Napsali o Prioře
Moderátor: Moderátoři
Re: Napsali o Prioře
a ked tak to zvalime na vyrobu vadu
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Napsali o Prioře
Myslim ze to bude jedno na koho padne vina, hlavne ked rozbijes novu karoseriu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Napsali o Prioře
Odpovím obecně. Myslím, že bude značný (samozřejmě v neprospěch priory s vypnutým motorem). Řízení s posilovačem je mnohem strmější a díky tomu mnohem přesnější. Tam, kde u řízení s posilovačem stačí 1 otáčka volantem, je třeba u řízení bez posilovače udělat dvě. Zdaleka tedy nejde jenom o parkování! Posilovač se výrazně uplatňuje i za jízdy. Řízení bez posilovače je cesta do pekel.zelvotron píše:Z toho teda mrazí v zádech, kdyby proti jela naložená Tatra Ten sytém by měl být přeci udělanej tak, že pokud selže, tak se tohle nesmí stát!!!
Jedině udělat posilovač vypínací a používat jen při parkování, ono jinak je stejně zbytečnej. Jaký je rozdíl v ovládací síle na volant u neposilující priory (s vypnutým motorem) a u desítky bez posilovače, ví někdo?
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Re: Napsali o Prioře
no, ale pokial viem , tak priora a desiatka ma rovnaku prevodku riadenia (tusim to bolo pisane vyssie), takze pocet otacok je rovnaky. U hydraulickeho posilovaca sa musi prekonat aj odpor nejakeho oleja v prevodke,takze tam je to o hubu. Pri elektrickych neviem. Tolko moj nazor.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Napsali o Prioře
S poslední větou nesouhlasím. Posilovače nemají zpětnou vazbu do volantu a tím se ztrácí bezprostřední styk řidiče s chováním přední nápravy. Najezdil jsem hodně km se služební Octavií I a při vyšších rychlostech a nerovné vozovce mi posilovač vyloženě vadil.veliz píše:U některých vozů se posilovač automaticky vypíná při překročení určité rychlosti. Obvykle 25 - 40 km/h. Mám 2112 bez posilovače a mimo parkování ho nepostrádám.zelvotron píše:Z toho teda mrazí v zádech, kdyby proti jela naložená Tatra Ten sytém by měl být přeci udělanej tak, že pokud selže, tak se tohle nesmí stát!!!
Jedině udělat posilovač vypínací a používat jen při parkování, ono jinak je stejně zbytečnej. Jaký je rozdíl v ovládací síle na volant u neposilující priory (s vypnutým motorem) a u desítky bez posilovače, ví někdo?
veliz píše:...Odpovím obecně. Myslím, že bude značný (samozřejmě v neprospěch priory s vypnutým motorem). Řízení s posilovačem je mnohem strmější a díky tomu mnohem přesnější. Tam, kde u řízení s posilovačem stačí 1 otáčka volantem, je třeba u řízení bez posilovače udělat dvě. Zdaleka tedy nejde jenom o parkování! Posilovač se výrazně uplatňuje i za jízdy. Řízení bez posilovače je cesta do pekel.
Naposledy upravil(a) Petr HC dne sob led 21, 2012 17:57, celkem upraveno 2 x.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napsali o Prioře
Toto prosím vysvetliť:
Žijem v tom, že počet otáčok volantom pre určité natočenie kolies je daný prevodom riadenia a posilovač je len niečo, čo mi má uľahčiť otáčanie volantom. Mám to chápať tak, že ak sa mi v aute z nejakého dôvodu pojebabre posilovač, budem musieť viac otočiť volantom,či?veliz píše: Tam, kde u řízení s posilovačem stačí 1 otáčka volantem, je třeba u řízení bez posilovače udělat dvě.
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napsali o Prioře
auta s posilovacom vsak mavaju strsmsie riadenie, s ostrjesim preovdom, pretoze tam to masina ukruti ale tam kde neni posilovac je riadenie menej strme aby ho normalny clovek ukrutil
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napsali o Prioře
Iný prevod riadenia s a bez posilňovača beriem.
Re: Napsali o Prioře
Nevím co tu řešíte, vždyť jsem psal, že převod je u priory a desítky stejný s posilovačem nebo bez. Ano, auta s posilovačem obvykle strmější převod mají, ale u lady to neplatí, tam je to stejný, však to taky v některejch testech kritizovali, že po instalaci posilovače nechali stejný převod a má to tak zbytečně moc otáček.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Napsali o Prioře
Presne ako pise Zelvotron, je to tak dokonca aj u Nivy s original posilovacom - pocet otacok je rovnaky.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Fišer Jiří
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv dub 09, 2009 06:06
- Bydliště: Litvínov
Re: Napsali o Prioře
Byla to jedna z kritik v pořadu Primy v autosalonu, když tam měli měli nějakou expedici napříč Ruskem s Octaviema 4x4,tak při tý příležitosti udělali test Kaliny a pozastavovali se nad počtem otáček od rejdu k rejdu,bylo to 4krát! Ani jsem to s Priorou nezkoušel,ale asi to tak bude,detail
Lada 2171
LADA JE Můj Život
LADA JE Můj Život
Re: Napsali o Prioře
U řízení platí, že to, co vyhovuje jednomu, nemusí vyhovovat druhému. Proto výrobci ladí řízení tak, aby vyhovovalo většině uživatelů v dané kategorii vozidla. Navíc je většinou možné účinek posilovače nastavit pomocí diagnostického přístroje v závislosti na hmotnosti a motorizaci vozidla či požadavku zákazníka. Já osobně si Octavii bez posilovače nedokážu představit a pochybuju, že by ji někdo bez posilovače koupil.Petr HC píše: Posilovače nemají zpětnou vazbu do volantu a tím se ztrácí bezprostřední styk řidiče s chováním přední nápravy. Najezdil jsem hodně km se služební Octavií I a při vyšších rychlostech a nerovné vozovce mi posilovač vyloženě vadil.
Já jsem netušil, že Lada má stejný převod s/bez posilovače řízení. Obvykle je tomu naopak. Řízení s posilovačem má výrazně strmější převod, a proto je méně otáček volantem mezi krajními polohami rejdu.mirozv píše:Toto prosím vysvetliť:
Žijem v tom, že počet otáčok volantom pre určité natočenie kolies je daný prevodom riadenia a posilovač je len niečo, čo mi má uľahčiť otáčanie volantom. Mám to chápať tak, že ak sa mi v aute z nejakého dôvodu pojebabre posilovač, budem musieť viac otočiť volantom,či?veliz píše: Tam, kde u řízení s posilovačem stačí 1 otáčka volantem, je třeba u řízení bez posilovače udělat dvě.
Naposledy upravil(a) veliz dne sob led 21, 2012 21:34, celkem upraveno 1 x.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napsali o Prioře
Fabie junior bez serva s velkym volantem z octavie, taky lidi kupovali
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: Napsali o Prioře
4 otacky u kaliny? ved stara klasika ma 3 a kusok, nie?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Napsali o Prioře
Asi správně. Právě jsem to zkoušel u Nivy a jsou to 3 otáčky a kousek.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);