da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98
Moderátor: Moderátoři
da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98
Zdravim. Da sa prerobit sytic automaticky, na manualne ovladany ??? Ako funguje automaticky sytic-teda kedy sa vypne? Pri akej teplote motora,alebo na com to zavisi ? Dakujem
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98
Pokud máš íčko tak na nějaké mechanické a v podstatě jakékoliv prerábky můžeš s klidem zapomenout.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98
Koko - zapomenout nemusí, má to ale své ale ... .Koko Loko píše:Pokud máš íčko tak na nějaké mechanické a v podstatě jakékoliv prerábky můžeš s klidem zapomenout.
Musela by to být o trochu větší prerábka - vyměnit celou elektroniku za mechaniku , tzn. vyměnit vstříkování za karburátor, elektronické zapalování za rozdělovač a cívku ... takže ať radši zapomene . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98
Ok. Zabudnem na to
Pytal som sa preto, lebo mam pocit, ako by mi zbytocne dlho isiel motor na sytic. A este jedna vec, pocas jazdy ked vyradim rychlost, tak mam otacky volnobezne okolo 2000ot a klesnu na normal az ked zastavim auto. Proste pocas jazdy su vyzsie, ale ked zostanem stat na mieste, okamzite su normalne. Dakujem
Pytal som sa preto, lebo mam pocit, ako by mi zbytocne dlho isiel motor na sytic. A este jedna vec, pocas jazdy ked vyradim rychlost, tak mam otacky volnobezne okolo 2000ot a klesnu na normal az ked zastavim auto. Proste pocas jazdy su vyzsie, ale ked zostanem stat na mieste, okamzite su normalne. Dakujem
Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98
Tak mě napadá, nemůže to dělat čidlo otáček motoru? Check engine svítí, chyby máš vyblikané?
Lada Niva, r.v. 2000, 1.7 SPi, aktuálně v přestavbě
Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98
to je normalne, elektronika sa snazi o to co je dobre pre motor, nie to co je najlepsie na spotrebu. Studeny motor(teda nie len studeny) na mierne zvysenych otackach lepsie maze a za jazdy to zas drzi vyssie otacky kvoli jednoduhsiemu preradovaniu. Proste namiesto toho aby lepsie vychytali prevodovku(a doporucili pouzitie kvalitnejsieho oleja), nastavili elektroniku aby medzi jednotlivymi preradovaniami drzalo zvyseny volnobeh. Jazda bez rychlosti totiz nie je normalnym javom pre ziadny motor(auto na volnobeh horsie maze a navyse pri zaradenej rychlosti a brzdeni motorom zerie 0, takze jazdou na volnobeh neusetri nic, navyse sa viac opotrebuvaju brzdy)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98
Tak potom je to asi normalne . A chyba motora nesvieti..
Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98
Mě otáčky klesají na volnoběžné i za jízdy, jakmile vyhodím kvalt.Majo píše:to je normalne, elektronika sa snazi o to co je dobre pre motor, nie to co je najlepsie na spotrebu. Studeny motor(teda nie len studeny) na mierne zvysenych otackach lepsie maze a za jazdy to zas drzi vyssie otacky kvoli jednoduhsiemu preradovaniu. Proste namiesto toho aby lepsie vychytali prevodovku(a doporucili pouzitie kvalitnejsieho oleja), nastavili elektroniku aby medzi jednotlivymi preradovaniami drzalo zvyseny volnobeh. Jazda bez rychlosti totiz nie je normalnym javom pre ziadny motor(auto na volnobeh horsie maze a navyse pri zaradenej rychlosti a brzdeni motorom zerie 0, takze jazdou na volnobeh neusetri nic, navyse sa viac opotrebuvaju brzdy)...
Jinak z hlediska spotřeby - někdy je lepší vyhodit kvalt, jindy zase brzdit motorem. Motorem brzdím tehdy, pokud brzdit skutečně potřebuju, což je obvykle z prudšího svahu, před zatáčkou apod. Někdy ale potřebuju využít potenciální energii a dojet co nejdál. Používám tedy obě techniky - jak brzdění motorem tak jízdy na neutrál.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Re: da sa prerobit sytic na manualny? Niva 1,7i, rv.98
Ale Ty mas MPI, rovnako ako ja, tam je to uz normalnejsie urobene/hlavne preto ze je to BOSH
Jednobod je vlastne GM upravovany rusmi, tam je to co kus to ine spravanie, ale spravidla plati, co som pisal.
Jednobod je vlastne GM upravovany rusmi, tam je to co kus to ine spravanie, ale spravidla plati, co som pisal.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4