Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
Moderátor: Moderátoři
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
I to je možný, ještě pořádně kouknu na kabely po víkendu. Možná že jak se kabely zahřejou tak tam nejde štáva přes špatněj kontakt. Auto totiž začne zlobit až po nějaký době, ne hned.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
Panejo. Tahle vada se musí najít hned, Když to takhle nechce točit, změř napětí na baterce a když neklesne pod nějakých 10V, tak je dobrá a chyba je někde ve startéru nebo kontaktech. Jestli na ní klesne napětí nějak brutálně, tak je vybitá, nebo mrtvá. Pokud je problém na ní a v klidu má napětí 12,00 +- 0,2V baj voko, tak je pouze vybitá. I podle toho palubního voltmetru to tak vypadá, on se po zapnutí klíčku poslušně postaví na 12ctku a při točení padne na hubu. Čili za mně první pohled vybitá baterie. Tohle jde najít velmi rychle. Anebo ověřit okamžitou výměnou baterie za dobrou.
Není mi jasnej ten průběh. Nastartuješ u domu, ujedeš 10 kilometrů a dělá to tohle. Prostě se baterka možná vybila. A potom to nastartuješ po zchládnutí? Jestli jo, podíval bych se na kontakty na starteru, klíčem, při odpojené baterce. Případně pak na celej startér, jestli se nezadírá, nebo tak něco.
Mimochodem, v tomto stavu to musí být roztlačitelné.
Téma jsem zpětně nečetl, tak nevím, jak toto řešíš, tak promiň, kdybych byl vedle obecně.
Není mi jasnej ten průběh. Nastartuješ u domu, ujedeš 10 kilometrů a dělá to tohle. Prostě se baterka možná vybila. A potom to nastartuješ po zchládnutí? Jestli jo, podíval bych se na kontakty na starteru, klíčem, při odpojené baterce. Případně pak na celej startér, jestli se nezadírá, nebo tak něco.
Mimochodem, v tomto stavu to musí být roztlačitelné.
Téma jsem zpětně nečetl, tak nevím, jak toto řešíš, tak promiň, kdybych byl vedle obecně.
Re: Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
Na štarter by som to moc netipoval, ten nema nic spolocne so zdochýnaním motoru.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
To je pravda. Ale neschopnost točit startérem se musí opravit.
Technicky může být i vada v řídicí jednotce, ale ta nemá na ot točení vliv. - Očekávám tam více závad najednou.
P.S.: I řídicí jednotka může být vadná a i řídicí jednotka jde opravit, pokud se dobře zdiagnostikuje problém v autě Může to být třeba jen přepájení studeňáků na konektoru...
Technicky může být i vada v řídicí jednotce, ale ta nemá na ot točení vliv. - Očekávám tam více závad najednou.
P.S.: I řídicí jednotka může být vadná a i řídicí jednotka jde opravit, pokud se dobře zdiagnostikuje problém v autě Může to být třeba jen přepájení studeňáků na konektoru...
Re: Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
Poberme to trošku sedliackym rozumom. Naštartujem - všetko funguje a vyrazím. Po 10km motor zhasne a starter motorom netočí - motor zhasol asi kvoli slabému napätiu a štartér asi tiež kvoli tomu netočí. Ešte by nebolo od veci vedieť, ako sa správa voltmeter pred zdochnutim motora a či po čase naskočí, alebo je treba baterku dobiť. Takže buď je vadná baterka alebo nejake kontakty, napriklad ukostrovaci kabel medzi spodkom podlahy a prevodovkou (mohlo to uhniť)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
Ano, to je klidně možné. Naprosto souhlasím.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
Jano a MartasBrno - toto je 044i, takže to nemá ukostřovací kabel na převodovku, ale kostří se přímo z minus polu baterie kabelem na šroub u svodů na hlavě . Druhý (nepoměrně tenčí) kabel spojuje minus pol s karoserii nad předním světlem.Cory píše:... ukostrovaci kabel medzi spodkom podlahy a prevodovkou (mohlo to uhniť)
Osobně bych tipoval nějaký dobíjecí problém, pominu-li "mrtvou" baterku. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
Dnes jsem projížděl auto s ŘJ co mi půjčil Luděk. Najezdil jsem celkem 32 km. Je tam taky nová baterka.
Jediný problém který se vyskytl, že občas při dojíždění těsně před zastavením a zastavení problikla kontrolka oleje.
Zkoušel jsem všechny situace, kdy auto předtím zlobilo.
Program testu:
15km jízda, potom 5 min pauza, poté nastartovalo bez problémů
5km jízda, pak 10 min pauza, opět dobře chytlo
8km jízda, 5 min pauza
4km jízdy
-----
Zatím ještě je předčasné dělat nějaké závěry, asi za 2 dny zkusím znova podobný test. Ale zatím to vypadá opravdu na ŘJ.
Těch 32 km jsem najezdil v 2km úseku
Ještě 2 fotky, co ukazuje ručička voltmetru - zapnutá světla (je to tak správně?)
Auto stojí + světla
Auto jede + světla
A ještě, v pátek mě navštívil Gerr
Jediný problém který se vyskytl, že občas při dojíždění těsně před zastavením a zastavení problikla kontrolka oleje.
Zkoušel jsem všechny situace, kdy auto předtím zlobilo.
Program testu:
15km jízda, potom 5 min pauza, poté nastartovalo bez problémů
5km jízda, pak 10 min pauza, opět dobře chytlo
8km jízda, 5 min pauza
4km jízdy
-----
Zatím ještě je předčasné dělat nějaké závěry, asi za 2 dny zkusím znova podobný test. Ale zatím to vypadá opravdu na ŘJ.
Těch 32 km jsem najezdil v 2km úseku
Ještě 2 fotky, co ukazuje ručička voltmetru - zapnutá světla (je to tak správně?)
Auto stojí + světla
Auto jede + světla
A ještě, v pátek mě navštívil Gerr
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
No...to je najhorsie co si mohol spraviť pri takomto type poruchy. Vymeniť 2 veci naraz, ktoré môžu mať významný vplyv na vyskytovanie tejto poruchyCrocodile píše:Dnes jsem projížděl auto s ŘJ co mi půjčil Luděk. Najezdil jsem celkem 32 km. Je tam taky nová baterka.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
Mam tam teda dát ještě starou baterku?
Ale aspoň vím, že po 32km na nové baterce a jiné řj auto jede
Teď ještě můžu zkoušet jiné kombinace:
stará baterka, jiná řj
stará řj, nová baterka
stará řj stará baterka - ale tam to asi bude zlobit
Ale aspoň vím, že po 32km na nové baterce a jiné řj auto jede
Teď ještě můžu zkoušet jiné kombinace:
stará baterka, jiná řj
stará řj, nová baterka
stará řj stará baterka - ale tam to asi bude zlobit
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
No ja by som to skusal menit po jednom. Ale v podstate vysledok je v poriadku - auto ide Ale uz zo zvedavosti by som na tvojom mieste chcel vediet cim to bolo
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
Zejtra budu experimentovat.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
Obě fotky voltmetru co jsi ukázal jsou v pořádku. Pokud to nekecá, tak to funguje tak, jak to fungovat má.
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
Dnes se starou řj a novou baterkou, 17 km a jedno stání na přejezdu, tam jsem vypnul motor a zas pak nastartoval, což dřív zlobilo. Večer ještě 10 km, taky v pohodě. Ale to zatim nemusí nic znamenat, chce to delší trasu, až bude čas po ústní maturitě (za týden), tak pak budu jezdit třeba celej den a testovat.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krokodýlova Bílá Četvjorka (VAZ-21044)
Opět stejná kombinace, dnes 40 km. Bez problémů. Ani nevim, jak jsem mohl najet tolik km mezi Chocní a Vysokým Mýtem, když jsou ty města 10 km od sebe .
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ