Imobilizér a řídící jednotka

Moderátor: Moderátoři

Re: imobilizer

Příspěvekod veliz » pát pro 30, 2011 20:12

nivapraktik píše:ahojte chcem sa spýtať mám nivu r.v.1/2011 dovoz nemecko má centrál a po odomknutí dialkovým ovládačom sa dá naštartovať bez toho aby sa musel deaktivovať imobilizer tým čiernym čidlom ako bežne u nivy.povedali mi ,že je to tým centralom ten odblokuje imobilizer stretli ste sa niekto s takýmto riešením?


Imobilizer s centrálem nesouvisí. Tohle je modernizace od výrobce. Poslední Nivy mají čip imobilizéru v klíčku tak jako ostatní auta. Poslední model Nivy 2012 má už dokonce ABS s brzdovým asistentem a modernější interier. Není ta Niva už Euro5?
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
veliz
 
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Re: imobilizer

Příspěvekod nivapraktik » pát pro 30, 2011 21:52

Ahojko no veď neviem či je to už euro 5 ale kluč to má rovnaký ako staré Nivy a čidlo imobilizeru tak ako bežné nivy vedla spinacej skrinky s diodou ako klasická niva.Má už novú palubovku, zrkadla z vnútra ovládané ale interier ako stare nivy tak neviem.
nivapraktik
 
Příspěvky: 35
Registrován: ned srp 28, 2011 19:46

Re: imobilizer

Příspěvekod veliz » sob pro 31, 2011 12:02

Euro5 poznáš podle toho, že nemá lanko k plynu, které je vidět hned po otevření kapoty, ale elektronický plyn.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
veliz
 
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Re: imobilizer

Příspěvekod nivapraktik » sob pro 31, 2011 12:33

aha tak táto má to lanko tak to bude euro 4 a veliz ty maš tiež tu novu nivu či ten model s klasickými budikmi?
nivapraktik
 
Příspěvky: 35
Registrován: ned srp 28, 2011 19:46

Re: imobilizer

Příspěvekod veliz » sob pro 31, 2011 17:46

Já mám model 2009, tedy ještě před poslední modernizací, která přinesla m.j. lepší zrcátka nastavitelná zevnitř, jiné uložení tlumičů, jinou spojku či přístrojový štít. Můj přístrojový štít má ještě mechanické počítadlo ujetých km, zatímco poslední model už má LCD displej.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
veliz
 
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Re: imobilizer

Příspěvekod nivapraktik » sob pro 31, 2011 19:52

a mysliš veliz že ako som sa chalanov pýtal že to može robiť problémy keď je ten imob "asi" vyblokovaný?
nivapraktik
 
Příspěvky: 35
Registrován: ned srp 28, 2011 19:46

Re: imobilizer

Příspěvekod veliz » ned led 01, 2012 21:19

Já bych si vozidlo otestoval. Zamknul bych se centrálem v autě a zkusil nastartovat. Pokud by nešlo nastartovat, tak asi někdo dodatečně namontoval alarm-centrál-imobilizér v jednom a originál imobilizér vyřadil. Pokud by šlo nastartovat, nechal bych si udělat mechanickou kopii klíče a zkusil nastartovat. Pokud by nešlo nastartovat, pak je čip imobilizéru v klíčku. Pokud ano, pak platí to, co napsal Majo. Někdo vyřadil imobilizér z činnosti (třeba proto, že ho otravovalo odimobilizérování před startováním a krádeže se tolik nebál) a klíče k němu zahodil nebo nepředal novému majiteli. To by znamenalo, že vozidlo není chráněno. Absence červeného servisního klíče dále znamená nemožnost nakódovat černé pracovní klíče či provést servis imobilizéru, tj. i imobilizér znovu aktivovat. Ztráta červeného klíče je nenahraditelná, respektive znamená výměnu řídicí jednotky a součástí imobilizéru. Nicméně pokud vozidlo nikdo neukradne a nenastane nějaká závada, ke které by byl nutný červený servisní klíč, může to takhle fungovat navždy.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
veliz
 
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Re: imobilizer

Příspěvekod nivapraktik » pon led 02, 2012 09:38

diki veliz vyskušam to ako si povedal a napišem ako to dopadlo len až v stredu lebo som v praci, ale ďakujem za radu veď napišem .
nivapraktik
 
Příspěvky: 35
Registrován: ned srp 28, 2011 19:46

Re: imobilizer

Příspěvekod Majo » pon led 02, 2012 13:23

Veliz: Ty mas imobilizer v kluci?? Pretoze ja som take nieco videl jedine u Priory, u Nivy bud nie je, alebo je snimac vedla na palubke a tym padom nemoze byt v kluci pretoze by to nemalo dosah. Cize keby niekto prekopaval ten jeho, musel by dorobit aj snimac pod plast okolo spinacky. A pochybujem, ze ak sa to uz teraz aj montuje, ze sa to da zohnat ako nahradny diel. Rusom vzdy vsetko nejaku dobu trva
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: imobilizer

Příspěvekod veliz » pon led 02, 2012 18:31

Kdepak. Vyslovil jsem to jen jako domněnku, že by výrobce mohl u posledních Niv Euro5 udělat inovaci. Nebo mohl úpravu provést německý dovozce či dealer.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
veliz
 
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Re: imobilizer

Příspěvekod Majo » stř led 04, 2012 10:53

aha, no ja sa obavam, ze nieco take je nad ruske sily :-D
Do Priory dali do kluca radsej aj dialkove, aby nebolo vidno aky velky kluc musia vyrabat kvoli tomu aby do neho vosiel chip imobilizeru :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: imobilizer

Příspěvekod Cory » stř led 04, 2012 19:53

jj, ten by musel byt poriadny velky, to by uz skombinovali rovno s klucom na kolesa :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: imobilizer

Příspěvekod nivapraktik » stř led 04, 2012 22:14

tak som to vyskušal ako pisal veliz ale auto ide nastartovat aj po zamknuti takze jeto asi tak ako pisal majo.inak mam ešte nivu 2006 kde to fachči normalne a ma aj červene čidlo.myslite že by to šlo prehodiť do tej novej?alebo je to zbytočné a drahé?inak ta 2011 je to EURO4.
nivapraktik
 
Příspěvky: 35
Registrován: ned srp 28, 2011 19:46

odstavenie imobilizeru

Příspěvekod miguel81 » čtv led 05, 2012 08:06

Zdravim. neviete niekto poradit ako by som odstavil imobilizer ? mam L niva 1.7 r.v. 2000.
miguel81
 
Příspěvky: 9
Registrován: ned říj 16, 2011 09:06

Re: imobilizer

Příspěvekod veliz » čtv led 05, 2012 19:19

Já bych tam dal mechanický zámek pedálů Bullock (mě stál asi 2750 Kč) a imobilizér bych neřešil. Zloděj přece nemůže vědět, že ho máš odblokovaný a pokud tento typ imobilizéru neumí překonat, nebude to ani zkoušet. Poku ano, pak ti nepomůže ani funkční imobilizér.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
veliz
 
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků