tam svůj příplatek.
až budu vědět počet zájemců z mé strany, tak tam napíšu a poptám se jak to je s tou cenou, atd.
do konce června bych chtěl už mít jasno v datu
www cestovky http://uit.com.ua/our-tours1-792.html
podle všeho i český cestovky nabízejí cesty do černobylu přes tuhle, ale mají tam svůj příplatek.
až budu vědět počet zájemců z mé strany, tak tam napíšu a poptám se jak to je s tou cenou, atd.
do konce června bych chtěl už mít jasno v datu
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
Re: Černobyľ
Nejlepší by byl ten první týden v září.
Jinak asi tak,nejdůležitější jsou ty lístky na vlak-musíme je ošéfovat a vědět radši napevno počty lidí,jinak se nám jistojistě stane že pojedeme každý v jiném vagoně,jestli teda vůbec v den příjezdu jich dostatek seženeme.
V nejhorším by se musel operativně na místě shánět bus pro zbytek skupiny nebo jet tím rychlovlakem Hyundai,v něm bude podle mně volno vždycky protože je drahý ale něco za něco,i druhá třída stojí skoro 800kč což je celkem dost i na naše pendolínovské poměry.
Zase neříkám že bych se v něm rád neprojel,ale bylo by nutné být ve Lvově v 7 ráno atd. atd.
Jinak asi tak,nejdůležitější jsou ty lístky na vlak-musíme je ošéfovat a vědět radši napevno počty lidí,jinak se nám jistojistě stane že pojedeme každý v jiném vagoně,jestli teda vůbec v den příjezdu jich dostatek seženeme.
V nejhorším by se musel operativně na místě shánět bus pro zbytek skupiny nebo jet tím rychlovlakem Hyundai,v něm bude podle mně volno vždycky protože je drahý ale něco za něco,i druhá třída stojí skoro 800kč což je celkem dost i na naše pendolínovské poměry.
Zase neříkám že bych se v něm rád neprojel,ale bylo by nutné být ve Lvově v 7 ráno atd. atd.
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Černobyľ
zatim předběžný datum 6.-11.9., návštěva zóny 8.9., volný den v Kievě 9.9.(muzeum Černobylu a letectva). ostatní dny cesta (datum se může ještě změnit, záleží na dalších lidech)
Potřebuju zjistit cenu vlaků (Česká Třebová - Žilina-přestup - Kiev)
Potřebuju zjistit cenu vlaků (Česká Třebová - Žilina-přestup - Kiev)
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Černobyľ
Nevim co se vyplatí víc, na kolik to vyjde s ČD a na kolik když se to bude kupovat postupně. Ty jsi už vlaky na východ jel, tak popiš jak to chodí.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
Re: Černobyľ
Popravdě nevím moc jak to v tomhle případě chodí s ČD ,napíšu sem až odpoledne.
Re: Černobyľ
Přímý vůz Praha-Kyjev už nejezdí. Takže nejvhodnější spoj je s přestupem v Bratislavě na přímý vůz Bratislava - Moskva. Na ten se dají koupit místenky už dokonce v obou směrech, což dříve nebylo!!! Vagon je RŽD, takže ve velmi dobrém stavu. Kupé po třech s umyvadlem no a moc natřískaný to nejezdí.
Sněhobílá Samara 21083 r. 1994 - ŽIGADLO! koupeno 10/2009, 16400 - 36142 km, prodáno 26.5.2013
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Stříbrná 21102 r. 2003 - Samara EVO! koupeno 5/2011, 15100 - 71109 km, prodáno 28.7.2014
Červená 2105 r. 1990 - Ruda koupeno 4/2013, 58329 - 95400 km, prodáno 7.12.2019
Sněhobílá 2101 r. 1973 - Jáchym koupeno 8/2013, 43740 - 50065 km
a ještě Volha 24
Re: Černobyľ
Ve vší úctě k ČD,ŽSR,RŽD a MÁV,jet s nimi na UA je velmi,velmi drahé.ČD onehdá chtělo za zpáteční jízdenku Olomouc-Kyjev 4000kč.Když si to zařídím sám,mám to za 1200-a k tomu rychleji o pár hodin.
Když to koupím u čd,nemusím se o nic starat,ale budu 30 hodin zavřený v jednom kupé,k tomu ta pasovka a výměna podvozků od půlnoci do třech ráno.Takže s "našema" jen po "našem teritoriu".
Cestu zpět jsem zatím nějak nekontroloval.No,než se dostanu k vlakům,uvedu pár alternativ:
Letadlo:WIZZ lítá z kyjeva do polských katowic za 1200,neláká mě ale pro cestu zpět je to volba.
Bus:nejlevnější volba,jede z práglu přes hradec a v olomouci je v 11 večer.V šest ráno příjezd do prešova,cena 350kč,ISIC má další slevu,jízdenku pro SAD Prešov jde koupit i v hradci nebo olomouci,pokud se nejede v pátek tak to je tak z poloviny plný.
V 7 ráno pak jede za 150kč bus přímo do Užhorodu,jediná chyba je že je to normální linkovej,vymetá všechny zastávky na trase a proto jízda trvá tři hodiny.
poznámka č.1:tenhle ještě minulej rok čekal v michalovcích na noční Šíravu z čech.Letos tam stojí 20 minut ale ouha,Šírava přijede až hodinu po jeho odjezdu.
poznámka č.2:Busy linkáče jsem vynechal,stojí stejně jak čd a už se nezastavuje ani v olomouci,ani v hradci?.Nastoupit lze pouze v Praze nebo ve Lvově, max. ještě občas Brno.Jednu velkou výhodu mají,celou cestu zvládnou za pouhých 12 hodin.
Až se vrátím,probere si naše železné koně-šírava,excelsior a následný routing.
Když to koupím u čd,nemusím se o nic starat,ale budu 30 hodin zavřený v jednom kupé,k tomu ta pasovka a výměna podvozků od půlnoci do třech ráno.Takže s "našema" jen po "našem teritoriu".
Cestu zpět jsem zatím nějak nekontroloval.No,než se dostanu k vlakům,uvedu pár alternativ:
Letadlo:WIZZ lítá z kyjeva do polských katowic za 1200,neláká mě ale pro cestu zpět je to volba.
Bus:nejlevnější volba,jede z práglu přes hradec a v olomouci je v 11 večer.V šest ráno příjezd do prešova,cena 350kč,ISIC má další slevu,jízdenku pro SAD Prešov jde koupit i v hradci nebo olomouci,pokud se nejede v pátek tak to je tak z poloviny plný.
V 7 ráno pak jede za 150kč bus přímo do Užhorodu,jediná chyba je že je to normální linkovej,vymetá všechny zastávky na trase a proto jízda trvá tři hodiny.
poznámka č.1:tenhle ještě minulej rok čekal v michalovcích na noční Šíravu z čech.Letos tam stojí 20 minut ale ouha,Šírava přijede až hodinu po jeho odjezdu.
poznámka č.2:Busy linkáče jsem vynechal,stojí stejně jak čd a už se nezastavuje ani v olomouci,ani v hradci?.Nastoupit lze pouze v Praze nebo ve Lvově, max. ještě občas Brno.Jednu velkou výhodu mají,celou cestu zvládnou za pouhých 12 hodin.
Až se vrátím,probere si naše železné koně-šírava,excelsior a následný routing.
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Černobyľ
Kámoš psal do ČD, vlak Praha - Bratislava 707 Kč, Bratislava Kyjev 2059 Kč. Skupinová sleva je od 6 lidí.
Já jsem ještě psal do ŽSS, tak uvidíme co napíšou oni o úseku Bratislava - Kyjev
Já jsem ještě psal do ŽSS, tak uvidíme co napíšou oni o úseku Bratislava - Kyjev
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Černobyľ
Jo, jen tam.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
Re: Černobyľ
To není vůbec málo.
Vždy když jsem si hrál v idosu,vyšlo mě jako nejlepší volba na cestu klidně i daleko do moskvy prostě toto a defacto nikdy jinak:
v 0:03 nastoupit v třebové do vlaku(šírava).Jede přes tatry.V 10 ráno s ní dojedeme do michalovců.Odtud v 10.45 busem do Velkých Kapušan,tam přijedeme 12:23.O dvě minuty později druhým busem(nevím jestli to není ten samej,ale podle mě na ten z michalovců čeká-kdyby to ujelo tak stejně jede co hodinu) do vsi Velké Slemence,kde budeme před jednou hodinou.
Tam je pěší přechod,ten přejdeme a z tama cca 15minut pojedeme do užhorodu na vlakáč maršrutkou nebo taxíkem.
Když si dám rezervu,v užhorodu tedy budeme ve dvě hodiny SELČ.Odtud už jezdí vlaky kamkoliv.
Na nástup do vlaku pak teda máme 45-120 minut,jedou dva za sebou 15:40 a 16:15,oba příjezd do kyjeva o půl osmé další den ráno.
Další dva jedou v 11 večer a o půl druhé ráno,příjezd o půl čtvrté resp. v osm večer.
Ty busy z michalovců jezdí co hodinu,takže šírava se může zpoždovat jak chce.Hraniční přechod zavírá až v osm večer.Plackarta užhorod-kyjev stojí skoro 300kč jedna cesta,kupejnyj do 500kč.
Celej postup lze ještě alternativně urychlit jízdou vlakem jen do košic a odtud busem do michalovců-stihl by se dřívější bus do kapušan a tudíž i jistojistě nástup do těch UA vlaků.
takže ceny:
ČD olomouc-michalovce pod 1200kč-zpáteční,platí měsíc(šlo by využít IN25?).
busy 170kč dohromady tam i zpět
maršrutka tak do 30kč tam i zpět
plackarta tam i zpět do 600kč(osobně bych radši to kupé)
Vychází to na max dva tisíce kč tam i zpět,ty ceny a kurz jsem radši nadhodil,v reálu to bude tak 1800.
Jenom tím busem a pak až teprve vlakem z užhorodu by to stálo 1400.
Vždy když jsem si hrál v idosu,vyšlo mě jako nejlepší volba na cestu klidně i daleko do moskvy prostě toto a defacto nikdy jinak:
v 0:03 nastoupit v třebové do vlaku(šírava).Jede přes tatry.V 10 ráno s ní dojedeme do michalovců.Odtud v 10.45 busem do Velkých Kapušan,tam přijedeme 12:23.O dvě minuty později druhým busem(nevím jestli to není ten samej,ale podle mě na ten z michalovců čeká-kdyby to ujelo tak stejně jede co hodinu) do vsi Velké Slemence,kde budeme před jednou hodinou.
Tam je pěší přechod,ten přejdeme a z tama cca 15minut pojedeme do užhorodu na vlakáč maršrutkou nebo taxíkem.
Když si dám rezervu,v užhorodu tedy budeme ve dvě hodiny SELČ.Odtud už jezdí vlaky kamkoliv.
Na nástup do vlaku pak teda máme 45-120 minut,jedou dva za sebou 15:40 a 16:15,oba příjezd do kyjeva o půl osmé další den ráno.
Další dva jedou v 11 večer a o půl druhé ráno,příjezd o půl čtvrté resp. v osm večer.
Ty busy z michalovců jezdí co hodinu,takže šírava se může zpoždovat jak chce.Hraniční přechod zavírá až v osm večer.Plackarta užhorod-kyjev stojí skoro 300kč jedna cesta,kupejnyj do 500kč.
Celej postup lze ještě alternativně urychlit jízdou vlakem jen do košic a odtud busem do michalovců-stihl by se dřívější bus do kapušan a tudíž i jistojistě nástup do těch UA vlaků.
takže ceny:
ČD olomouc-michalovce pod 1200kč-zpáteční,platí měsíc(šlo by využít IN25?).
busy 170kč dohromady tam i zpět
maršrutka tak do 30kč tam i zpět
plackarta tam i zpět do 600kč(osobně bych radši to kupé)
Vychází to na max dva tisíce kč tam i zpět,ty ceny a kurz jsem radši nadhodil,v reálu to bude tak 1800.
Jenom tím busem a pak až teprve vlakem z užhorodu by to stálo 1400.