Renovace Š Octavia
Moderátor: Moderátoři
Re: Renovace Š Octavia
Koukám, že ty motorový díly je dobrej mix . Něco sice Octavia je, pak je tam ale žigul a kdo ví co ještě
To Ger: Zájem by možná byl, kolik by za ně chtěl? Blbý je, že nevím tloušťku ložiskové pánve, abych mohl dopočítat opotřebení. V týdnu to zkusím rozhodit, nečeho se doměřit a podívat se, jestli to už výbrus mělo. Brousit kliku se nám moc nechce, jsou to peníze mimo rozpočet.
Kopříku, njn, o víkendu je tam jen bratránek. Já zase makám doma.
Na facebook přidány fotky
To Ger: Zájem by možná byl, kolik by za ně chtěl? Blbý je, že nevím tloušťku ložiskové pánve, abych mohl dopočítat opotřebení. V týdnu to zkusím rozhodit, nečeho se doměřit a podívat se, jestli to už výbrus mělo. Brousit kliku se nám moc nechce, jsou to peníze mimo rozpočet.
Kopříku, njn, o víkendu je tam jen bratránek. Já zase makám doma.
Na facebook přidány fotky
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace Š Octavia
on tedka kucha cely motor z 1203 a chcel ho generalkovat, a pri tej prilezitosti nasiel este neake kramy na tieto stare motory zpisem co ma a doviezol by som to do brna, neviem co by za to chtel ale ziadne miliony par kacek
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: Renovace Š Octavia
Jak jsem psal že se zeptám , kolega to již směnil za nějaký motor či co , takže nic no
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Renovace Š Octavia
Ja mám zas takú otázku trocha mimo. Vieme o jednej octávii, vyzerá byť vcelku zachovalá, čo sa karosérie týka. Na tom dvore stojí od roku 2004 bez pohnutia. Zrejme tam prišla po svojich, čiže kompletná. Účelom zakúpenia bolo zrejme vozenie sa do hory. Dala by sa speňažiť. Je o to nieaký solventný záujem, alebo len priaznivci, čo by to chceli najlepšie zadarmo a doviezť až do dvora.
Re: Renovace Š Octavia
Prodejní cena kompletní Octavie v tuctovém předrenovačním stavu se pohybuje okolo 10 000kč. Velmi záleží na stavu karoserie, čalounění apod. Octavie se momentálně prodávají docela špatně, protože kusů na náročnou renovaci je stále hodně. Pokud je však Octavie v původním pěkném stavu, její prodejní cena jde samozřejmě nahoru. Prodejní cenu střelit jen tak od boku prostě nejde.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Renovace Š Octavia
Mne ide len o to, že keby sme ju za 3000 vzali, či by šla predať s nieakým ziskom.
Re: Renovace Š Octavia
Ano i ne ... záleží jenom a jenom na stavu. Aniž bych to viděl, nemohu nic bližšího říct.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Renovace Š Octavia
Tak bych tu měl další prosbu.
Proměřili jsme motor Octavie a je kompletně na GO . Klikovka vydřená jak na hlavních, tak i na ojničních ložiskách. Píst se na ojnici kejve jak metronom a pístní kroužky mají vůli v zámku 0,6mm.
Takže kdyby někdo věděl o dobrém motoru 1221ccm nebo kompletní repasní sadě, dejte prosím vědět . Já prošel Bazoš, aukro ... a jdu hledat dál. Nicméně není nad známosti
Proměřili jsme motor Octavie a je kompletně na GO . Klikovka vydřená jak na hlavních, tak i na ojničních ložiskách. Píst se na ojnici kejve jak metronom a pístní kroužky mají vůli v zámku 0,6mm.
Takže kdyby někdo věděl o dobrém motoru 1221ccm nebo kompletní repasní sadě, dejte prosím vědět . Já prošel Bazoš, aukro ... a jdu hledat dál. Nicméně není nad známosti
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Renovace Š Octavia
Jó, tubus na 1221 motor máme, ale neprodáme ... nedostatkové zboží. A co se koupě cizího motoru na inzerát týče, je to vždycky loterie. Kamarád mi poradil shánět motor z hasičské stříkačky, tam je předpoklad že nebude mít tolik natočeno a bude udržovaný. Taky můžeš sehnat motor z prvních 1203, až na bižuterii okolo je stejný.
V Praze dělá generálky motorů "na klíč" jeden borec, zkus se poptat, jestli by neprodal jenom materiál na GO: http://www.opravyteplomeru.cz/index_4.htm
Druhá možnost, zkus zavolat Romanu Jiroušovi (fa. Ocelot), co dělá Š 1203, co vím tak motory taky dělali: http://www.1203.cz/
A poslední možnost, dát poptávku na http://www.nasetraktory.eu/forum/ Tam se dá předpokládat že motor někdo mít bude, ale zase otázka je stav.
V Praze dělá generálky motorů "na klíč" jeden borec, zkus se poptat, jestli by neprodal jenom materiál na GO: http://www.opravyteplomeru.cz/index_4.htm
Druhá možnost, zkus zavolat Romanu Jiroušovi (fa. Ocelot), co dělá Š 1203, co vím tak motory taky dělali: http://www.1203.cz/
A poslední možnost, dát poptávku na http://www.nasetraktory.eu/forum/ Tam se dá předpokládat že motor někdo mít bude, ale zase otázka je stav.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Renovace Š Octavia
Mrkni na : http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... or#p344871
V hlavě nová vodítka, nové ventily. Klikový mechanismus v pořádku, chtělo by to Goetze kroužky nebo výbrus. (po rozebrání jsem nedal kroužky na svá místa).
Možná bych našel ještě nějaké ND.
V hlavě nová vodítka, nové ventily. Klikový mechanismus v pořádku, chtělo by to Goetze kroužky nebo výbrus. (po rozebrání jsem nedal kroužky na svá místa).
Možná bych našel ještě nějaké ND.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Re: Renovace Š Octavia
To DVK: díky moc za typy kam se obrátit. Už jsem pár lidem psal ohledně staršího motoru, zkusím ještě zjistit na kolik by vyšla GO a pak uvidíme co řekne majitel. V rozpočtu máme jen kontrolu, přetěsnění a běžnou údržbu. Majitel tvrdil, že i když auto stálo, protočil alespoň motor a že je OK. Ovšem nejspíš tam někdo nalil nějaký lepší olej, ten rozpustil karbon a díky tomu se všechny pánve vydřeli. Jsou v nich šílené rýhy....
Co se týká té hasičské stříkačky, na to bych moc nesázel. Když vidím co chudák čerpadlo musí vydržet na hasičských závodech ... draný do plnýho výkonu aniž by se motor v klidu zahřál...
Petře, škoda že Tvůj motor není 1221ccm
Co se týká té hasičské stříkačky, na to bych moc nesázel. Když vidím co chudák čerpadlo musí vydržet na hasičských závodech ... draný do plnýho výkonu aniž by se motor v klidu zahřál...
Petře, škoda že Tvůj motor není 1221ccm
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Renovace Š Octavia
Včera jsem se bavil s jedním chlapíkem o 1203kách a ten říkal, že si párkrát nechával dělat GO v Žacléři a že to vyšlo na cca 5 000 Kč.
Re: Renovace Š Octavia
Takže, s motorem se to má tak. Kde mi udělají brus kliky, válce...vím (jezdíme do té firmy již dlouho), bohužel bych si musel sehnat svůj materiál, což jak jsem zjistil, není zrovna jednoduchá záležitost. Poskládat motor také není problém. Takže vše visí na materiálu. Dle rad DVK jsem obeslal a zjistil následující:
Pan Vodrlind chce za kompletní GO 35 000kč. Samotný materiál neprodá. Jedná se o generální opravu se vším všudy, včetně převinutí dynama a startéru, lakování, rozvodů, úpravy hlavy na natural ... no prostě fungl nový kompletní motor o 100% lepší než z fabriky.
Firma Ocelot: Cena generálky ve stejném rozsahu, bez převinutí startéru a dynama 27 000kč, ovšem s jejich opravou.
Na obě generálky je záruka. Bohužel jsem se nedozvěděl, jestli by byla možnost udělat pouze generálku polomotoru. Uvidíme, zjistím
Další možností je koupě staršího motoru. Mám možnost zakoupit kompletní motor, prý v dobrém stavu, prý najeto 65 000km, prý měl pěkný zvuk ... ovšem je to risk. Cena 6000kč a k tomu by se stejně musela dělat rozborka, přetěsnění, vyčištění ...atd. atd. Takže jako jediná správná možnost mi na mysli vychází ukecat někoho, aby nám udělal pouze generálku polomotoru.
Pan Vodrlind chce za kompletní GO 35 000kč. Samotný materiál neprodá. Jedná se o generální opravu se vším všudy, včetně převinutí dynama a startéru, lakování, rozvodů, úpravy hlavy na natural ... no prostě fungl nový kompletní motor o 100% lepší než z fabriky.
Firma Ocelot: Cena generálky ve stejném rozsahu, bez převinutí startéru a dynama 27 000kč, ovšem s jejich opravou.
Na obě generálky je záruka. Bohužel jsem se nedozvěděl, jestli by byla možnost udělat pouze generálku polomotoru. Uvidíme, zjistím
Další možností je koupě staršího motoru. Mám možnost zakoupit kompletní motor, prý v dobrém stavu, prý najeto 65 000km, prý měl pěkný zvuk ... ovšem je to risk. Cena 6000kč a k tomu by se stejně musela dělat rozborka, přetěsnění, vyčištění ...atd. atd. Takže jako jediná správná možnost mi na mysli vychází ukecat někoho, aby nám udělal pouze generálku polomotoru.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Renovace Š Octavia
Pozrel so si tú Octáviu a akosi so začal pociťovať potrebu taký voz vlastniť. Dobré auto.
-
- Příspěvky: 1109
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Renovace Š Octavia
Koukám až teď na toto téma. Práce na kastli vypadá velmi dobře, spasovaní předku skvělé. Škoda že jsem o tom nevěděl dříve - mám tu kastli na kolech dokonce ve stejné barvě, která je až na LZ blatník a čelo (neodborně opraveno) udělaná. Dokonce k tomu mám i nová všechny tři zádní dvířka. Já to už dělat nebudu.
Myslím si, že co se týká dílů na Pragosu, není problém s kvalitou, slušným jednáním a doručením. Když ještě dělali některé opravy sami, nebylo to nejlepší - moc tu problematiku neznali. Dnes je situace jiná, spolupracují s firmami, které umí. Určitě budete potřebovat všemožná gumová pouzdra na podvozek, tam je mají, je to nová výroba, cena rozumná.
Motor. 90% všech starších motorů je KO - mám tu určitě alespoň dva, ale nikdy bych je nenabídl do auta, které se generálkuje a má dobře jezdit. Problém je ten, že hlavní ložiska nejsou klasické šály, ale jsou odlívané a potom vrtané v bloku, to umí málokdo.Kupovat ty odlitky např. na aukru je problém, často tam jsou na 0 výbrus a nelze je použít. Sady na 72 se dají bezproblémově koupit např. v Ocelotu (ale teď jsou i na Aukru), myslím si, že je majitel schopen zajistit "polomontáž". Případně to ještě dělala firma RADEX u Náchoda a myslím, že Lopauer Hradec Kr.. Všude to ale bude o penězích.
Pokud budeš potřebovat nějaké info, typy a pod, nevím všechno, ale o daném povozu hodně, napiš SZ.
Myslím si, že co se týká dílů na Pragosu, není problém s kvalitou, slušným jednáním a doručením. Když ještě dělali některé opravy sami, nebylo to nejlepší - moc tu problematiku neznali. Dnes je situace jiná, spolupracují s firmami, které umí. Určitě budete potřebovat všemožná gumová pouzdra na podvozek, tam je mají, je to nová výroba, cena rozumná.
Motor. 90% všech starších motorů je KO - mám tu určitě alespoň dva, ale nikdy bych je nenabídl do auta, které se generálkuje a má dobře jezdit. Problém je ten, že hlavní ložiska nejsou klasické šály, ale jsou odlívané a potom vrtané v bloku, to umí málokdo.Kupovat ty odlitky např. na aukru je problém, často tam jsou na 0 výbrus a nelze je použít. Sady na 72 se dají bezproblémově koupit např. v Ocelotu (ale teď jsou i na Aukru), myslím si, že je majitel schopen zajistit "polomontáž". Případně to ještě dělala firma RADEX u Náchoda a myslím, že Lopauer Hradec Kr.. Všude to ale bude o penězích.
Pokud budeš potřebovat nějaké info, typy a pod, nevím všechno, ale o daném povozu hodně, napiš SZ.