Teepee píše:Ty byly odlišeny pátou číslicí v označení 2107
Ale pátou číslici dostal taky kombík ... 21044 ...
Pátou číslici dostal i 2106 (21061), pak 2101 (21011) a taky myslím 2102 (21023), určitě 2105 atd...
Proto by se mělo upřesnit, že se myslí pátá číslice u modelu 2107. Pravda, stejně to platí pro model 2104. A také pro 2121.
Tak jedině tu větu nějak zásadně předělat.
Tak díky za připomínky Luďo,Laďušo, Hurikáne i Teepee i ostatní. Vše jsem nějak "propašoval" do textu a odeslal, poněvadž se říká, že včerejší zpráva už není zpráva.
Pár poznámek:
Luďo, ani já bychto nenapsal ve verších.
Laďušo -doufám, že tam opravdu byli jen Němci a Litevci a u těch modelů jsem si nebyl opravdu jistý.
Hurikáne, snad Tě argumenty "přebil" Teepee i tak dík.
Teepee,dík,snad jen to, že tu pátou číslici mají i jiné "stříkačkové" katalyzátorové motory.
Po odeslání jsem objevil ještě několik příspěvků, ale myslím si, že běžný čtenář nebude řadu Ladadetailů "pitvat". Tak jako tak tam v závěru kecám blbiny u kterých jsem ani nebyl.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
zelvotron píše:Co se týká odpojování z kolony, tak s tím jsem taky měli problém, na zámku Hrubá Skála se žigul před náma odpojil na parkoviště, my najeli do další zatáčky kde bylo vidět i docela dost dopředu ale tam nikdo, Plavec žhavil vysílačku ale bez odpovědi................ ale i tak to chce když už se chci odpojit tak neudělat před tím před sebou půl kiláku mezeru...
Na Hrubé skále jsem se odpojil já a to z důvodu, že nás s Laďušou už jízda v koloně moc nebavila. Omlouvám se za drobný zmatek, snažil jsem se najet tak, aby bylo jasně patrné, že se odpojujeme sami. Proto jsem zastavil hned u silnice a nepokračoval dále na parkoviště. Narážka na půl kilometrovou mezeru se mi nelíbí, když jsem se odpojoval, auto předemnou bylo cca 10metrů.... Takže jestli nebude chyba v tom, že jsi byl 490 metrů za mnou
Petře, v pohodě. Když jsem to psal, tak jsem se původně spolehl na svou paměť a napsal taky rok 66. Před odesláním jsem si to ale chtěl pro jistotu ověřit, abych se neblamoval a mrknul sem, kde se praví rok 1967. Pro úplnou jistotu jsem se podíval i přímo na stránky asociace, kde je rok 67 potvrzen. Toť krásná ukázka toho, že paměť není dokonalá a hlavně, že ne všemu na i-netu se dá věřit.
Celou věc je ale nutno brát tak, že hlavní je uvěřejnění vůbec nějakého článku. Chybný údaj sice znalce nepotěší, ale kdo to bude rozpitvávat??? Nikdo.
Hurikán píše:Petře, v pohodě. Když jsem to psal, tak jsem se původně spolehl na svou paměť a napsal taky rok 66. Před odesláním jsem si to ale chtěl pro jistotu ověřit abych se neblamoval a mrknul sem kde se praví rok 1967. Pro úplnou jistotu jsem se podíval i přímo na stránky asociace, kde je rok 67 potvrzen. Toť krásná ukázka toho, že paměť není dokonalá a hlavně, že ne všemu na i-netu se dá věřit.
Celou věc je ale nutno brát tak, že hlavní je uvěřejnění vůbec nějakého článku. Chybný údaj sice znalce nepotěší, ale kdo to bude rozpitvávat??? Nikdo.
Ovšem Hurikánovy tabulky budou tím prazdrojem se správnou informací. Díky Hurikáne za objevení a upřesnění této dezinformace.
Omlouvám se za nevědomou nevědomost. Nenajít na internetu 1966, vůbec bych první informaci od Hurikána nekorigoval.
Teepee píše:Tak to je povedené. Jestli jsi Petře uvedl 1966, pak to také souhlasí se stránkami LADAklubu: http://www.ladaklub.com/modely.php
Takže je to vlastně v nejlepším pořádku.
Jinak díky za připomenutí faktu, že r 66 máme na našem webu. Teď, když už víme, kde je pravda, by bylo více než dobré, tuto zavádějící informaci opravit. Ovšem ne hned. Raději až nějaký čas po vydání článku.