benzinové čerpadlo nestíhá ?
Moderátor: Moderátoři
- Roman 2105
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte lis 01, 2011 20:16
- Bydliště: Děčín
Re: benzinové čerpadlo nestíhá ?
Tak tohle jsem nikdy neřešil, proto nemůžu poradit. Od tý doby co jsem měl auto na plyn, tak jsem benzín vůbec nepoužíval a ani nemoh registrovat takový problémy.
Moskvič 412 , Peugeot 308 , Peugeot 406 , Lada 2107 , Hyundai Atos , Jawa 555
- dmatej
- Příspěvky: 2845
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: benzinové čerpadlo nestíhá ?
Čerstvá vlastní zkušenost:
Od jara, obzvlášť když bylo tepleji, se mi stávalo, že když jsem tomu "šlápl na krk", motor někde na 6 tisici otáčkami škytnul a musel jsem ubrat. Vyměnil jsem kabely, palec, cívku, dělal pokusy s kde čím, kontroloval plovák, čerpadlo ...
V sobotu se to provalilo. V kopci s károu s naloženou míchačkou za zadkem, v nádrži nějaké 3 litry benzínu, ani jsem netúroval, auto udělalo škyt a stálo. A na volnoběh to běželo krásně. Ale postupně se to horšilo, takže v půlce kopce byl konec.
Po dolití benzínu jsem taky nenatočil.
Ukázalo se, že praskla ta tenoulinká pružinka v horním ventilu v benzínovém čerpadle. Zpětně jsme se divili, jak to, že to dokázalo vůbec celou dobu jezdit
Taky se ukázalo, že v syslátech už mám záložní čerpadla dvě, tak jsme jen přemontovali z toho horšího horní půlku, a asi po 4 hodinách stání v krpálu jsme natočili a bez problémů (no dobře, ještě se nám cestou přetrhl popruh) dojeli dom ...
Od jara, obzvlášť když bylo tepleji, se mi stávalo, že když jsem tomu "šlápl na krk", motor někde na 6 tisici otáčkami škytnul a musel jsem ubrat. Vyměnil jsem kabely, palec, cívku, dělal pokusy s kde čím, kontroloval plovák, čerpadlo ...
V sobotu se to provalilo. V kopci s károu s naloženou míchačkou za zadkem, v nádrži nějaké 3 litry benzínu, ani jsem netúroval, auto udělalo škyt a stálo. A na volnoběh to běželo krásně. Ale postupně se to horšilo, takže v půlce kopce byl konec.
Po dolití benzínu jsem taky nenatočil.
Ukázalo se, že praskla ta tenoulinká pružinka v horním ventilu v benzínovém čerpadle. Zpětně jsme se divili, jak to, že to dokázalo vůbec celou dobu jezdit
Taky se ukázalo, že v syslátech už mám záložní čerpadla dvě, tak jsme jen přemontovali z toho horšího horní půlku, a asi po 4 hodinách stání v krpálu jsme natočili a bez problémů (no dobře, ještě se nám cestou přetrhl popruh) dojeli dom ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).