Zpráva
mam feliciu 1.3 mpi 40 kw robi mi to problemi take ze nastartujem vsetko fajn na benzin zohreje sa to pridam plyn prepne na lpg vsetko ok ale ked chcem pridat znova plyn tak mi to bud zdochne alebo to dusi a vraj membrana tam bola menena meral som lambda sondu na benzin je v norme kolise ked prepnem na lpg tak len 0.2 volta dlhodobo ale to je asi tym ze ten signal ide do tej riadiacej jednotky system mam lovato riadiaca jednotka lovato ma to ten elektronicky ventil od splynovaca k skrtiacej klapke dva elektromagnetice ventily jeden na splynovaci a druhy pri baterke aj z filtrom potom to ma na nadrzi ventil mechanicky lambda sonndu som kupil aj novu lebo som myslel ze ked sa to prepne na ten plyn tak to nejde ale robilo to to iste tak som usudil ze to tak asi ma byt rozobral som filter neviem ako ma vyzerat spinavy no tento sa mi zdal byt cisty ale neviem vypada to ako obycajny filtrik papierovy a viac nic tam nieje jedna gumicka no potom som skusal privod plynu zapojil som to cez ten filter ako to bolo ale na splynovaci som trubku nechal odpojenu a priviedol som prud na priamo na ten elektromagneticky ventil tu je prva otazka
1 ze ked tam prilozim plus a minus ma to hned cvaknut lebo mne to cvaka raz za cas tak vseliako ked to pripojim pod prud tak to niekedy trva aj 2 az 3 minuty kym to cvakne potom to obcas cvakne hned ked to prilozim no neviem ako to ma fungovat
no a ked to cvakne tak z tej trubky mi nejde kvapalny plyn ale len fuci rozprasuje to tiez neviem ci to tak ma byt bolo mi povedane ze by tam mal byt kvapalny plyn mal som to tak zopnute asi 30 sekund a stale len fucal to je otazka 2 zatial
no a potom ze ako to je najlepsie nastelovat je tam z boku na splynovaci jeden velky srob a potom zvrchu mensi ten by mal byt volnobezny asi dakujem zatial moc
Felicia - problém LPG
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Felicia - problém LPG
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Felicia - problém LPG
Obdivujem,ako niekto dokaze napisat taky dlhy text bez jedinej ciarky a bodky ( ak nepocitam 1.3 a 0.2 ) a este viac toho, kto tomu rozumie...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát pro 16, 2011 09:40
Re: Felicia - problém LPG
som mechanik nie spisovatel keby si skor poradil nie kritizovalCory píše:Obdivujem,ako niekto dokaze napisat taky dlhy text bez jedinej ciarky a bodky ( ak nepocitam 1.3 a 0.2 ) a este viac toho, kto tomu rozumie...
Re: Felicia - problém LPG
Keby si psal ako člověk, tak by si to možná i někdo přečet a následně poradil....
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Felicia - problém LPG
Tak jsem se konečně dostal k přečtení zprávy, kterou jsem sem "přetáhl". Pominu gramatiku, textu jsem celkem porozuměl a zkusím něco odpovědět.
1. elektromagnetický ventil - tam bude nějaká vada. Po přivedení proudu má sepnout IHNED. Ne až jak se mu zachce.
2. Plyn jako takový je plyn a kapalina se z něj stane tak, že se musí stlačit. Jestliže po otevření el.mag. ventilu jde ven plyn ve skupenství plynu - je to správně. V kapalném stavu se LPG dostaně až do reduktoru/zplynovače, Tam se z něj díky teplu z chladicího okruhu stává plyn, který je následně použit jako palivo v motoru.
Můžeš si také přečíst něco zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=3199
1. elektromagnetický ventil - tam bude nějaká vada. Po přivedení proudu má sepnout IHNED. Ne až jak se mu zachce.
2. Plyn jako takový je plyn a kapalina se z něj stane tak, že se musí stlačit. Jestliže po otevření el.mag. ventilu jde ven plyn ve skupenství plynu - je to správně. V kapalném stavu se LPG dostaně až do reduktoru/zplynovače, Tam se z něj díky teplu z chladicího okruhu stává plyn, který je následně použit jako palivo v motoru.
Můžeš si také přečíst něco zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=3199
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Felicia - problém LPG
Ventil musí otevřít ihned ! po přivedení proudu .
To že z trubky poté jde pouze plyná báze je ovšem špatně ! Pokud tomu tak je , může to mít několik příčin .
Buď v nádrži není plyn (tedy jen zbytek a to již jen v plynné bázi) nebo a to častěji je zanesená (ucpaná grafitem) přívodní trubka od nádrže k reduktoru .
Pokud je trubka čistá musí po otevření ventilu plyn s trubky doslova stříkat , né sice jak voda z hadice , ale je to podobné "sněhovému" hasícímu přístrpji .
Trubku je možné vyčistit ale chce to kompresor a vědět jak na to .
Trubka se musí odpojit . U nádrže jí připojit na kompresor a teď to hlavní ! Z opačného konce !!! do ní klepat kladívkem a pomalu postupovat až ke kompresoru . Nezačněte klepat z půlky nebo od kompresoru , trubka by se zaručeně ucpala zcela a pak je téměř nemožné ji bez demontáže opětovně profouknout .
To že z trubky poté jde pouze plyná báze je ovšem špatně ! Pokud tomu tak je , může to mít několik příčin .
Buď v nádrži není plyn (tedy jen zbytek a to již jen v plynné bázi) nebo a to častěji je zanesená (ucpaná grafitem) přívodní trubka od nádrže k reduktoru .
Pokud je trubka čistá musí po otevření ventilu plyn s trubky doslova stříkat , né sice jak voda z hadice , ale je to podobné "sněhovému" hasícímu přístrpji .
Trubku je možné vyčistit ale chce to kompresor a vědět jak na to .
Trubka se musí odpojit . U nádrže jí připojit na kompresor a teď to hlavní ! Z opačného konce !!! do ní klepat kladívkem a pomalu postupovat až ke kompresoru . Nezačněte klepat z půlky nebo od kompresoru , trubka by se zaručeně ucpala zcela a pak je téměř nemožné ji bez demontáže opětovně profouknout .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!