Fiat Punto

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto

Příspěvek od Atex »

Co jineho v sobotu dopoledne delat, no cat ;-)


Obrázek
Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto

Příspěvek od Ivo »

A budeš ten kus katu, co jsi vyřezel dávat zpátky na panty, aby se to dalo otevřít? :lol:
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto

Příspěvek od Atex »

Tak jednotka s novým čipem je hotová a odzkoušená. Zjistil jsem, že síla toho čipu je až v tech nejvyšších otáčkách, větší rozdíl v točivém momentu jsem nezaregistroval. Údaje k čipu jsou: 121kw při tlaku 1.2bar, 125kw při tlaku 1,35bar. Ale dokud to nehodím na válce tak se to asi nedozvím. Když motor dosáhne těch svých pracovních 5000 ot/min tak rafička ještě zrychlí. Ale to uz jsou moc vysoké rychlosti, s tím autem se nedá nikde pořádně blbnout ;-)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto

Příspěvek od vik2 »

takze do 5000ot. se motor chova jako pred chipem??
a v kolika mas tedy omezovac??
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto

Příspěvek od Atex »

vik2 píše:takze do 5000ot. se motor chova jako pred chipem??
a v kolika mas tedy omezovac??
Ano připadá mi to tak, omezovač je čipem posunutý z 6900 na 7200 ot/min. Možná jsem jen čekal neco jiného, to se pozná na nějakých sprintech snad.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto

Příspěvek od vik2 »

mozna ten motor je uz v serii blizko limitu. Aby se nezkracovala zivotnost. Tlak turba se neda zvedat donekonecna. 1.2bar neni malo...

Pri tech upravach Stage 2, 3 ... nemenej se uz nejake komponenty v motoru za silnejsi?
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto

Příspěvek od Atex »

vik2 píše:mozna ten motor je uz v serii blizko limitu. Aby se nezkracovala zivotnost. Tlak turba se neda zvedat donekonecna. 1.2bar neni malo...

Pri tech upravach Stage 2, 3 ... nemenej se uz nejake komponenty v motoru za silnejsi?
Tlak 1.2 je pro tento motor uplně běžný, takhle.. Tlak turba je u originálu řízen ŘJ přes ventil Pierburg, podle manuálu může pracovní tlak krátkodobě vyletět až na 1.8baru (když ve správných otáčkách sešlápneš podlahu), 1.2 je normální nastavená hodnota. Pro správnou funkci byl doporučován manuální regulátor tlaku turba, zřejmně proto, že s takovým tlakem čip neumí pracovat.

Když bylo auto v úplné sérii, tak jsem tlak 1.2 ani neviděl, vždycky tam bylo 1.4 - 1.5baru.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto

Příspěvek od vik2 »

tak to sem teda netusil. zajimave.
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto

Příspěvek od Atex »

O víkendu s tím jedu do práce, tak tam nastavím těch 1.35, jsem teda zvědav. Mám trochu strach, abych neodkrádloval turbínu.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto

Příspěvek od vik2 »

pro kazde turbo existuji nejake technicke hodnoty, ktere udavaji max. nastavitelnej tlak apod...
Trebas ja mam jako max. hodnotu tlaku turba uvedeno 1,02bar (pouze :-) )

v kolika otackach mas nastup turba?? (ten tzv. turbo efekt, kdy motor znatelne zatahne)
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto

Příspěvek od Atex »

vik2 píše:pro kazde turbo existuji nejake technicke hodnoty, ktere udavaji max. nastavitelnej tlak apod...
Trebas ja mam jako max. hodnotu tlaku turba uvedeno 1,02bar (pouze :-) )

v kolika otackach mas nastup turba?? (ten tzv. turbo efekt, kdy motor znatelne zatahne)

No u Dieselu je to jinak, Fiaty jtd mají pracovní tlak 0.75bar, TDi mají taky snad 1bar né? Heh znatelně zatáhne, ono u toho auta je to tak, že do začátku plnění ten motor nic nedělá :-D Přes 2500 ot/min už se turbo dostává do obrátek, někde jsem četl je naplno jí roztočíš až přes 2700. Ale tam jde vidět že se s tím motor jestě trochu trápí. Teprve při překročení 3000 přichází "znatelný zátah". Asi 200% nárust výkonu a ještě víc krouťáku.

Jůůůůů http://www.auta5p.eu/katalog/fiat/punto_18.php
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto

Příspěvek od vik2 »

tak co se mu stalo na sraze?
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto

Příspěvek od Atex »

Bylo to propadle lozisko, lamely na pritlacnem taliri se jednoduse prolomily a lozisko slo skrz. Mohlo se to stat kdykoliv, i pri vyjezdu ze zahrady, ale muselo se to stat 350km od domu a pred celym klubem, parada..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10572
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto

Příspěvek od Luděk Musil »

No vidíš to ... a někteří se to málem ani nedozvěděli ... jako třeba já až druhej den :D . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Punto

Příspěvek od Atex »

Ludku ver mi ze jsi jeden z opravnu mala, kdo to nevedel. Pri krkolomnem seznamovani s nemci, stacilo vlastne jedno slovo.. "Punto", okamzity vybuch smichu a vsichni vedeli kdo jsem :)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Zamčeno

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“