Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Moderátor: Moderátoři
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Vy kdo máte technický cit a nejste totálně hluší, berte prosím předchozí přízpěvek s rezervou.
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Berieme hlavne ty ktory z lady urobili auto pre vsetko... cize ziadne zbytocne investicie, ziadne zbytocne hrabanie sa v motore... len dolievanie benzinu potazmo oleja do motora..a ono to jazdi menej poruchovo ako ked sa tam lezi kazdy tyzden
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Téma škoda vs. Lada? Upřímně řečeno, mám trochu problém škodovku pochopit. X věcí z minulého řežimu se chápe ztěžka. Stejně jako dnešní debata o tom, jestli VW diktuje škodovce co má vyrábět. Každopádně na š105/120 typu M, které jsem nějaké roky snášel jako dítě vzadu se zalehlými slechy a potom párkrát jako člověk za volantem, nejde přehlídnout ty trapné chyby jako rezonující "něco okolo výfuku", které způsobuje zaléhání uší posádky (řešení by mohlo bát třea tohle http://www.skoda.wbl.sk/Navody-tipy-tri ... torom.html ) přes volant mimo střed a mimo podélnou osu auta po zpracování pedálové skupiny.
na druhou stranu, žigul taky nemá ergonomické sezení, no a to čím škodovka trápí šoféra před levou nohou, ten hrozný podběh, zase žigul tlačí zadní cestující do zad, když se jede v pěti lidech. Jedno auto je nedodělek, druhé zase dědictví. Ideální není nic, ale přesto chápu, že se lidi přiklání k jednomu nebo jiní k druhému. Každá z těch potvor má něco do sebe.
Motory co jsou od š1000MB až po fabii 1.4 - to je zkrátka masakr, před tím se zaslouží smeknout. Je teda fakt, že jsem už slyšel jednu ojetější fabii, a kdybych ji neviděl, řekl bych že to byla sto dváca , ale ta dlouhověkost určitě není jen tak. Při slušném zacházení snese motor 1.3 ve felicii opravdu hodně, jako služebák to tu máme víc jak deset let denně a umírá to na brutálně prací opotřebenou kastli. O motoru se neví, mimo jednu epizodu s výměnou těsnění pod hlavou, kdy servis neseřídil ventily .
na druhou stranu, žigul taky nemá ergonomické sezení, no a to čím škodovka trápí šoféra před levou nohou, ten hrozný podběh, zase žigul tlačí zadní cestující do zad, když se jede v pěti lidech. Jedno auto je nedodělek, druhé zase dědictví. Ideální není nic, ale přesto chápu, že se lidi přiklání k jednomu nebo jiní k druhému. Každá z těch potvor má něco do sebe.
Motory co jsou od š1000MB až po fabii 1.4 - to je zkrátka masakr, před tím se zaslouží smeknout. Je teda fakt, že jsem už slyšel jednu ojetější fabii, a kdybych ji neviděl, řekl bych že to byla sto dváca , ale ta dlouhověkost určitě není jen tak. Při slušném zacházení snese motor 1.3 ve felicii opravdu hodně, jako služebák to tu máme víc jak deset let denně a umírá to na brutálně prací opotřebenou kastli. O motoru se neví, mimo jednu epizodu s výměnou těsnění pod hlavou, kdy servis neseřídil ventily .
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Zdravím příznivce skutečných automobilů, zdravím také obdivovatele ostatních polotovarů, jejichž znak na přední kapotě má symbol postřelené slepice.
Uvědomme si, že se nacházíme v rubrice '' technické problémy''.
Pokud se do problematiky více ponoříme, pochopíme, že Škoda je jeden velký technický problém a auto z toho nikdy nebude, ani po sérii dodělávek, úprav a kacířských pokusů. RL
Uvědomme si, že se nacházíme v rubrice '' technické problémy''.
Pokud se do problematiky více ponoříme, pochopíme, že Škoda je jeden velký technický problém a auto z toho nikdy nebude, ani po sérii dodělávek, úprav a kacířských pokusů. RL
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Proč se musí ve Felicii z roku 1995 seřizovat ventily, když už v roce 1986 měl běžný vůz stejné třídy hydroštely? Mám tím na mysli např: Opel Kadett a další.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Protože se seřizují i na Felicii z roku 1996 .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Šroubek a matička nemá nedyhy hydroštelů. Co by za to někteří dali... (sousedovic Punto, moderní vůz )
MartinL39: Právě jsi uzavřel polovině národa velkou životní kapitolu.
Tram tam ta dam - tam tam ta dam
To je bolest.
MartinL39: Právě jsi uzavřel polovině národa velkou životní kapitolu.
Tram tam ta dam - tam tam ta dam
To je bolest.
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Vy kdo máte technický cit a nejste totálně hluší, berte prosím předchozí přízpěvek s rezervou.
Naopak, většinou tímhle stylem nadávají neumětelové, co jsou sami hovada s pazourama absolutně bez citu a protože to holt nemá posilovače aby nebolely ručičky a topení sedačky aby nestudila prdelka, tak je to holt krám s postřelenou husou.
Takhle nazvat znak naší firmy Škoda se světovým jménem může taky někdo, komu nosí dárky zásadně Santa Claus. Já si narozdíl od jiných práce svých předků vážím, nelezu do pr*ele všem ostatním jenom proto, že "co je české to je špatné" a proč je to špatné, protože je to dneska moderní říkat.
Milý příteli, než mě začneš odsuzovat, hodnotit a směřovat na mě svojí bezbřehou ironii, zameť si před svým vlastním prahem, zapoj mozek, nenavážej se radikálně do něčeho co jsi patrně v životě neřídil, uvědom si kdo jsi a potom tady diskutuj nad postřelenou husou.
Naopak, většinou tímhle stylem nadávají neumětelové, co jsou sami hovada s pazourama absolutně bez citu a protože to holt nemá posilovače aby nebolely ručičky a topení sedačky aby nestudila prdelka, tak je to holt krám s postřelenou husou.
Takhle nazvat znak naší firmy Škoda se světovým jménem může taky někdo, komu nosí dárky zásadně Santa Claus. Já si narozdíl od jiných práce svých předků vážím, nelezu do pr*ele všem ostatním jenom proto, že "co je české to je špatné" a proč je to špatné, protože je to dneska moderní říkat.
Milý příteli, než mě začneš odsuzovat, hodnotit a směřovat na mě svojí bezbřehou ironii, zameť si před svým vlastním prahem, zapoj mozek, nenavážej se radikálně do něčeho co jsi patrně v životě neřídil, uvědom si kdo jsi a potom tady diskutuj nad postřelenou husou.
Naposledy upravil(a) Honza 21061 dne ned pro 25, 2011 20:53, celkem upraveno 1 x.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
A proč by se neseřizovaly? Když se seřizují na Rendlech z roku 2011 Aspoň není třeba tolik řešit kvalitu a včasnou výměnu oleje. Navíc hydroše už jsou přežitek, třeba Mazda od nich už ustoupila, ale to člověk nesmí mít klapky na očích a mít trošku rozhleduMartinL39 píše:Proč se musí ve Felicii z roku 1995 seřizovat ventily, když už v roce 1986 měl běžný vůz stejné třídy hydroštely? Mám tím na mysli např: Opel Kadett a další.
OHV !!!!
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Jedni tu nadavaju, ze to a hento auto je zlozite, a ked sa nieco pokazi, tak treba vela investovat do oprav....a dalsi nadavaju, ze je to a hento auto jednoduche, lebo ostatne maju to a to to sa mi paci
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Jo, jo, .... pořád se něco děje...
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Když někdo nazve škodovku velkým problémem ,tak má asi sám velký problém v hlavě.Neříkám ,že to auto nemá řadu bolestí ,ale které je nemá .Žádné takové není ani dneska.
Dále se k tomu raději vyjadřovat nebudu.
Dále se k tomu raději vyjadřovat nebudu.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Jsem měl škochtli a byl to strašidelnej vrak. Možná pro to, že to byl strašidelnej vrak, tak jsem si řekl, nikdy víc ale užovce bych se nebránil, v pěkném stavu. A dost hanebností. Sice jsem to tu celý nečetl, ale zajímá mne Honzův pokus s chladičem v zadu. Proč se od toho upustilo, když to na Š 100/1000 fungovalo? Asi značný snížení výkonu od řemenice na větrák. Kdyby tam byl elektrickej, tak by musel jet furt a to by ho asi taky oddělalo.
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
No protože ono to na š 100/1000 sice fungovalo, jenže to jednak žralo výkon (kterýho nebylo ve škodovce nikdy na rozdávání ) a jednak to při vyšších rychlostech, kterých novější stodvácy už dosahovaly přecijen snadněji, přestávalo fungovat tak jako tak, tedy udělali náporový chlazení, který se osvědčilo ve sportu. Navíc co se týká topení tak stovka topí dobře, jenže odzadu, což pokud chci co nejdřív vyjet je poněkud nepřijemný a z tohodle hlediska je radiátor vpředu možná lepší. Mmch elektrickej větrák co vím někdo zkoušel s pozitivními výsledky, ono za normální jízdy i v létě a s chladící soustavou v dobrým stavu je termostat na stovce spíš přivřenej.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Kacířský pokus: Škoda 105/120 s chladičem vzadu?
Chápu správně, že problémy ten systém měl v dálničním provozu?