Můžeš mu ho po dílech naházet do poštovní schránky a větší díly opřít o dveře.Jelen píše:A když jsem mu nabízel dneska moskviče, tak nechtěl.
menší veteráni-kudy se vydat?
Moderátor: Moderátoři
Re: menší veteráni-kudy se vydat?
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: menší veteráni-kudy se vydat?
Já když jdu po ulici:
Octavia II, Felicie, Scenic, passat, Octavia, Roomster, 2104, BMW, octavia
Ten žigul mi nepřijde velký naopak je to malý vždyť ta felda je podobně dlouhá (a to je krátká verze...)
Octavia II, Felicie, Scenic, passat, Octavia, Roomster, 2104, BMW, octavia
Ten žigul mi nepřijde velký naopak je to malý vždyť ta felda je podobně dlouhá (a to je krátká verze...)
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: menší veteráni-kudy se vydat?
K tématu se vyjadřovat nebudu, je to pro mě prostě blbost chtít veterána jen proto, že to je veterán. Ale třeba je to vše jen blbě napsané či jsem to nepochopil....
Pak je tu druhá sorta lidí a to jsou ti, co si technickou konzultaci do bazaru neberou a rozhodují se opravdu až podle toho, co uvidí. A pro ty je tu nachystaný typycký bazarista, protože ví, že tito lidé kupují jen a pouze podle toho, jak auto vypadá.
Nicméně u veterána technické nedokonalosti, vývojářské vady apod. nerozhodují, protože s veteránem se nejezdí každý den. Proto je i jedno, jestli žere v případě Fiatu 850 4-5l/100km nebo 100l/100km u Zila. Prostě se mi to auto líbí, zaujalo mě a myslím si o něm, že má své kouzlo a proto ho mám i rád. Vždycky se najdou tací, kteří veterána pomluví: to moc žere, to je moc malý, proboha tak velký auto ...
Na žigulíka se neznalá veřejnost rovněž díva skrz prsty. Naštěstí tu máme forum, kde se združují fandové ... a tak je to i v případě ostatních značek. Každý vůz bude mít své odpůrce i zastánce.
Pokud je mu jedno co bude kupovat, tak ať koupí něco, co jde cenově nahoru. Dnes jsou hodně v kurzu japonští sportovní yungtimery. Například Toyota Celica Supra se za posledních 5 let zvedla cenově téměř o 4 násobek. To stejné lze předpokládat i u Starionu, Nissani Silvia S12 ... auta s kupní cenou kolem 15 000kč.
Už několik let pomáhám jako technická konzultace při koupi auta a představ si, že většina lidí přesně ví, co hledá. Jediné co nerozhoduje je barva. Velmi rozhoduje značka, model, motor, výbava, přibližný rok a kilometry. Soused třeba čekal 3/4 roku při koupi auta, jen kvůli tomu, aby měl tu výbavu co chce, motorizaci atd... jen barva mu byla fuk.Veverka píše: Když jdete všeci kupovat nějaké auto,máte natvrdo vybráno přesně barvu,typ,motor i výbavu,v případě ojetiny i přesný rok a nájezd ještě než vstoupíte do salonu/bazaru/webu/inzerce?To asi obvykle ne.
Pak je tu druhá sorta lidí a to jsou ti, co si technickou konzultaci do bazaru neberou a rozhodují se opravdu až podle toho, co uvidí. A pro ty je tu nachystaný typycký bazarista, protože ví, že tito lidé kupují jen a pouze podle toho, jak auto vypadá.
Nicméně u veterána technické nedokonalosti, vývojářské vady apod. nerozhodují, protože s veteránem se nejezdí každý den. Proto je i jedno, jestli žere v případě Fiatu 850 4-5l/100km nebo 100l/100km u Zila. Prostě se mi to auto líbí, zaujalo mě a myslím si o něm, že má své kouzlo a proto ho mám i rád. Vždycky se najdou tací, kteří veterána pomluví: to moc žere, to je moc malý, proboha tak velký auto ...
Na žigulíka se neznalá veřejnost rovněž díva skrz prsty. Naštěstí tu máme forum, kde se združují fandové ... a tak je to i v případě ostatních značek. Každý vůz bude mít své odpůrce i zastánce.
Pokud je mu jedno co bude kupovat, tak ať koupí něco, co jde cenově nahoru. Dnes jsou hodně v kurzu japonští sportovní yungtimery. Například Toyota Celica Supra se za posledních 5 let zvedla cenově téměř o 4 násobek. To stejné lze předpokládat i u Starionu, Nissani Silvia S12 ... auta s kupní cenou kolem 15 000kč.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: menší veteráni-kudy se vydat?
Já jsem při nákupu měl přesně jasno - značku, typ, motorizaci i výbavu, akorát ta barva mi fakt byla relativně šumák Vašík asi ví, o čom mluví
A Panthymeaeus (to je přezdívka, to ani nenapíšu ) má recht, takhle ve srovnání je Lada fakt malý auto.
A Panthymeaeus (to je přezdívka, to ani nenapíšu ) má recht, takhle ve srovnání je Lada fakt malý auto.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: menší veteráni-kudy se vydat?
Myslím, že za tuhle cenu už opravdu dobré kusy neseženeš Celkově jsou nedoceněná všechna 4-dveřová auta, každý chce kupé nebo kabrio. Já mám slabost pro kombiVašátor píše:Pokud je mu jedno co bude kupovat, tak ať koupí něco, co jde cenově nahoru. Dnes jsou hodně v kurzu japonští sportovní yungtimery. Například Toyota Celica Supra se za posledních 5 let zvedla cenově téměř o 4 násobek. To stejné lze předpokládat i u Starionu, Nissani Silvia S12 ... auta s kupní cenou kolem 15 000kč.
Samozřejmě je vhodné se zamyslet jestli je auto vhodné jen na občasné ježdění nebo denní provoz a pak je třeba brát v potaz i provozní náklady a náklady na servis.
Mimochodem mé další auto musí mít i tu správnou barvu, aby mi zapadlo přesně do série.
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: menší veteráni-kudy se vydat?
Když jsem se registroval netušil jsem jaký problém to bude - stačí panthyLaďuša píše:Panthymeaeus (to je přezdívka, to ani nenapíšu )
A když já hledal 04 taky jsem věděl, že chci 1,7 tudíž tuto výbavu a tuto motorizaci - barva stejně nebyla jiná...
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: menší veteráni-kudy se vydat?
Pokud za špatný kus považuješ vůz 2 roky odstavený, špatně nalakovaný, s horším turbem a jedním jediným prohnilým nosníčkem pod podlahou (a však nové brzdy, perfektní interier, motor OK a STK prošel naprosto legálně), máš naprostou pravdu. Ovšem sehnat lepší kus je hledání v kupce sena a pak je samozřejmě cena jinde. Píšu z vlastní zkušenosti. Před 4ma rokama Celica-Supra za 10 000kč, vyčistil se interier, opravil se a nalakoval poškrábaný předek, nastříkal podvozek, udělala STK, několikrát se propláchl motor a jinak téměř nic. Dnešní prodejní cena 60 000kč. Na tu dobu to byl ovšem o cca 5ku levnější kup, poněvadž interier byl dosti zasraný bývalým majitelem.V480 píše: Myslím, že za tuhle cenu už opravdu dobré kusy neseženeš
Dá se koupit velice dobře, ale chce to počkat a hledat.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/