Mno mě ty veže zas až tak dobré nepřišli
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
. Navíc až se rameno začne bortit, poznáš to až podle toho, že se obtisklo do věže... na Ladátorovi jsem měl věže v podobném stavu a auto jezdilo v pohodě. Asi tak po roce koroze pokročila tak, že se věž mezi rameny komplet vydrolila a horní rameno se zbortilo do podběhu, načež začalo narážet do zbytku věže. Toto bych nepodceňoval, nyní je ještě co zachraňovat. Zvednout, sundat kolo, vyřezat prohnilou část a navařit kus plechu není moc složité a časově náročné. Až to prohnije k ramenu, budeš muset sundávat i ramena a to je práce mnohem víc. Ber to ale jako dobře mířenou radu, je to vaše auto
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Navíc zbytek je relativně v dobrém stavu, tak by byla škoda skončit díky věžím.
Mno a k čemu je dobrý nějaký ten smyk? Třeba k tomu, že se vůz naučíš lépe ovládat, poznáš jak se chová v kritických situacích a až se nedejbože něco podobného stane na silnici, budeš připraven a nespanikaříš. Jako kluci jsme v podobných "vracích" (samozřejmě v mnohem horším stavu než 2102) brázdili polní cesty u babičky. Auta byli nepojízdné vraky, které jsme poopravili a jezdili. Díky tomu jsme si mohli dovolit věci, které bych si s normálním autem nedovolil. Smyk přes ručku si střihnu i v moderním autě
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
. Ale s našimi vraky jsme třebas skákali z meze, zkoušeli různé smyky...prostě co auto vydrží. A tato připravenost mě už párkrát zachránila od škaredého úrazu.
Hmm...a teď tu budu ukamenován z hovadského ničení aut (podotýkám, autům jsme vždy minimálně o rok prodloužili život) či že si za kritické jízdní stavy můžu sám, že
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)