Představuji 21011 Rallye

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
jackal
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Představuji 21011 Rallye

Příspěvek od jackal »

I přes technické problémy bych měl dorazit. Sice nebudu mít nastaveno auto na plný výkon ale i tak si myslím že to bude stát za podívání.
Uživatelský avatar
Martin-MTX
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Re: Představuji 21011 Rallye

Příspěvek od Martin-MTX »

Tak to já nastaveno mám, jen ty gumy sem si ještě pořád nekoupil :-)
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
jackal
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Představuji 21011 Rallye

Příspěvek od jackal »

Nevím jak je to možné ale při plném výkonu se přehřívá motor. Je tedy nastaven jiný předstih a přiškrcený karbec. Taky to nastavení ventilů nešlo tak nějak ideálně a max. otáčky taky musím hlídat někde kolem 6500. Nic moc ale po Milovicích jsem už byl spokojen.
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Re: Představuji 21011 Rallye

Příspěvek od Puhi »

ked to používaš iba na rally, vyhoď termostat a od vodnej pumpy hadicu rovno do chladiča. Hore (na hlave) to Tčko, čo z neho ide vývod do termostatu, zaslep a máš iba veľký okruh. A pokiaľ máš elektrickú saharu, tá to asi dochladzovať nebude stíhať, na toto je podľa všetkého lepšia mechanika
Uživatelský avatar
Martin-MTX
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Re: Představuji 21011 Rallye

Příspěvek od Martin-MTX »

Ahoj, nastavení ventilů Ti musí jít bezproblému. Pokud máš sportovní vačku větší než (nebo kolem) 300° tak bys mohl mít teoreticky jen problém s tím, že ta aretace probíhá už moc "nahoře". Pak se doporučuje snížit domeček vačky cca o 1mm. Já se svou 272/272 vačkulí nemám problém a všechny ventily mám na 0.20. Mrkni na svíčky jakou mají barvu, měli by být cihlově hnědé až tmavě hnědé. Pokud máš elektrické zapalko, tak správný předstih najdeš tak, že budeš poslouchat motor, kterej bude v tahu (za jízdy!!) lehce klepat či zvonit a pokud toto bude dělat, tak posouvej rozdělovač PO směru hod. ručiček (vždy klidně o půl milimetru) až to klepat přestane, pakk posuň lehce zpáty (protisměru) a je to. (Takle vlastně manuálně uděláš to co mají jiná auta - senzor klepání) Kontroloval jsi že není chladič ucpanej? Těsní Ti dobře víčko? Mamutům s VFTS to vařilo jen kuli tomu, že měli jeblý otvor na chladiči na víčko a prostě to nedrželo tlak. Laborování na x hodin ale oprava na cca minutu.

Už se těšim na sraz, přijedu na podváálu :-)


edit: Hobby rallye jezdím už 4 roky a nemám ani jednu věc co radí Puhi. Termostat mám (protože to dostává strašně naprdel, když stojíš před startem a motor se prostě zchladí sám ikdybys nechtěl a pak mu naložíš -> takže se to chová jako jízda za studena, a mechanickou vrtuli taky nemám: 1) bere výkon, 2) sou přápady kdy NECHCI aby se mi motor chladil (např. rychlý start, kdy naopak potřebuji aby se to brzo ohřálo)

Na mém závoďáku mám 2x Dellorto, upravenej motor, můžu to točit jak chci a problémy s teplotou nemám....
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Re: Představuji 21011 Rallye

Příspěvek od Puhi »

ja som len dal návrh, je mi viac-menej jedno čo s tým urobí... Ale vzhľadom na istú vyspelosť jackala som o banalitách ako tesnosť viečka vylúčil...
ps. to s vyhodením termostatu je u závoďákov pomerne častý jav:
Obrázek


A ešte otázka na oboch: chladiče máte v autách obaja origo mosadzné, alebo hliníkové? O tých hliníkových si niesom istý na 100% že uchladia aj sériovku...
jackal
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Představuji 21011 Rallye

Příspěvek od jackal »

Kluci díky za všechny info,termostat jsem v autokrose taky nejezdil ale tady se jezdí i v zimě a ty studené starty do RZ taky nechci pokoušet. Vrtule je elektrická a spínám ji ručně dle potřeby. Všechny věci kolem chladiče jsem už vyloučil,vše je buď nové nebo kontrolované. Problém byl nejspíš s nastavením motoru jelikož jel tak trochu proti sobě tak se hooodně namáhal. Mám ale další věc která by mohla dost zásadně pomoci chlazení a výkonu motoru. Až vyzkouším tak to rád zdělím.Žádná převratná novinka ale nikdo s tím zatím nelaboroval tak to chci zkusit. Kluci co jezděj sprint 400m to jezděj 2 roky tak to přetáhnu k sobě.
jackal
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Představuji 21011 Rallye

Příspěvek od jackal »

Chladič mám z 2103 i s větrákem,myslím že je mosazný.
Uživatelský avatar
Martin-MTX
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Re: Představuji 21011 Rallye

Příspěvek od Martin-MTX »

Jj já neřikam že sis Puhi něco vymyslel, kluci to taky na VFTS mají, ale tam jde o to, že prostě jedeš třeba delší závod, nebo sprint a musí být léto a teplo. Záleží dost na okolnostech a na způsobu užívání. Pak to samozřejmě pomůže. Kdybych jel závod v pařáku, tak jde termostat taky ven. Ale co jezdím celoročně tak tam prostě je.. Chladič mosaz, s hlinikama bejvali problémy ale zase jsem slyšel že jde o to kterej a z čeho tam je. Těch pár "gramů" navíc mi nevadí takže tam bude dokud to prostě bude zvládat. Toť vše.
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
jackal
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Představuji 21011 Rallye

Příspěvek od jackal »

Tak auto nastavené,opravené a opět pojizdné. V Milovicích na tuningu se mi podařilo ulomit rameno a následně na sraze v Hoškovicích vylámat zuby v diferáku a zlomit poloosu. Vše mám už jiné ale asi jsem neudělal moc dobře s difem. Dal jsem delší a na autě je to opravdu znát.Nějak netáhne jako dřív ale zase nemusím tolik řadit. Tak 23.6 v Sosnové.....
jackal
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Představuji 21011 Rallye

Příspěvek od jackal »

Tak doba úprav a příprav konečně vedla ke zdárnému konci. 1.místo v Lada cupu a 3. ve třídě 3. Auto je dost pošramocený ale snad ho dáme do kupy do dalšího závodu. Chci jet 7.7.rellyshow Nemyčeves. Martin byl v sobotu více než zdatný soupeř a po 3 rz jsem nad ním vedl o 0,2 sec. Bohužel 2 poslední rz měl defekt a to rozhodlo. Povedený den ale kontakt s barierou mě připravil hodně práce,musím vyměnit blatník a čelo.
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Re: Představuji 21011 Rallye

Příspěvek od radek mb »

Dají se někde z těch klání najít fotky?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
suhajko
Příspěvky: 160
Registrován: ned kvě 11, 2008 21:24
Bydliště: Košice

Re: Představuji 21011 Rallye

Příspěvek od suhajko »

Gratulujem!!!
Sledujem tvoje vlakno a paci sa mi aky si cielavedomy. Drzim ti palce na ceste k dalsim vytazstvam.
jackal
Příspěvky: 349
Registrován: čtv led 08, 2009 11:01
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Představuji 21011 Rallye

Příspěvek od jackal »

Všechny fotky se dají najít na vebu zde http://www.amaterrallye.cz/index.php?op ... &Itemid=55
Je tam i odkaz na videa,přibývá to po částech ale už tam něco je.
Uživatelský avatar
Martin-MTX
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Re: Představuji 21011 Rallye

Příspěvek od Martin-MTX »

JJ byl to parádní souboj, máš u mě ještě pohár za celkový LADA Cup.

Jen přo představu, jaký to byl hezký den :D


8) :
Obrázek

Jackal :twisted: :
Obrázek
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“