Přesně tak, Stejně jak psal hurikán, je potřeba jít postupně po té vadné části instalace. Pokud jsou tam někde konektory, tak odpojit přední / zadní část instalace a vylučovací metodou určit vadnou část až k vadnému místu. Nebo, pokud jsou na autě známá místa namáhání kabeláže zkusít je přímo najít.TomasNM píše:Podla schemy,ktoru mam su poistky 7(svetla+SPZ) a 8(podsvetlenie budikov) prepojene s jednym vstupnym dratom. Za predpokladu,ze ten privodny kabel je niekde zaoxidovany/povoleny,pri skrate na konci auta(SPZ,P7) moze byt pokles napatia na tom privodnom kabli taky velky,ze to je vidno aj na veciach zavesenych na P8(budiky). Isiel by som v prvom rade po tom osvetleni SPZ,hlavne v ohybe a potom by som este skontroloval privodny kabel P8-spinac svetiel(cierno-biely drat),pripadne dalej.
Přístrojová deska - Niva + POJISTKY
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Přístrojovka - zapojení
Dobrý den pánové, neví někdo, jak jsou zapojeny ty 2 konektory, co vedou do přístrojovky, jsou do špičky, bílý a červený. Jde mi o to, že při demontáži (výměna a kontrola žárovek) jsem zjistil, že k jednomu z vodičů na červeném konektoru (oranžový drát) je přiletován další drát, na kterém byla přidělaná 15A pojistka a kablík, který pokračoval z pojistky, nikam nevedl a měl zaizolovaný konec. Takže rozhodně "dobastlenec", ale z vrozené zvědavosti bych rád věděl, k čemu tam takováhle "hrůza" mohla být... Díky.
Lada Niva, r.v. 2000, 1.7 SPi, aktuálně v přestavbě
Re: Přístrojovka - zapojení
Oranžový drát by měl být napájení obvodů přístrojovky (kontrolek a budíků). Vyvedený drát (přes pojistku) mohl být k čemukoliv, co vyžadovalo napájení. Jištění 15A pojistkou ale nedává smysl, neboť je předřazena 8A pojistka.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Re: Přístrojovka - zapojení
Díky, myslel jsem si, že to bude nějaké napájení, protože je ten drát s větším průřezem, než ty okolo. Kdo ví, co tam kdo kdy dával, na druhou stranu, v autě je takovejch možností, kde "vzít 12V", než přiletovat v palubce 2 dráty k sobě Ale díky za rychlou odpověď. Podívám se, jestli náhodou není ta originální 8A pojistka nahrazena nějakou silnější, dávalo by to pak smysl.
Lada Niva, r.v. 2000, 1.7 SPi, aktuálně v přestavbě
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přístrojovka - zapojení
Připájet kus drátu a dávat na to 15 A pojistku? Notabne na palubku? Na to bych hledal poněkud jistější zdroj! L.
PS: kuřecí tlačenka , teda aspoň ta z Alberta na Lesný je pěkně hnusná
PS: kuřecí tlačenka , teda aspoň ta z Alberta na Lesný je pěkně hnusná
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Přístrojovka - zapojení
No to já taky
P.S.: Kuřecí tlačenka je divná už z principu, vepřová, to je něco jinýho
P.S.: Kuřecí tlačenka je divná už z principu, vepřová, to je něco jinýho
Lada Niva, r.v. 2000, 1.7 SPi, aktuálně v přestavbě
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přístrojovka - zapojení
PS: mám takový divný pocit ... znáte tu anglickou hudební gruppu? Duwenblitt ... ale rychle'Kolben píše:No to já taky
P.S.: Kuřecí tlačenka je divná už z principu, vepřová, to je něco jinýho
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Přístrojovka - zapojení
Jojo, už jsem je slyšel
Lada Niva, r.v. 2000, 1.7 SPi, aktuálně v přestavbě
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob zář 29, 2012 11:53
Nesvítící kontrolky
Zdravím pánové. Tchán koupil docela mladou Nivu a tak nějak jí dáváme postupně dohromady. Je to Niva z roku 2008 a máme problémy s elektrikou. Postupně přestalo jít rádio. Nesvítí ani jedna kontrolka, tedy vlastně svítí jen jedna a to když se dají dálkové světla, tak to ukáže tu modrou... Jinak nic, ani osvětlení, ani otáčkoměr.... Palivoměr ukazuje pořád půlku nádrže a to nám už i došel benzín a hladové oko nic... Teplota si dělá co chce a leze hluboko za červéné pole a pak zase chvilku je na devadesátce... no hrůza... Kontrolka dobíjení, taky nic a kontrolka motoru je raději bez žárovky...
Všechny pojistky jsou ok i jsem multimetrem všechny přeměřil, jestli mají kontakty.... Setkal jste se s tím někdo? Koukal jsem na různé elektrické schémata a blbne okruh kolem pojistky č.2 .....
Poradíte, jak najít chybu?
Všechny pojistky jsou ok i jsem multimetrem všechny přeměřil, jestli mají kontakty.... Setkal jste se s tím někdo? Koukal jsem na různé elektrické schémata a blbne okruh kolem pojistky č.2 .....
Poradíte, jak najít chybu?