Fiat 125p

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Borin
Příspěvky: 37
Registrován: úte led 10, 2012 21:54

Fiat 125p

Příspěvek od Borin »

Nikde tu u nás v čr nemůžu najít fórum a fiatu 125p, tak píšu sem...nevíte někdo kam na úpravy motoru ? rady, typy kde co a jak (např vačka) díky...
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: Fiat 125p

Příspěvek od Kopr »

Zkus tohle , jeden náš kamarád má dokonce dva fiaty 125 a byl i na pár srazech

http://fcc.cz/
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Re: Fiat 125p

Příspěvek od Jelen »

Takže jsi hrdým majitelem toho z aukra?
Je to pohodlnej stroj, svezení se ti bude líbit. Dej sem kdyžtak nějaké fotky.
Mimochodem, na těch aukráckejch fotkách vypadal celkem zachovale a originálně, nebude škoda ho tunit? I když pár lehčích úprav motoru by se asi dalo ;)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat 125p

Příspěvek od Vašátor »

V první řadě bych auto pořádně prolezl, opravil vše co nefunguje, správně seřídil motor, promazal všechny závěsy, brzdy, klouby, nápravy ... až to správně seřídíš, tak uvidíš jak hezky pojede. Na úpravy motoru bych pomýšlel až po tomto..
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Borin
Příspěvky: 37
Registrován: úte led 10, 2012 21:54

Re: Fiat 125p

Příspěvek od Borin »

Jelen píše:Takže jsi hrdým majitelem toho z aukra?
Je to pohodlnej stroj, svezení se ti bude líbit. Dej sem kdyžtak nějaké fotky.
Mimochodem, na těch aukráckejch fotkách vypadal celkem zachovale a originálně, nebude škoda ho tunit? I když pár lehčích úprav motoru by se asi dalo ;)
Ano, jsem majitelem...tunit ho nechci pouze chci pár vratných úprav a ty jsou : lehce upravit motor (vačka, komplet nerez vejfuk, možná karburátory, co se mi tu válej, ale to jen možná, lehce líznout hlavu a konec) motory mám 3x1500 a 1x1300, tak jeden chci udělat... interiér jen dřevěnej volant a poslední je trochu snížit a nějaký pěkný širší kolečka a to jsou komplet úpravy...nechci nic co nejde odstranit a během chcilky vrátit k origu...
Borin
Příspěvky: 37
Registrován: úte led 10, 2012 21:54

Re: Fiat 125p

Příspěvek od Borin »

Vašátor píše:V první řadě bych auto pořádně prolezl, opravil vše co nefunguje, správně seřídil motor, promazal všechny závěsy, brzdy, klouby, nápravy ... až to správně seřídíš, tak uvidíš jak hezky pojede. Na úpravy motoru bych pomýšlel až po tomto..
Tohle co píšeš je všechno provedeno majitelem...děda se o to staral víc než poctivě...motor se hádal, ale poladil jsem rozdělovač a vše je jak má být...
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat 125p

Příspěvek od Jakub Metelka »

Gratuluji :wink: .Přidej fotky :D
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Re: Fiat 125p

Příspěvek od Jelen »

Snížit půjde předek dobře. U zadku si to nedovedu moc představit, jeda, že bys dal jiný listový pera, nebo nějak seřezal ty závěsy. Spousta lidí ti to tu pochválí a poradí, je tu hafo guru přes snižování. Já jsem pravej opak, auto se nemá plazit v prachu po břiše :-D
A udělej nějaký fotky pro potěchu nás, fotofilů, abych si doplnil sbírku fotek všech možnejch aut :-)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat 125p

Příspěvek od Vašátor »

No, z vlastní zkušenosti vím, že správně zaběhnutej a seřízenej motor dokáže jezdit líp, než poladěnej někým kdo tomu zas až tak nerozumí. Většina dědů do motoru nikdy moc nezasahuje, protože dokud to jede, není přeci potřeba dotoho sahat. Proto jsem psal o pořádném seřízení. Ovšem neber to jako kritiku. Na podzim jsme měli na dílně MG MGB s motorem 1.8. Majitel prvně, že není třeba motor seřizovat, že při koupi projížděl ještě dvě MGB a jede to standartně. Jaké potom bylo jeho překvapení, když po seřízení MG hrabalo i na dvojku a zrychlení stouplo skoro na dvojnásobek. Ale to jsme trošku u jiného motoru, to jsem odbočil.
Jako lehké úpravy bych začal líznutím hlavy o 1mm a mírném přetryskováním karburátoru na míru. Přední část podvozku půjde dolů lehce, zadní část na listových perech.... Rozhodně bych pera neřezal, spíš bych jedno odebral (bacha ať ti při rozebírání nenafackujou) a to nejlépe list s podobnou délkou vedlejšího. Listy nezapomeň promazat vazelínou MoS4, grafitkou nebo měděnkou...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Borin
Příspěvky: 37
Registrován: úte led 10, 2012 21:54

Re: Fiat 125p

Příspěvek od Borin »

Borin
Příspěvky: 37
Registrován: úte led 10, 2012 21:54

Re: Fiat 125p

Příspěvek od Borin »

Přidávám story ohledně cesty :
Přijedeme tam a děda to vyvez z garáže a jdem to obhlídnout...byl jsem docela zklamanej sice spodek bez koroze, ale kousek lemu schnilýho, sem tam škrábanec, na řidičovejch dveřích 2 dolíčky a za řidičem dveře zmandlovaný...dědovi na to spadl balík palubek...tak říkám jdeme to projet...trochu to pocukávalo (rozhašenej rozdělovač) a děda, šlápněte na to, tak jsem to udělal a auto vyrazilo...no přijedeme zpátky, tak to ještě celý obejdu a říkám, tak mi ukažte ještě ty díly tak příjdeme do altánku a tam krabice destiček (asi 20 sad) spousta věcí to interiéru, cca 10 komplet sad těsnění na celej motor a všechno v autě...asi 15 krabic, tak se ptám dědy, kde má ty motory a on na to, tady mám jen ty lehčí díly, jdeme dolů do garáže...příjdeme tam a dílna asi 3x24m plná dílů...než jsme tam šli tak jsem chtěl dědu stáhnout, ale po tomhle jsem s cenou souhlasil...bylo tam dílů ze 4 aut...3 motory, 4 převodovky, 3 zadní nápravy a miliarda dalšího...do fiata jsme naložili jen díly z altánu a fiat měl plnej kufr, zadní sedačky, pod sedačkama a spoluezdcova sedačka a pod ní...a pak ještě plnej krátkej jumper... celkvou váhu jsme odhadem měli tak 5600-5800Kg :D

Borine, prosim, vyvaruj se psaní násobných příspěvků, používej tlačítko upravit ;)
Borin
Příspěvky: 37
Registrován: úte led 10, 2012 21:54

Re: Fiat 125p

Příspěvek od Borin »

Dobrá dobrá, polepším se :wink:
Borin
Příspěvky: 37
Registrován: úte led 10, 2012 21:54

Re: Fiat 125p

Příspěvek od Borin »

Nevíte, jestli zadní diferák je stejný s Ladou ? nemyslím celou nápravu, jen diff (vyšroubovat šrouby okolo a strčit jinej)
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat 125p

Příspěvek od Vašátor »

Hučí, nebo proč? Je v něm vůbec správný olej? Každopádně výměna samotné hrušky je dosti ošementá záležitost. Poloosy i hruška mají určité opotřebení a pokud se nevymění oboje, výsledek může být i horší...
Každopádně jestli jsou záměnné netuším :)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Borin
Příspěvky: 37
Registrován: úte led 10, 2012 21:54

Re: Fiat 125p

Příspěvek od Borin »

Jde mi o změnu stálého převodu
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“