Tak to já mám jinou zkušenost, v 21011 jsem byl nešťastnej, jak se všechna skla mlží (trochu i díky vadnému termostatu), krátké pojížďky byly obzvlášt náročné. Utěrka CLARIN v permanenci.Brandy píše:Ja jsem zadnej rozdil v porovnani s jinejma autama, se kterejma jsem jezdil (Skoda, Fiat, Mazda) nepozoroval. Mozna jsem se na to ale jen nesoustredil. Zamlzi se to jen kdyz stojis a mas zavreny okynka. Po zapnuti ventilatoru to zmizi. Za jizdy se to vetsinou nezalmzi. Ale zalezi na pocasi, poctu lidi v aute a tak. Co se tyce rychlosti zamlzovani, prijde mi to podobny. Jediny auto, kde se to mlzilo a neslo se toho zbavit, byla kamosova Skoda 110R. Ale ta byla v celkove dost bidnem stavu, takze se to nepocita.
Pak jsem přesedlal do Sierry a po pár týdnech jsem utěrku CLARIN zahodil. Výkonný větrák, ofuky na všechy strany, vyhřívané zadní sklo (jenom, přední bez vyhřívání), prostě maximální spokojenost.
Později po výměně LADA termostatu jsem pochopil co to je topení v LADĚ a už jsem dokázal osušit zadní sklo přes ofuky v palubce... Ale i tak se to Sieře nevyrovná, už v tom, že ventilátor není vrtulový a má tři rychlosti s tím že už na druhou fouká víc, než v LADĚ na maximum. Celkově je větrák tišší, první rychlost za jízdy slyšet není, druhá jen v tišších partiích jinak se musí hledat, třetí rychlost je zřetelná. To LADA je zřetelná už při nižší rychlosti větráku
Je to tak, bohužel.