R.v. 2004, najeto necelých 80tis., jezdila s ní paní doktorka, která si do Nivušky nechala instalovat posilovač řízení.
Lety se instalovala i koroze, ale není to moc vážné neb byl poctivě natírán podvozek a stříkány dutiny.
Jízdní vlastnosti jsou super trochu jsem se toho bál, ale chod klidný,
kola 16" s gumami NIVA4x4
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
tak nevím co na to řeknu v únoru na horách na sněhu policajtům
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Zatím jsem se zabýval drobnostma jako:
natřením disků,
osvětlení palubky a přístrojovky - nesvítila ani jedna žárovička,
zprovoznění ostřikovače zadních dveří kdy byla hadička zlomená přesně v průchodu do 3.dveří + výměna gumiček stěračů a výměna trysek ostřikování předního okna - výměna za dvou tryskové,
no a trochu jsem ji zabydlel.