Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Moderátor: Moderátoři
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Vašátor, Tohle je dobrý, Š125 jsme měli na chatě a přesně, jak říkáš - nešla řadit dvojka a trojka jen na "houpáka". To auto mělo najeto úctyhodných 60 000!
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Toto je presne ako aj v prípade žiguli. Najviacej na to nadávajú tí, čo to nikdy nemali. Alebo to mali len krátko a nepodarený kus. Byť to také zlé ako hovoríte, nemali by tie autá toľko priaznivcov ako majú. Neviem, viezol som sa vo väčšine typov od 100vky vyššie a nikdy som nemal pocit, že je tam nieako strašne hlučno.
Možno to bude aj tým, že som nebol rozmaznaný a bol som rád, že sa veziem a nemusím ísť peši. A aj tým, že vtedy sa hľadelo hlavne na účel, čiže hlavne aby to odviezlo.
Možno to bude aj tým, že som nebol rozmaznaný a bol som rád, že sa veziem a nemusím ísť peši. A aj tým, že vtedy sa hľadelo hlavne na účel, čiže hlavne aby to odviezlo.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Vozili jsme se v tom dobrých deset let a teď to občas, několikrát do roka provezu ze cviku. A rozhodně se nejedná o nepodařené kusy, jsou pěkně, opravdu pěkně opečovávané. Ale nikoliv doma dodělávané. Je to originál, svědomitě opravovaný. A rezonuje. Je fakt, že ta chyba se zdá banální, pouhá vada na kráse, ale proč ji teda výrobce neodstranil? Tím větší je to ostuda.Sid píše:Toto je presne ako aj v prípade žiguli. Najviacej na to nadávajú tí, čo to nikdy nemali. Alebo to mali len krátko a nepodarený kus. Byť to také zlé ako hovoríte, nemali by tie autá toľko priaznivcov ako majú. Neviem, viezol som sa vo väčšine typov od 100vky vyššie a nikdy som nemal pocit, že je tam nieako strašne hlučno.
Možno to bude aj tým, že som nebol rozmaznaný a bol som rád, že sa veziem a nemusím ísť peši. A aj tým, že vtedy sa hľadelo hlavne na účel, čiže hlavne aby to odviezlo.
Co se týká toho účelu převézt člověka z bodu A do bodu B - to je pěkný, tak proč to teda vyvíjeli, a nesekali pořád tisícovky? Každpádně uznávám, že je až div, že z tak nesmyslného systému, jakým bylo centrálně plánované socialistické hospodářství vylezlo tak dobré auto, jakým ty škodovky byly. Upozorňuju, že nechcu kopat do mrtvol, to se nedělá. Ale chtěl jsem prostě říct, že tomu stroji prostě chybí to dotažení do konce. Kdyby byly odstraněny zmiňované neduhy a nedostatky, bylo by to docela solidní auto. Totiž právě ty chyby a šlendrián dokáží pokazit dojem i jinak dobrého stroje, jak už to známe z našich aut při výměnách výfuků.
Ještě reakci na ty masy příznivců:
Řekl bych, že ty masy příznivců mají buď hodně hluboko do kapsy, nebo nejsou příliš inteligentní. Anebo oboje. Samozřejmě určitě existuje skupina normálních nadšenců, jako jsou určitě někteří z nás - stejně jako u jiných značek. Pochybuju ale, že si ty škodovky někdo z těch masových příznivců vybral. Prostě jim to doma zbylo, tak co s tím, dáme to mladýmu, on se na tom vyřádí
(Vzpomněl jsem si ještě na jednu seriozní skupinu příznivců š1x0. Jsou ti, kteří s tím jezdí v zimě na lyže. Do kopce to vyjede dobře a když se to škrábne, není to taková rána.)
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Strejda měl 105ku (8 let), děda měl 130ku (asi 4 roky), jezdil jsem s nimi často. Na chatě jsme měli 125ku - je to asi dva roky zpátky, co je pryč a s tou jsem se najezdil i nařídil opravdu hodně.
Plus X známých se kterými jsem občas jel... Myslím si, že mám dobře z čeho posuzovat a s čím srovnávat. Nedá se uplně říct, že v těch autech byl hluk - spíš tam byl bordel, jako v tanku.
A bez mučení se přiznám, rozmazlený jsem byl, jezdili jsme Ladou.
Plus X známých se kterými jsem občas jel... Myslím si, že mám dobře z čeho posuzovat a s čím srovnávat. Nedá se uplně říct, že v těch autech byl hluk - spíš tam byl bordel, jako v tanku.
A bez mučení se přiznám, rozmazlený jsem byl, jezdili jsme Ladou.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Viva la Škóda!MartasBrno píše: ... je až div, že z tak nesmyslného systému, jakým bylo centrálně plánované socialistické hospodářství vylezlo tak dobré auto, jakým ty škodovky byly ...
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Skús povedať niekomu, kto vlastní starú škodu , že to robí preto, že buď nemá na inšie, alebo nemá dosť rozumu. Čo ti asi povie. Sami nemáte radi, keď vás má niekto za debilov a žobrákov, za to, že máte ladu. Tak prečo sa vyjadrujete nemilo o priaznivcoch inej značky áut? To že niečo by sa dalo spraviť inak je len subjektívny pocit. Každý by toho nakecal, ale sám nikdy žiadne auto nenavrhol.
Možno keby ste tú ladu aspoň dôkladne poznali, prišli by ste na to,že pri škodovke je zopár vecí vyriešených oveľa lepšie.
Možno keby ste tú ladu aspoň dôkladne poznali, prišli by ste na to,že pri škodovke je zopár vecí vyriešených oveľa lepšie.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Však jsem se taky dozvěděl, že na to dotyčný šetřil dlouho, ani barvu si nevybral, celej život se s tím patlal a protože do toho narval celé svoje úspory, tak raději žil a už to neřešil, protože by se z toho asi zbláznil. Úplně to chápu. Dneska už s tím pán nic dělat nebude, už mu to vydrží... Beztak za to nedostane ani korunu a kdo ví, co za krám by koupil.
Jo a už jsem pochopil, proč si nerozumíme
Totiž ty mluvíš o příznivcích a já furt nechápu, jak je možné, že je mezi námi tolik slepců. Mám ale dojem, že jsi chtěl napsat uživatelé, nikoliv příznivci. Tím by se všechno vysvětlilo. Pokud to budou uvědomělí uživatelé, tak je to OK, to je to dědictví, které zmiňuju. Ale pochybuju, že jde o nadšenectví a že těch 100 000 škodovek tu jezdí z čirého nadšení Ovšem, chápu lidi, kteří si auto doma dokončili a jsou s ním naprosto spokojení.
Mně totiž jako čechoslováka naprosto vytáčí situace, kdy naše rodinné stříbro, značka škoda nese pořád stopy bystrého myšlení a vedení k dokonalosti spolu s bezmocným pachtěním se s nesmyslnými omezeními. Je to prostě k breku. (lítost)
No, aspoň že to vypadá tak dobře, jak to vypadá. (vděk)
Jo a už jsem pochopil, proč si nerozumíme
Totiž ty mluvíš o příznivcích a já furt nechápu, jak je možné, že je mezi námi tolik slepců. Mám ale dojem, že jsi chtěl napsat uživatelé, nikoliv příznivci. Tím by se všechno vysvětlilo. Pokud to budou uvědomělí uživatelé, tak je to OK, to je to dědictví, které zmiňuju. Ale pochybuju, že jde o nadšenectví a že těch 100 000 škodovek tu jezdí z čirého nadšení Ovšem, chápu lidi, kteří si auto doma dokončili a jsou s ním naprosto spokojení.
Mně totiž jako čechoslováka naprosto vytáčí situace, kdy naše rodinné stříbro, značka škoda nese pořád stopy bystrého myšlení a vedení k dokonalosti spolu s bezmocným pachtěním se s nesmyslnými omezeními. Je to prostě k breku. (lítost)
No, aspoň že to vypadá tak dobře, jak to vypadá. (vděk)
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Ano škoda má samozřejmě má i pár* lepších, nebo modernějších věcí. Ale jako celek, mě nikterak nezaujala (a to neznamená, že bych jejich příznivce nějak zavrhoval)
*-pár jsou dva
K téhle větě co dodat... Chce to dost odvahy napsat něco takového lidem, kteří na ladách nechali ruceSid píše:Možno keby ste tú ladu aspoň dôkladne poznali,...
*-pár jsou dva
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
A co lidi, kteří nechali ruce na Škodovkách? Tohle už tady bylo několikrát a dokonce už tu proběhl jakýsi srovnávací minitest a z něj vyplynulo několik řešení lepších na Škodovce než na Ladě a zároveň i několik řešení lepších na Ladě, než na Škodovce.
Shrnul bych to tak, že všechno jsou to staré dávno přežité krámy u kterých se jejich majitelé hádají, že mají lepší výbavu jen proto, že tenhle má reostat na budíky a druhý zase samonavíjecí pásy a třístupňový cyklovač stěračů a že jednomu klouže na sněhu zadek a druhému naopak předek.
Všechno je to na jedno kopyto, akorát že Ivani měli od Velkého Ivana po jisté pětiletce dodávat sobě rovným socialistickým pracujícím auta sobě rovnější a proto do nich dávali lepší koberce a elegantnější palubní desku. Kdežto Pepík byl podřízen a byl malý, tak vyráběl auta všem ostatním Pepíkům na cesty do Bulharska k moři a v neděli k babičce na venkov.
Průmyslovost velké odtržené socialistické východní země se nedala přehlédnout a tak bylo eisenašským dovoleno vyrábět Wartburga pro jejich cesty k babičkám a na Balaton. Ten byl v Pepíkově trochu dražší - měl více chromů, výborné pérování a nezávislé zavěšení všech kol. Co na tom, že až do roku 1991 pouze tlakový spínač brzdových světel a ještě žádný posilovač.
Čechoslovák byl hodný a západ v té době už tak tvrdě tlačil, takže boleslavští mohli jablonecké čtyřpístové brzdy začít montovat i do aut pro cesty k babičce - vznikl typ Škoda 130. Jelo to jako Rapid a vešly se tam ještě děti i guláš. A aby tolik nekulhaly za Žigulíky, dostala i výbava "GL" polyuretanové krytky na dveřích zevnitř.
Potom přišel velký rok 1989, přestala se porovnávat kvalita zrcátek plastových se zrcátky ještě plastovějšími z NDR, ale na trh se dostalo něco jako je ABS, posilovač řízení, autorádio v základní výbavě, vstřikování paliva...
A rázem se ze všech Žigulkíků, Wartburgů a Škodovek stalo přibližovadlo na neděli k babičce na venkov.
Kdokoliv, kdo s tím od této chvíle podniká cesty delší, je fajnšmekr a to je svým způsobem i člověk, který nejezdí na srazy a přesto má Škodovku v garáži a to i v době, kdy ji může za velmi levný peníz vyměnit za cokoliv lehce ojetého novějšího. Síla zvyku a jistoty. Peníze jsou tady až na druhém místě.
Největší blázen je slepý, který se směje slepému, že je slepý. Takže konec sporů o blbosti. Všechno má svoje pro a proti a všechno to někam dojede, když to dostane údržbu. Lada není středem vesmíru a Škodovka není auto pro blázny.
P.S. Mně se s tím jezdí dobře, jen kdyby mě nechytala křeč do levé nohy. V Žigulíku mě zase brala křeč do pravé. Takže jsme zase u toho, co jsem psal před chvílí...
Shrnul bych to tak, že všechno jsou to staré dávno přežité krámy u kterých se jejich majitelé hádají, že mají lepší výbavu jen proto, že tenhle má reostat na budíky a druhý zase samonavíjecí pásy a třístupňový cyklovač stěračů a že jednomu klouže na sněhu zadek a druhému naopak předek.
Všechno je to na jedno kopyto, akorát že Ivani měli od Velkého Ivana po jisté pětiletce dodávat sobě rovným socialistickým pracujícím auta sobě rovnější a proto do nich dávali lepší koberce a elegantnější palubní desku. Kdežto Pepík byl podřízen a byl malý, tak vyráběl auta všem ostatním Pepíkům na cesty do Bulharska k moři a v neděli k babičce na venkov.
Průmyslovost velké odtržené socialistické východní země se nedala přehlédnout a tak bylo eisenašským dovoleno vyrábět Wartburga pro jejich cesty k babičkám a na Balaton. Ten byl v Pepíkově trochu dražší - měl více chromů, výborné pérování a nezávislé zavěšení všech kol. Co na tom, že až do roku 1991 pouze tlakový spínač brzdových světel a ještě žádný posilovač.
Čechoslovák byl hodný a západ v té době už tak tvrdě tlačil, takže boleslavští mohli jablonecké čtyřpístové brzdy začít montovat i do aut pro cesty k babičce - vznikl typ Škoda 130. Jelo to jako Rapid a vešly se tam ještě děti i guláš. A aby tolik nekulhaly za Žigulíky, dostala i výbava "GL" polyuretanové krytky na dveřích zevnitř.
Potom přišel velký rok 1989, přestala se porovnávat kvalita zrcátek plastových se zrcátky ještě plastovějšími z NDR, ale na trh se dostalo něco jako je ABS, posilovač řízení, autorádio v základní výbavě, vstřikování paliva...
A rázem se ze všech Žigulkíků, Wartburgů a Škodovek stalo přibližovadlo na neděli k babičce na venkov.
Kdokoliv, kdo s tím od této chvíle podniká cesty delší, je fajnšmekr a to je svým způsobem i člověk, který nejezdí na srazy a přesto má Škodovku v garáži a to i v době, kdy ji může za velmi levný peníz vyměnit za cokoliv lehce ojetého novějšího. Síla zvyku a jistoty. Peníze jsou tady až na druhém místě.
Největší blázen je slepý, který se směje slepému, že je slepý. Takže konec sporů o blbosti. Všechno má svoje pro a proti a všechno to někam dojede, když to dostane údržbu. Lada není středem vesmíru a Škodovka není auto pro blázny.
P.S. Mně se s tím jezdí dobře, jen kdyby mě nechytala křeč do levé nohy. V Žigulíku mě zase brala křeč do pravé. Takže jsme zase u toho, co jsem psal před chvílí...
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Neni co dodat... A cez to vsetko sa na tom vozime
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD