Imobilizér a řídící jednotka

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDI tech
Příspěvky: 6
Registrován: pon bře 02, 2009 15:58
Bydliště: SK

Příspěvek od TDI tech »

Takze Niva uz startuje. Vsimol som si ze ked som odpojil a pripojil aku tak zacalo bzucat palivove cerpadlo.
Meral som napatie od 15stky na zapalovacom moduje a mal som ho tam, takze uz bolo jasne ze ten IMM je nefunkcy, proste ho niekto uz vyradil. Takze ked ide palivove cerpadlo a aj napatie od 15stky do modulu zapalovania, ale iskru nedava tak som hodil na osciloskop hallowe clanky a zistil som ze su funkcne. Takze zavada bola jasna. Zly modul zapalovania. Nahodil som druhy a auto uz vrci :mrgreen: .
Dakujem vsetkym za pomoc.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

TDI tech píše:Zly modul zapalovania.
Další kus. :|
S těch modulů už mě asi vážně trefí šlak, jak to kdekomu odchází.Co na to může mít vliv, že prostě modul odejde?

Jinak odborník na obor "drátenictví" Saša radí: Modul nevyhazovat a prohlídnout si jestli nemá někde praskliny a nedostává se do něj vlhkost, pokud ano, zalepit tavnou pistolkou. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

u MPI je to horsie, tam je ten modul zlozitejsi, ale aj tak pridam svoju skusenost s SPIckovym modulom - na kombiku mi to islo nejak na 3 valce tak som kupil starsi modul udajne funkcny, prehodil a bud auto slo na dva valce :x
takze som ich oba rozobral(ma to dve dvojinducky a plosak) a pokombinoval inducky, nahodil a bum auto nenastartovalo iba strielalo do sania. Nahodil som ten druhy a auto ide normalne - proste na kazdom module bola vadna jedna inducka - takze stastie v nestasti...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
staneko
Příspěvky: 110
Registrován: sob čer 20, 2009 21:36
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od staneko »

Tak něco k tomu IMM ... ten systém je docala složitej a má i několik verzí, které se liší .... na první pohled vypadají stejně, ale mají různé funkce ..... některé jdou uvést do servisního režimu a některé ne ..... ale to hlavní je vlastnit červený ovladač, který je kódovací ..... bez něj je to problém ......
Pokud není, pak jsou dvě varianty
a) dražší - výměna řídící jednotky i s IMM jednotkou
b) levnější - přeprogramování ŘJ a vyřazení IMM
Osobně doporučuju B) je to trvalý vyřazení, ale funguje ..... pokud by někdo chtěl kontakt na člověka, kterej to dělá, tak mám .... už jsem přez něj řešil dvě jednotky a funguje to :wink:
matelko
Příspěvky: 79
Registrován: pon zář 21, 2009 08:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matelko »

vidim ze sa tu riesi imobilizer a kluce tak by som sa rad dozvedel ako je to s vyrobou nahradneho kluca.. moj problem je ze sa mi nalomili obakluce (resp. som to uz take kupil) a jeden ma dost na male..chcem predist tomu aby sa mi v spinacke zalomil a chcel by som si zadovazit novy.. mam SPI... k autu som dostal iba 2 cierne kluce, ziadny cerveny ako citam .. budu mi ho musiet nakodovat v lade?alebo da sa to aj cez najeky VAG alebo nieco podobne?

diki za rady
Začíname -Lada niva 1.7I
Honda blackbird ešte nekončíme :)
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Niva 1.7 SPi nebude mít imobilizér v klíči . Do těhle variant ŘJ se ještě sériově imob. nemontovaly . Pokud tam je imob. tak je řešen jako přívěšek ke klíči , nebo tam s největší pravděpodobností vůbec není .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

ani mpi niva nema imob v klici. ma privesek, ale imob uz je integrovan do rj motoru
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
matelko
Příspěvky: 79
Registrován: pon zář 21, 2009 08:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matelko »

to znamena ze ked si dam spravit nahradny kluc tak bez nejakeho kodovania pojde??
Začíname -Lada niva 1.7I
Honda blackbird ešte nekončíme :)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

SPI ziadny imob nema, takze ano, normalne vyrobis kluc a startujes, je to len kov a plast, kodovat neni co ;-)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
staneko
Příspěvky: 110
Registrován: sob čer 20, 2009 21:36
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od staneko »

Klíč se dá jednoduše nechyt udělat skoro všude, kde se klíče vyrábí ..... tam problém není žádnej ......
Jinak ještě upřesnění .... imm není v ŘJ motoru .... má vlastní jednotku, která s ŘJ motoru komunikuje a je to sériově montovaný :wink: ale platí to pro MPI
kolen.stefan
Příspěvky: 2
Registrován: pon bře 08, 2010 13:31
Bydliště: Martin

Příspěvek od kolen.stefan »

sebest123 píše:V praci mame 3 Nivy, akonahle klesne teplota pod nulu nechce nam precitat imobilizer.
Musim ho 20 minut prikladat, otacat, .... . Nevie niekto poradit?
napis mi prosim ta na kolen.stefan@gmail.com
nivapraktik
Příspěvky: 35
Registrován: ned srp 28, 2011 19:46

imobilizer

Příspěvek od nivapraktik »

ahojte chcem sa spýtať mám nivu r.v.1/2011 dovoz nemecko má centrál a po odomknutí dialkovým ovládačom sa dá naštartovať bez toho aby sa musel deaktivovať imobilizer tým čiernym čidlom ako bežne u nivy.povedali mi ,že je to tým centralom ten odblokuje imobilizer stretli ste sa niekto s takýmto riešením?
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: imobilizer

Příspěvek od Majo »

Skor predpokladam, ze ho niekto vyblokoval cervenym cidlom. A to predpokladam, ze k Nive nebolo a skoncilo stratene kdesi u povodneho majitela. Keby si to chcel dat dohromady, menili by RJ imobilizeru a zrejme aj motora, kvoli sparovaniu, osobne si myslim, ze to nestoji za to.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: imobilizer

Příspěvek od Petr HC »

Spoustu informací najdeš na www.chiptuner.ru/content/immobil
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
nivapraktik
Příspěvky: 35
Registrován: ned srp 28, 2011 19:46

Re: imobilizer

Příspěvek od nivapraktik »

Ďakujem chalani velmi pekne a maš presne pravdu Majo s tým čidlom to sa kdesi zapatrošilo. A chcem sa spýtať, keď je to takto urobené myslíte,že to nebude blbnúť?????Malo by to ostať tak bez toho aby ten imobilizer nejako znovu nezačal blokovať štartovanie??????A súhlasim že to nestoji za to lebo to ozaj kôli tomu čidlu robiť nebudem.Ide mi len o to aby to fungovalo aspoň ako doteraz.Ďakujem chalani za odpovede.
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“