Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
Moderátor: Moderátoři
Re: Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
Taktéž děkuji organizátorům a všem co se podíleli, za super sraz ! Sraz byl super a celou cestu domů jsem přemýšlel, cože trochu postrádám . A už jsem na to přišel, chybělo jen společné foto s klubovou vlajkou. I tak byl ale tenhle ročník vydařený.
Velký dík patří i mému dvornímu kočímu Zelvotronovi, bylo to o dost pohodlnější se nechat vozit a nemuset řídit.
Studium itineráře jsme asi opravdu "odbyli" - poučení pro příště.
Ale jedno menší zlepšení bych zdovolením taky rád vyřkl : Pro CBčkaře by bylo dobrý se domluvit předem, v jakým pojedou CBčka pořadí. Kdo na začátku, kdo na konci , kdo bude za kým. A kdo bude případně dělat relátko. Páč ze začátku na konec se účastníci někdy vůbec neslyšeli a snažil jsem se, někdy dost marně dělat relátko a přeposílat zprávy dál.
A ten postřeh jak psal Teepee , ohledně toho trička, tak to má vlastně pravdu. S některými lidmi nevím jak začít konverzaci, či o čem si povídat, protože mnohdy ani nevím s kým že mám tu čest a jmenovky na tričku už napoví hodně a odbourá první nejistou větu typu "Jakou máš přezdívku a o čem jsme se bavili na foru ? "
Velký dík patří i mému dvornímu kočímu Zelvotronovi, bylo to o dost pohodlnější se nechat vozit a nemuset řídit.
Studium itineráře jsme asi opravdu "odbyli" - poučení pro příště.
Ale jedno menší zlepšení bych zdovolením taky rád vyřkl : Pro CBčkaře by bylo dobrý se domluvit předem, v jakým pojedou CBčka pořadí. Kdo na začátku, kdo na konci , kdo bude za kým. A kdo bude případně dělat relátko. Páč ze začátku na konec se účastníci někdy vůbec neslyšeli a snažil jsem se, někdy dost marně dělat relátko a přeposílat zprávy dál.
A ten postřeh jak psal Teepee , ohledně toho trička, tak to má vlastně pravdu. S některými lidmi nevím jak začít konverzaci, či o čem si povídat, protože mnohdy ani nevím s kým že mám tu čest a jmenovky na tričku už napoví hodně a odbourá první nejistou větu typu "Jakou máš přezdívku a o čem jsme se bavili na foru ? "
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
Článek mám nanečisto napsaný. Hodně mi pomohl příspěvek Jacka, ale ještě bych rád obratem nějakou statistiku, kolik a jakých bylo cizinců a počet vozů na spanilce (odhadl jsem 88, což nemusí"sedět") . Ať si nemusím moc vymýšlet.Petr HC píše:...Potom poprosím vedení LadaKlubu o brzké (nejlépe obratem na SZ) krátké zhodnocení a připomínky ke zbytku srazu, kde jsem již nebyl přítomen. Slíbil jsem totiž šéfredaktorce Jičínského deníku zaslat do konce tohoto týdne příspěvek o průběhu našeho srazu...
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
oficialne bolo zaregistrovanych 97 aut, kolko z toho bolo lad neviem typ je tak 90 alebo 85 neviem to presne mam napisane vsetky SPZ ale nemam k tomu napisena modely, to je vec co musim do buduceho zrazu vylepsit
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
Ty brďo Maťo , ani jsem si nevšiml čím si dojel na sraz (zdá se mi to nebo každý další sraz utíká rychleji než ty předcházející , a to chodím spát vždy skoro poslední a vstávám mezi prvními )
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
plavec: CBčkáři co měli v úmyslu řidit spanilku byli domluvení - začátek a konec byly pevně dané a ještě před srazem to Petr HC naznačoval, ať se spojaři rovnoměrně rozdělí a dohodnou. Ještě před začátkem spanilky domluva byla a potom operativně v průběhu cesty když se změnila pozice ve spanilce, byla ohlášena. Teda aspoň já to tak dělal, jako uzavírač kolony.
Komunikace probíhala podle mého dost dobře a to, že jsme se někdy neslyšeli, holt nebylo divu. Relátka bych klidně nechal na aktuálních podmínkách, s tím, že by se jen mohly rozdělit pozice, aby se slyšeli, ale takhle to celkem fungovalo. Jen to občas někdo měl zarušené, takže jeho zprávy nebyly skoro rozumět a jindy zase někdo měl pořád zaklíčováno - celkem detaily. Dobrý to bylo.
Komunikace probíhala podle mého dost dobře a to, že jsme se někdy neslyšeli, holt nebylo divu. Relátka bych klidně nechal na aktuálních podmínkách, s tím, že by se jen mohly rozdělit pozice, aby se slyšeli, ale takhle to celkem fungovalo. Jen to občas někdo měl zarušené, takže jeho zprávy nebyly skoro rozumět a jindy zase někdo měl pořád zaklíčováno - celkem detaily. Dobrý to bylo.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
Roberte bol som tam cervenou 044 (erár )ktora stala zakryta znackou stop pri grile
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
Paráda, paráda a ešte raz maxispokojnosť.
Trochu ma prekvapilo, že mne a Lukášovi bez výstrahy prischla jazda zručnosti so všetkým čo k nej patrí. Prišli sme na letisko a privítaní sme boli slovami: "kužely sú na ceste" . Dúfam, že sa aj pri nedostatku kuželov podarilo postaviť slušné "pojezdeníčko" . Preto som si na ploche ani nestihol poobzerať všetky stroje, no vynahradil som si to počas prestávok spanilky, ktorá bola tradične vynikajúca a pohodová s krásnym prostredím.
Chcem ešte poďakovať Vaškovi za snahu prehovoriť starý regler k rozumu a všetkým dvom darcom reglera. Inak Nikita celú cestu (886km) absolvoval v pohode, a ani za to moc nepýtal (do 8/100km).
Počasie organizátori vybavili fajn, ani moc teplo ani zima. Aj klobásky dobre padli. Skrátka podarilo sa im pripraviť nám krásny víkend. S Lukášom ĎAKUJEME
Rád som všetkých videl a možno s niektorími ani nestihol prehodiť pár slov, tak snáď nabudúce. Fotky dodám asi až cez víkend (do správneho chlievika ).
A na záver malá príhoda z reštaurácie v obci Zastávka, kde sme sa zastavili v piatok (aj v sobotu) na obed. Čašníčka, pani zrelého veku, si nás obzrela, potom Nikitu a s jedálnym lístkom v ruke nás oslovila: "vy jstu už byli vloni, že jo? To auto si pamatuju". Potešila nás. Tak sme sa v nedeľu zastavili zas a o rok tam zakotvíme asi tiež. Varia veľmi dobre.
Trochu ma prekvapilo, že mne a Lukášovi bez výstrahy prischla jazda zručnosti so všetkým čo k nej patrí. Prišli sme na letisko a privítaní sme boli slovami: "kužely sú na ceste" . Dúfam, že sa aj pri nedostatku kuželov podarilo postaviť slušné "pojezdeníčko" . Preto som si na ploche ani nestihol poobzerať všetky stroje, no vynahradil som si to počas prestávok spanilky, ktorá bola tradične vynikajúca a pohodová s krásnym prostredím.
Chcem ešte poďakovať Vaškovi za snahu prehovoriť starý regler k rozumu a všetkým dvom darcom reglera. Inak Nikita celú cestu (886km) absolvoval v pohode, a ani za to moc nepýtal (do 8/100km).
Počasie organizátori vybavili fajn, ani moc teplo ani zima. Aj klobásky dobre padli. Skrátka podarilo sa im pripraviť nám krásny víkend. S Lukášom ĎAKUJEME
Rád som všetkých videl a možno s niektorími ani nestihol prehodiť pár slov, tak snáď nabudúce. Fotky dodám asi až cez víkend (do správneho chlievika ).
A na záver malá príhoda z reštaurácie v obci Zastávka, kde sme sa zastavili v piatok (aj v sobotu) na obed. Čašníčka, pani zrelého veku, si nás obzrela, potom Nikitu a s jedálnym lístkom v ruke nás oslovila: "vy jstu už byli vloni, že jo? To auto si pamatuju". Potešila nás. Tak sme sa v nedeľu zastavili zas a o rok tam zakotvíme asi tiež. Varia veľmi dobre.
Nikita II, 1974
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
V Příbrami si pamatuju při orienťáku průjezd třeba skrz padnutej strom, kdy Majo se celou cestu snažil ostatním zcela zamaskovat, ale se Števem jsme se nedali a po vinnetouovsku jsme podle stop vozů lesem na cestu zase najeli Jinak spanilka s veškerýma pauzama letos trvala asi 4 hodiny, od začátku v půl třetí do asi tak půl sedmý v kempu.
Jel jsem s Vaškem, neb jsem opustil na tu dobu MacGyvera, asi to byla chyba, páč teď vim, jak má vypadat nulatrojka v řádným stavu Mluvim za sebe (a možná i trošku za Vaška), ale ten čas byl až dost dlouhej. Na náměstí v Turnově jsme byli podle mýho názoru až dost dlouho, i když pro místní to byl jedině přínos. Pozorováním šlo zjistit, že nejeden člověk se dozvěděl, že Lady jsou i moderní a nejedno dítko dostalo poučení, že starý auta nejsou jenom Trabanty. Nahoře na Kozákově bylo času taky až dost, i když tam jsem byl spokojen, neb ulehnutí několika lidí do trávy, jmenovitě např. Dušína, Báry, Marťase, Lucky (s krásným traktorem), Pavlíka, Lukyho či dalších způsobilo příjemnou siestu, což na kostkach na náměstí lze zorganizovat těžce.
Já vim, neorganizuju to, proto jsou moje řeči drzý, ale prostě já nejsem kolonovej typ a proto jsem v tu dobu byl vlastně rád, že jsem dopad, jak jsem dopad.
Jel jsem s Vaškem, neb jsem opustil na tu dobu MacGyvera, asi to byla chyba, páč teď vim, jak má vypadat nulatrojka v řádným stavu Mluvim za sebe (a možná i trošku za Vaška), ale ten čas byl až dost dlouhej. Na náměstí v Turnově jsme byli podle mýho názoru až dost dlouho, i když pro místní to byl jedině přínos. Pozorováním šlo zjistit, že nejeden člověk se dozvěděl, že Lady jsou i moderní a nejedno dítko dostalo poučení, že starý auta nejsou jenom Trabanty. Nahoře na Kozákově bylo času taky až dost, i když tam jsem byl spokojen, neb ulehnutí několika lidí do trávy, jmenovitě např. Dušína, Báry, Marťase, Lucky (s krásným traktorem), Pavlíka, Lukyho či dalších způsobilo příjemnou siestu, což na kostkach na náměstí lze zorganizovat těžce.
Já vim, neorganizuju to, proto jsou moje řeči drzý, ale prostě já nejsem kolonovej typ a proto jsem v tu dobu byl vlastně rád, že jsem dopad, jak jsem dopad.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
Poněvadž na moje výzvy nikdo nereaguje a článek musím odeslat nejpozději ve čtvrtek, dávám k nahlédnutí, případným opravám a připomímkám koncept textu pro VLP Jičínský deník:
JAK JSME SE BEZPEČNĚ "SRAZILI".
Víkendového srazu brněnského LadaKlubuČeskoSlovenského na letišti Hoškovice v krásném prostředí Českého Ráje - jak bylo uveřejněno v Jičínských Novinách začátkem minulého týdne, se zúčastnilo 97 automobilů. Zastoupeny byly všechny modely Lada (VAZ, Žiguli) od téměř kopie legendárního vozu Fiat 124 - vozu roku 1970 (i ten byl přítomen ve sportovní verzi) - VAZ 2101 , 2102, 2103 , 2104 , 2105 přes vůz všeobecně označovaný označovaný za "vlajkovou loď" automobilky Togliatti - model 2106 až po poslední "sedmnáctistovku" 2107 jejíž výroba skončila teprve letos. Po roce 1990 si Evropská unie vynutila několik úprav stávajících modelů vzhledem k emisním požadavkům . Ty byly odlišeny pátou číslicí v označení.
Od sobotních ranních hodin probíhaly na letišti soutěže ve sprintu na 400 m , jízdy zručnosti, "bleší trh" , rady a porady, předvedení "tuningu i tuzingu" a nezapoměli jsme ani na soutěže malých dětí ve znalosti dopravních předpisů, jízdě na koloběžkách a další zajímavá vyplnění jejich času i s maminkami. Nechyběl stánek s občerstvením - důsledně nealkoholickým a výbornými klobáskami. Sanitka s obsluhou členů a členek Červeného Kříže ze Žacléře mimo dobrovolné kontroly několika autolékárniček a sluníčkem připálené kůže měla "Havaj" .A kdo nedělal vůbec nic, mohl se kochat výhledem na masiv Příhrazskych skal a Drábských světniček.
Nové modely upoutaly pozornost veřejnosti až při přehlídce na turnovském náměstí .Té se zúčastnilo celkem 88 vozidel - mimo řady 2110, 11 a 12 , Samar, Kalin a Grant se objevil i poslední model Siluet německého majitele ??. Řada hostů přijela z Německa, Polska, Litvy xxxxxxxxxx Slováky nepočítáme za hosty - to jsou přeci "naši" . Proti jiným srazům však cizinců poněkud ubylo - přece jen doba a hlavně ceny těmto akcím moc nesvědčí. Plejádu vozů doplňovaly terénní Nivy a exportní provedení některých modelů určených pro bývalý západní trh. Že mnoho mladých lidí už tyto vozy nezná bylo vidět na zájmu fotoamatérů . I malé děti s rodiči nebo prarodiči procházející řadami vozů se dobře bavili a bylo slyšet zajímavé "hlášky" capartů např : Tati, to jsou Tlabanti ? Asi pětiletý vnouček se ptal dědy : " Co je to za auta " ? Děda suverénně od pověděl : "Ty sem dovážel už Báťuška Car".
Po přehlídce pokračovala kolona vozů vedená třemi vozidly bývalé VB (majetek členů Policejní historické společnosti) a jednou Ladou 2105 "socialistického" vládního doprovodu krásnou krajinou Českého Ráje na Kozákov, kde jsme si z rozhledny za krásného počasí prohlédli široké okolí Českého Ráje - Krkonoše, Jizerské hory, České Středohoří se svými dominantami - Trosky, Hrubá Skála, Valdštejn - Medvědín, Luční Hora, Sněžka, Černá Hora - Ještěd, pojizerské rozhledny, zámek Sychrov, Bezděz, Ralsko,Milešovka a snad jsem na nic významného nezapoměl.
K večeru kolona dorazila přes Hruboskalsko a Vyskeř nově upravenými silničkami - cyklostezkami do kempu v Příhrazech, kde se vše hodnotilo, přetřásalo i oslavovalo. Ráno i po celé setkání přísný činovník LKČS , alias LadaKrál, zkontroloval alkotesterem zda někdo z odjíždějících nemá v dechu zbytkový C2H5OH . V opačném případě by jeho klíčky byly dobrovolně uschovány a v krajním případě by nedobrovolně "šly do kanálu".
Také proto naše setkání , "spanilá jízda", sprinty, jízda zručnosti a ostatní aktivity proběhly bezpečně a ke spokojenosti všech organizátorů i účastníků.
Co dodat : Jarní LadaSraz 2012 skončil - dík všem organizátorům , účastníkům i orgánům veřejné správy a těšíme se na podzimní setkání v moravské Jedovnici.
Za LKČSos
Petr Melgr
JAK JSME SE BEZPEČNĚ "SRAZILI".
Víkendového srazu brněnského LadaKlubuČeskoSlovenského na letišti Hoškovice v krásném prostředí Českého Ráje - jak bylo uveřejněno v Jičínských Novinách začátkem minulého týdne, se zúčastnilo 97 automobilů. Zastoupeny byly všechny modely Lada (VAZ, Žiguli) od téměř kopie legendárního vozu Fiat 124 - vozu roku 1970 (i ten byl přítomen ve sportovní verzi) - VAZ 2101 , 2102, 2103 , 2104 , 2105 přes vůz všeobecně označovaný označovaný za "vlajkovou loď" automobilky Togliatti - model 2106 až po poslední "sedmnáctistovku" 2107 jejíž výroba skončila teprve letos. Po roce 1990 si Evropská unie vynutila několik úprav stávajících modelů vzhledem k emisním požadavkům . Ty byly odlišeny pátou číslicí v označení.
Od sobotních ranních hodin probíhaly na letišti soutěže ve sprintu na 400 m , jízdy zručnosti, "bleší trh" , rady a porady, předvedení "tuningu i tuzingu" a nezapoměli jsme ani na soutěže malých dětí ve znalosti dopravních předpisů, jízdě na koloběžkách a další zajímavá vyplnění jejich času i s maminkami. Nechyběl stánek s občerstvením - důsledně nealkoholickým a výbornými klobáskami. Sanitka s obsluhou členů a členek Červeného Kříže ze Žacléře mimo dobrovolné kontroly několika autolékárniček a sluníčkem připálené kůže měla "Havaj" .A kdo nedělal vůbec nic, mohl se kochat výhledem na masiv Příhrazskych skal a Drábských světniček.
Nové modely upoutaly pozornost veřejnosti až při přehlídce na turnovském náměstí .Té se zúčastnilo celkem 88 vozidel - mimo řady 2110, 11 a 12 , Samar, Kalin a Grant se objevil i poslední model Siluet německého majitele ??. Řada hostů přijela z Německa, Polska, Litvy xxxxxxxxxx Slováky nepočítáme za hosty - to jsou přeci "naši" . Proti jiným srazům však cizinců poněkud ubylo - přece jen doba a hlavně ceny těmto akcím moc nesvědčí. Plejádu vozů doplňovaly terénní Nivy a exportní provedení některých modelů určených pro bývalý západní trh. Že mnoho mladých lidí už tyto vozy nezná bylo vidět na zájmu fotoamatérů . I malé děti s rodiči nebo prarodiči procházející řadami vozů se dobře bavili a bylo slyšet zajímavé "hlášky" capartů např : Tati, to jsou Tlabanti ? Asi pětiletý vnouček se ptal dědy : " Co je to za auta " ? Děda suverénně od pověděl : "Ty sem dovážel už Báťuška Car".
Po přehlídce pokračovala kolona vozů vedená třemi vozidly bývalé VB (majetek členů Policejní historické společnosti) a jednou Ladou 2105 "socialistického" vládního doprovodu krásnou krajinou Českého Ráje na Kozákov, kde jsme si z rozhledny za krásného počasí prohlédli široké okolí Českého Ráje - Krkonoše, Jizerské hory, České Středohoří se svými dominantami - Trosky, Hrubá Skála, Valdštejn - Medvědín, Luční Hora, Sněžka, Černá Hora - Ještěd, pojizerské rozhledny, zámek Sychrov, Bezděz, Ralsko,Milešovka a snad jsem na nic významného nezapoměl.
K večeru kolona dorazila přes Hruboskalsko a Vyskeř nově upravenými silničkami - cyklostezkami do kempu v Příhrazech, kde se vše hodnotilo, přetřásalo i oslavovalo. Ráno i po celé setkání přísný činovník LKČS , alias LadaKrál, zkontroloval alkotesterem zda někdo z odjíždějících nemá v dechu zbytkový C2H5OH . V opačném případě by jeho klíčky byly dobrovolně uschovány a v krajním případě by nedobrovolně "šly do kanálu".
Také proto naše setkání , "spanilá jízda", sprinty, jízda zručnosti a ostatní aktivity proběhly bezpečně a ke spokojenosti všech organizátorů i účastníků.
Co dodat : Jarní LadaSraz 2012 skončil - dík všem organizátorům , účastníkům i orgánům veřejné správy a těšíme se na podzimní setkání v moravské Jedovnici.
Za LKČSos
Petr Melgr
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10575
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
Možná jedinou úpravu: Československého LadaklubuPetr HC píše:Poněvadž na moje výzvy nikdo nereaguje a článek musím odeslat nejpozději ve čtvrtek, dávám k nahlédnutí, případným opravám a připomímkám koncept textu pro VLP Jičínský deník:
JAK JSME SE BEZPEČNĚ "SRAZILI".
Víkendového srazu brněnského LadaKlubuČeskoSlovenského na letišti Hoškovice v krásném prostředí Českého Ráje
článek výborný, já nemám ani z poloviny takový "básnický střevo". L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
Já bych měl výhrady zase k následující části:
Grantu bych nahradil Priorou, neb Granta u nás eště neni a Siluet teda taky jaksi ne. No a ani Polácí se letos nepřijeli podívat.- mimo řady 2110, 11 a 12 , Samar, Kalin a Grant se objevil i poslední model Siluet německého majitele ??. Řada hostů přijela z Německa, Polska, Litvy xxxxxxxxxx Slováky nepočítáme za hosty - to jsou přeci "naši" .
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
Petře, velmi dobře napsané. Díky moc!
S připomínkami Luďka a Laďuši souhlasím. A ještě přidám jednu faktickou - Fiat 124 byl autem roku 1967 a ne 1970.
S připomínkami Luďka a Laďuši souhlasím. A ještě přidám jednu faktickou - Fiat 124 byl autem roku 1967 a ne 1970.
- Teepee
- Příspěvky: 4312
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
Mám v podstatě jen detaily:Hurikán píše:Petře, velmi dobře napsané. Díky moc!
S připomínkami Luďka a Laďuši souhlasím. A ještě přidám jednu faktickou - Fiat 124 byl autem roku 1967 a ne 1970.
Pro účely článku je to nepodstatné, ale byl autem roku 1966.
viz:
http://fiat.mysteria.cz/
http://auto.idnes.cz/musketyri-ceskych- ... 04M035Y07A
http://cortinamk2.webzdarma.cz/Historie/historie.html
http://cs.wikipedia.org/wiki/Fiat_124
Připomínka Laďuši a Luďka ano. K Luďkově doplním, že já mám zkratku klubu zafixovánu jako LKCS, o.s.
vychází tak z oficiálního názvu LADA klub CS, o.s, který bych v podpisu uvedl celý, ne zkratkou.
Pak věta Po roce 1990 si Evropská unie vynutila několik úprav stávajících modelů vzhledem k emisním požadavkům . Ty byly odlišeny pátou číslicí v označení.
by měla být zpřesněna takto:
Po roce 1990 si Evropská unie vynutila několik úprav stávajících modelů vzhledem k emisním požadavkům . Ty byly odlišeny pátou číslicí v označení 2107.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
Dobré. Jen ten Němec, to nebude Siluet, ale Samara sedan, což je model 2109.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Mnichovo Hradiště 2012-ohlasy
Ale pátou číslici dostal taky kombík ... 21044 ...Teepee píše:Ty byly odlišeny pátou číslicí v označení 2107
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105