2107
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10580
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
To mas o RJ GM moc nizke mineni, neumi sice zastavit motor pri prosvihle prohlidce jako BMW, ale zavady cidel zaznamenava a rozezna. Ostatne na to nepotrebuji pocitac, to mi povi blikaci kod, ale s pocitacem se toho da udelat mnohem vic. W.expa píše:.. tam ti akurat tak podla mojich skusenosti povie, ze ci je samotna RJ ok, alebo vstrekovac ... pochybujem, ze ma pamat aj na zvysne cidla a ci vie rozoznat proste ze ano ... tak ten snimac mi nejde a som v nudzovom ..
Wolfe .. prave preto som sa nechcel hadat bo viem ze je to opel system ... fiat system ala stary Bosh az do roku 91 bol tak sprosty i pri MPi, ze dovi dopo.
Ja som sa uplne o lada SPi moc nezaujimal po pravde, bo je to SPi ... skor sa snazim vykoumat ake MPi by tam slo prispusobit .. to by byla mnohem vacsi prca
Ja som sa uplne o lada SPi moc nezaujimal po pravde, bo je to SPi ... skor sa snazim vykoumat ake MPi by tam slo prispusobit .. to by byla mnohem vacsi prca
VAZ 2107 ... kdyz milujes, neni co resit
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
zeby MPi z poslednych modelov Lada Niva?
alebo:
http://www.zsiguli.hu/tuning/tuning_hen ... _i_en.html
alebo:
http://www.zsiguli.hu/tuning/tuning_hen ... _i_en.html
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
To nemusis prizpusobovat, u soucasnych Niv je vicebod jiz standartem. Ale pokud vim, tak Opel pouzival bezne RJ Jetronic od Bosche, v letech 91 jeste s rozdelovacem. W.expa píše:Wolfe .. prave preto som sa nechcel hadat bo viem ze je to opel system ... fiat system ala stary Bosh az do roku 91 bol tak sprosty i pri MPi, ze dovi dopo.
Ja som sa uplne o lada SPi moc nezaujimal po pravde, bo je to SPi ... skor sa snazim vykoumat ake MPi by tam slo prispusobit .. to by byla mnohem vacsi prca
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Ted jsi mi nahral Myso, presne to jsem mel na mysli, diky. W.Myso píše:zeby MPi z poslednych modelov Lada Niva?
alebo:
http://www.zsiguli.hu/tuning/tuning_hen ... _i_en.html
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
07 je nejvypecenejsi ze vsech Brutalni tah motoru Vas zatlaci do sedacek, kdykoliv jen zavadite o plynovy pedal. Diky skvelemu podvozku temer neregistrujete nerovnosti vozovky. Moderne vyresene zaveseni kol pak zajistuje vynikajici stabilitu a jistou pri projizdeni zatacek i ostrejsim tempem. Sportovne ladenemu podvozku pak sekunduji brzdy, nevadnouci ani po opakovanem brzdeni v dalnicim provozu. Vsichni majitele potvrdi, ze je to vynikajici a spolehlivy vuz s nizkou spotrebou. Vozy jiz od prvnich rocniku vyroby vynikaji skvelou ochranou proti korozi a tak i po 20 letech provozu vypadaji stale jako nove. Podle statistik TUV patri 2107 k nejmene poruchovym vozum ve sve kategorii. Jejich majitele tak ani neznaji slovo porucha. K prednostem klasickeho sedanu patri objemny a dobre pristupny zavazadlovy prostor s nizkou nakladaci hranou. Damy pak jiste pri parkovani oceni i pres absenci posilovace lehky chod volantu a male ovladaci sily pedalu.
Myslim ze trochu sebekritiky neuskodi ..
Myslim ze trochu sebekritiky neuskodi ..
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Ta recenze je z nějaký brožury nebo manuálu?Vzhledem k tomu,že mám 07 z roku 88´,tak je tam několik nepřesností .Ale je to doooost dobrá kára a nedám na ni dopustit .Když mi někdo povídá o tom,že bych to měl vyměnit,např. za Š120,musim se ho zeptat,jestli mu na hlavu nespadla cihla nebo spíš panel. Jedna z mála věcí,která mě štve je absence 5qualtu.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Blikaci kod
No neviem, neviem.
Mne to jedneho dna len tak rosvietilo kontrolku CHECK ENGINE (trvale bez blikania) A uz som si myslel ze som v pííííííííííííííííííííííííí. Tak som v pohode dosiel domov a v noci pod lampou som robil experimenty. NAstartujem - nic. Pridam plyn -rozsvieti sa a nezhasne. Vypnem motor, nastartujem - zase nic. Pridam plyn - zase svieti. Tak som si povedal ze rusky kabel od americkeho rozozna aj slepy. hrabem sa v motore - a odpadol kabel z cidla teploty nasavaneho vzduchu - strcil som ho nazad a vsetko fici...
Na mojej 1,7i mam cca 120kkm, bracho mal na svojej cca 250kkm a motor ide ako hodinky bez najmensej poruchy (s pravidelnym servisom samozrejme)
Mne to jedneho dna len tak rosvietilo kontrolku CHECK ENGINE (trvale bez blikania) A uz som si myslel ze som v pííííííííííííííííííííííííí. Tak som v pohode dosiel domov a v noci pod lampou som robil experimenty. NAstartujem - nic. Pridam plyn -rozsvieti sa a nezhasne. Vypnem motor, nastartujem - zase nic. Pridam plyn - zase svieti. Tak som si povedal ze rusky kabel od americkeho rozozna aj slepy. hrabem sa v motore - a odpadol kabel z cidla teploty nasavaneho vzduchu - strcil som ho nazad a vsetko fici...
Na mojej 1,7i mam cca 120kkm, bracho mal na svojej cca 250kkm a motor ide ako hodinky bez najmensej poruchy (s pravidelnym servisom samozrejme)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10580
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blikaci kod
To samý!!! Když jsem poprvní napínal řetěz a seřizoval ventily, tak jsem sundal filterbox a při zpětné montáži jsem na to čidlo zapomněl. A pokaždý, když jsem nastartoval, tak C-E zhasl a během 10 sec. se znova rozsvítil. Na závadu jsem přišel až po třech dnech, po nasazení konektoru už nezasvítil. L.Pato píše: ...hrabem sa v motore - a odpadol kabel z cidla teploty nasavaneho vzduchu - strcil som ho nazad a vsetko fici... ......
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blikaci kod
To se mi stalo kdysi taky, ujel jsem s tim asi 300m, pak mi doslo o co jde. W.Luděk Musil píše:To samý!!! Když jsem poprvní napínal řetěz a seřizoval ventily, tak jsem sundal filterbox a při zpětné montáži jsem na to čidlo zapomněl. A pokaždý, když jsem nastartoval, tak C-E zhasl a během 10 sec. se znova rozsvítil. Na závadu jsem přišel až po třech dnech, po nasazení konektoru už nezasvítil. L.
Programky strikacku
Nazdarek panove zdravim vsechny.
pokud mate nekdo prenosny PC a ten "standartni kabel tak ja bych mohl dodat diagnosticky software na nase EFI jednotky.Je to sice jen nejaky orezany reklamni,ale myslim,ze by to mohlo byt zajimave.Pak mam originalni GM,ale jeste pro MS-DOS.
Zdar vsem Pat
pokud mate nekdo prenosny PC a ten "standartni kabel tak ja bych mohl dodat diagnosticky software na nase EFI jednotky.Je to sice jen nejaky orezany reklamni,ale myslim,ze by to mohlo byt zajimave.Pak mam originalni GM,ale jeste pro MS-DOS.
Zdar vsem Pat