Správně.Tomáš píše:já už nekouřím
Brněnský podzim
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Pokud tam není vyhrazené místo tak na to zapomeň auta s LPG do podzemních garaáží totiž jinak nesmí.Tomáš píše:nebo to uděláme v únoru v podzemních garážích ..tam bývá tepleji
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Jo,s tím mě serou-u nás máme parkovací dům s parkováním za pár kaček,dobře odvětraný, ale LPG tam nesmí-hnus velebnosti.Pátrač píše:Pokud tam není vyhrazené místo tak na to zapomeň auta s LPG do podzemních garaáží totiž jinak nesmí.Tomáš píše:nebo to uděláme v únoru v podzemních garážích ..tam bývá tepleji
Mitsubishi Colt 1,5GLX
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
No pár minut poté co jsem napsal tato slova jsem se vydal na cestu za prací a rozhodl se využít k přesunu Žluťáka. Start při -20°C na první "vžu" , s plným sytičem na cca 2500 rpm, vše v pohodě, pustím spojku a chcíp , čím to? Asi spojka unáší či co. Po cca půl minutě brblání už to i vydrželo i se spojkou. Částečně jsem oškrábal námrazu vně i uvnitř a vydal se na cestu, všechny věci co se mají hýbat se sice hýbaly, ale zvuk vozu připomínal spíše jedoucí tank. Po chvilce se zvuky poněkud uklidnily. Cestou jsem potkal pár zoufalců co ani nenastartovali, jeden dokonce odstoupil v průběhu jízdy, takže vše nakonec dopadlo dobře a Lada zase zvítězila.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
CHce to prostě víc sitiče neboo míň mám zkušenost že pokud mám sitič na 1/2 a k tomu přidám plyn auto se při nižších otáčkách dusí a má tendenci se zahltit. Doporučuji nechat auto chvíli " rozehřát" stačí jen inutka a zatím třeba oškrábat sklo. já když startoval včera a dnes tak auto naskočilo asi na druhé otočení ale problém byl zvuk motoru. měl jsem dojem že jede na 1 válec a ještě mi někdo do vany nasypal hrst olověných količek. ale po cca 15-20 sec se chod ustálil a motor začal jít i do kulata. asi prostě už má vůli a olej 10W40 je pro teploty -20 už prostě tuhý. Ku podivu tento problém jsem neřešil jen já ale spoustu známých z práce a to i s auty typu Fábie octávie felicie, mondeo, atd... Olej běžně užívaný není prostě s to umazat to při těchto teplotách a radu typu nastartuju pořádně motor protůruju aby se rychleji ohřál a promazal..... tak za to bych vraždil.Koko Loko píše:No pár minut poté co jsem napsal tato slova jsem se vydal na cestu za prací a rozhodl se využít k přesunu Žluťáka. Start při -20°C na první "vžu" , s plným sytičem na cca 2500 rpm, vše v pohodě, pustím spojku a chcíp , čím to? Asi spojka unáší či co. Po cca půl minutě brblání už to i vydrželo i se spojkou. Částečně jsem oškrábal námrazu vně i uvnitř a vydal se na cestu, všechny věci co se mají hýbat se sice hýbaly, ale zvuk vozu připomínal spíše jedoucí tank. Po chvilce se zvuky poněkud uklidnily. Cestou jsem potkal pár zoufalců co ani nenastartovali, jeden dokonce odstoupil v průběhu jízdy, takže vše nakonec dopadlo dobře a Lada zase zvítězila.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
Yes Sir! Mně se to někdy stane i pouhým rožnutím světel, když mám sytič nastavenej na knop. Altík začne klást odpor a pokud není motor dostatečně sycenej, tak ho to "položí".Ctirad Vyskočil píše:Nebude to odporem ztuhlého oleje v převodovce?Koko Loko píše:To Pátrač není problém se sytičem s tím pracovat umím, ale proč u podchlazeného motoru dojde k jeho zdechnutí pouhým puštěním spojky při neutrálu?
Jak uz jsem psal jinde,take myslim ze je to tuhosti maziv. Jinak co se tyce sytice, tak pokud se zda, ze s plnym syticem se auto dusi, tak promazte ten mechanismum co je u stytice. takovy ten pistek. kdyz to neni dobre namazano, tak podtlak motoru nema silu otevrit klapku sytice.
Se spojkou to resim tak, ze to prost bude necham zdechnout vedome, nebo pridam plyn a spojku pomalu poustim a chvili to drzim v otackach. On je vubec asi nejlepsi vyrazit na cestu, jakmile se zda, ze motor jde jen trochu slusne. Pekne s citem, ale jet. Ja mam od baraku tak 100 metru kopecek. Takze za jedna a pekne pomalu plynule se vysunu nahoru. Jak je motor v zaberu, tak se o neco rychleji zahreje a neni nutne, aby se tocil moc rychle.
Inac bych take odporucal ocistit dobre vicko rozdelovace (z venku i ze vnitr), ocistit palec rozdelovac a kladivko a ocistit civku. Ony jakekoliv necistoty muzou bud branit preskoceni jiskry v plne sile nebo muze dochazet ke svodum, takze jiskra tez ztraci silu. Kazda kapka "stavy" je ted dobra
A kazdopadne bych asi (nevim jak u plynu) jezdil s plnym predehrivanim .
Se spojkou to resim tak, ze to prost bude necham zdechnout vedome, nebo pridam plyn a spojku pomalu poustim a chvili to drzim v otackach. On je vubec asi nejlepsi vyrazit na cestu, jakmile se zda, ze motor jde jen trochu slusne. Pekne s citem, ale jet. Ja mam od baraku tak 100 metru kopecek. Takze za jedna a pekne pomalu plynule se vysunu nahoru. Jak je motor v zaberu, tak se o neco rychleji zahreje a neni nutne, aby se tocil moc rychle.
Inac bych take odporucal ocistit dobre vicko rozdelovace (z venku i ze vnitr), ocistit palec rozdelovac a kladivko a ocistit civku. Ony jakekoliv necistoty muzou bud branit preskoceni jiskry v plne sile nebo muze dochazet ke svodum, takze jiskra tez ztraci silu. Kazda kapka "stavy" je ted dobra
A kazdopadne bych asi (nevim jak u plynu) jezdil s plnym predehrivanim .
VAZ 2104 1.3 1989
Taky mi to po pusteni spojky chciplo,tak jsem ji minutu drzel dokud se motor neustalil a pak jsem ji pomalicku poustel a dival se na otackomer jak pomali klesaji otacky.Je to tim ze ty kolecka v prevodovce zatuhnou v tom oleji a pak se tezko toci.Jinak jsem u nas v -26 startoval jako vzdycky napotreti Kolega co jel zaroven v 2 roky starem citronu diesel to nedal,vymlatil baterku tak jsme ho startovali pres kabely Nakonec odjel,ale nebyt nas tak tam umrzne
Do ruske zimy ruske auto
Do ruske zimy ruske auto
Lada neni jen auto,je to zivotni styl.
2103 model 77 Bila pani
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
2103 model 77 Bila pani
2105 model 83 Milašek
2105 model 85 otrok
Já jsem včera došel k autu po 14ti dnech stím že ho jen projedu ,zahřeju a zase zaparkuju.Dveře jsem otevřel v pohodě mám je nastříkaný silikonem(těsnění kolem dveří)v zámku mám nastříkaný védečko takže vstup do auta byl bez problémů.Načepoval jsem ,sytič na plno a startoval.Startéru se moc nechtělo ale na podruhé to chytlo
Nechal jsem to brblat a jít si odstranit námrazu z oken ale,vystoupit jsem musel druhýma dveřma měl jsem zamrzlé dveře ze vnitř takže páčka nereagovala. Jízda byla tužší ale po chvilce se to podalo.
Nechal jsem to brblat a jít si odstranit námrazu z oken ale,vystoupit jsem musel druhýma dveřma měl jsem zamrzlé dveře ze vnitř takže páčka nereagovala. Jízda byla tužší ale po chvilce se to podalo.