Po nedlouhém uvažování padla volba na cyklovač AEV 2062,jež se nachází ve Felicii a dalších typech vozů Škoda. Volba tohoto cyklovače má několik pozitiv:
- je všude k sehnání a ještě pár let bude,mají ho snad na každém vrakovišti
- příznivá cena (mě vyšel na 50,-Kč i s paticí)
- má paměťovou funkci (pamatuje si nastavený interval do vypnutí zapalování)
- instalace nevyžaduje žádné vrtání děr do palubovky ani jinam
- ovládá se původní páčkou stěračů
- (při ostříknutí čelního skla se zároveň 2x setře stěrači)
A teď negativa:
- jeho montáž vyžaduje úpravu původního zapojení motorku stěračů
- a částečnou úpravu el. instalace vozidla
Tak kdo by měl chuť se do úpravy pustit,může se inspirovat mojí fotodokumentací,nemusí nic vymýšlet.Stačí sehnat relé cyklovače AEV 2062 (patice není nutná,ta je jen pro to,aby se při případné výměně,nebo demontáži nemuselo znova zjišťovat,kam který drát patří). Pak už jen chuť k práci

Zde je katalogový list výrobce cyklovače: Jelikož jsem zjistil,že se zde nedají přímo vložit do textu víc než 3 obrázky (soubory) a jejich velikost je velmi omezena,postup montáže cyklovače ve Wordu i fotografie v původním rozlišení je možno stáhnout zde,velikost archivu je 19MB:
http://www.ulozto.cz/11655202/cyklovac-niva-nahrada-zip
Případným zájemcům přeji hodně štěstí při stěračotuningu
