Luďku tu maxipojistku jsem při těch krutejch mrazech měl taky vytaženou
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Moderátor: Moderátoři
Částečně máš pravdu. Spotřebu svícení skutečně lehce zvýší, ale ne až o tolik, kolik jsi napsal. Podle toho, co si pamatuju z nějakých rozborů já, by to mělo být zhruba o 0,1 - 0,2l. Už 0,3l mně připadá nějak moc, natož potom 1/2 litru.Luděk Musil píše:Někde jsem četl (a to je už delší doba), když vedle v Rakousku zavedli svícení i ve dne (rozuměj svícení hlavními světly a než se začaly montovat denní světla), tak u aut vzrostla spotřeba o 0,3 - 0,5 l/100 km. L.
+1 Naprostý souhlas.MartasBrno píše:Já teda tuhle myšlenku, denního sícení podporuju, ale nelíbí se mi v současné podobě. Totiž moc dobře jsem si zvyknul na rozsvícená koncová - obrysová světla u ostatních, kteří JEDOU a zhasnutá u těch, kteří STOJÍ...
Tak to vypadá na nějakou chybku. V manuálu pro íčko na str.86 se píše:Elektronický ovládací blok zapíná elektrický ohřívač ........ při dodržení následujících podmínek:Luděk Musil píše:Ono k tomu předehřevu sacího potrubí. Při nastartování bere ten předehřev asi plných 50 A, ale po pár vteřin to padá dolů (řekněme) po lineární křivce a do minuty to vypíná úplně.
Ale tentýž manuál říká: Elektronický ovládací blok vypíná elektrický ohřívač při splnění jedné z následujících podmínek:Pepa píše:... V manuálu pro íčko na str.86 se píše:Elektronický ovládací blok zapíná elektrický ohřívač ........ při dodržení následujících podmínek:
-teplota chladící kapaliny pod 66 C
-teplota vzduchu v sacím potrubí pod 80 C
-napájecí napětí více jak 8V....