VAZ-21061 & 2106

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Tuningovej stroj už mám tohle je veterán :wink: jinak barva uplně bílá nejní je to takové do béžova :P.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Kopr »

Ale tak béžová jako moje a Vencova není :P naštěstí :mrgreen:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od mayo456 »

chválabohu že to ostane také aké to je :)
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Prosimvás jakým momentem se mají dotahovat šrouby na setrvačníku?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od mayo456 »

menovitý 83,4 minimálny 70,6 maximálny 87,3 Nm podľa knihy od Ivana škodu automobily žiguli lada rok 1986
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Díky :)
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od mayo456 »

nie je za čo :)
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Neska sme s tátou ručně vyndávali motor :D šlo to celkem dobře.
http://lubos202.rajce.idnes.cz/Motor_1.7#CIMG2194.jpg
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10520
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Luděk Musil »

Hele - a nestydíte se jen tak vyměnit 1,5 motor za motor 1,7? To se přece nedělá :lol: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

No ono to nebylo jen tak je pěkně těškej :D a nejni se zaco stydět :P nebo ano? :shock:
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Cory »

Ťažký? Muhehe :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Laďuša »

Východniarsky Zekon promluvil :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Cory
Příspěvky: 11573
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od Cory »

Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Tu fotku jsem viděl dost dobrý :) ale já ho měl s hlavou :P
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: VAZ-21061 & 2106

Příspěvek od luboš »

Tak s motorem 1.7 mám najeto přes 100km. Se vstřikováním si rozumí dobře, reakce na plyn je dokonce lepší jak u 1.6. Ale asi má málo paliva, když nejní úplně zahřátej (kousek nad 50) tak má znatelně větší výkon něž když má provozní teplotu. Moje teorie je taková že když nejni motor zahřátej dává RJ víc paliva (sytič)jak se ohřeje tak má málo. Zkusím to vyřešit tak že dám odpor do série s čidlem teploty aby si RJ myslela že motor nejni úplně zahřátej a uvidím co to udělá. Zrychlení z 0-100 je za 15s to mě přijde docela dost.
Motor má kompresi 9,7:1 chtěl bych do něj dát ostrou vačku 270 myslíte že by to fungovalo? a stím palivem je možné že by měl málo?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“