Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
menovitý 83,4 minimálny 70,6 maximálny 87,3 Nm podľa knihy od Ivana škodu automobily žiguli lada rok 1986
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Tak s motorem 1.7 mám najeto přes 100km. Se vstřikováním si rozumí dobře, reakce na plyn je dokonce lepší jak u 1.6. Ale asi má málo paliva, když nejní úplně zahřátej (kousek nad 50) tak má znatelně větší výkon něž když má provozní teplotu. Moje teorie je taková že když nejni motor zahřátej dává RJ víc paliva (sytič)jak se ohřeje tak má málo. Zkusím to vyřešit tak že dám odpor do série s čidlem teploty aby si RJ myslela že motor nejni úplně zahřátej a uvidím co to udělá. Zrychlení z 0-100 je za 15s to mě přijde docela dost.
Motor má kompresi 9,7:1 chtěl bych do něj dát ostrou vačku 270 myslíte že by to fungovalo? a stím palivem je možné že by měl málo?