Odpůrci čeho? Chovej se slušně.yokodrift píše:Pánové LADA 2107 turbo se vyvážela do finska tak odpůrci držte hubu a šoupejte nožičkama...http://maltese-lada-club.webs.com/ladariva.htm
[ Komentář přidal: Laďuša: pá červen 24, 2011 20:11 ]
Nic, za co by se někomu měly zavírat ústa tu nevidim, zato nepodloženej výpad a dvojpříspěvek...
turbo
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: LADA turbo
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
na karburator musis preliest s emisiami aj keby tam mas 100 koni tie emisie maju take tolerancie
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки
Re: turbo
tak to je fajnovi...ted me ale chytaj moresi....nevite nakrmim motor karbcema kdyz pred ne poslu turbo?????? nebo bych musel poslat turbo za karbec....a nebo tam dat pretlakovej karbez viz. renault 5,9 11.....
Re: turbo
jo keď zoženieš karbec z toho renca ti dam nobelovku. Ano, musiš ho dať za karbec. Prípadne zohnať ten karburátor, alebo to nabastliť na vstrekovanie. Prípadne možno použiť niečo na tento spôsob http://www.ebay.com/itm/QUICK-FUEL-TECH ... es&vxp=mtr
avšak či je tento typ karbeca úplne správna cesta som zatiaľ bližšie neskúmal, a zrejme by bol potrebný nejaký menší model
avšak či je tento typ karbeca úplne správna cesta som zatiaľ bližšie neskúmal, a zrejme by bol potrebný nejaký menší model
Re: turbo
A nebo obyč Žigulávký karbec trošku přetryskuj a celý ho "zabal" do tlakového krytu (již jsem to pasal) . Mají to starší turbo auta , z posledních mnou viděných Jaguár .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Re: turbo
lenže aby to nefungovalo úplne s chudobnou zmesou tam podľa mňa ešte niečo chýba. V klasických karboch máš rozdiel v tlakoch v plavákovej komore, kde máš atmosféru a v difúzoroch (pred klapkou), kde máš malý podtlak. A to by sa dalo jednoducho prepojiť plavákovú komoru s vývodom od turba a máš tam tak isto rovnaký tlak. Dalo by sa to ešte vymyslieť inak, totiž aby sa vložila ešte jedna škrtiaca klapka medzi turbo a karburátor. Prepojenie s plavákovkou by bolo ešte pred klapkou, a klapka by sa pootvárala zároveň s klapkami v karbci. Ale toho nastavovania si nechcem ani predstaviť
Tým by totiž mal vzniknúť rozdielny tlak, aj keď iba malým rozdielom medzi plavákovkou a difúzormi a teda by to malo fungovať po odladení s lambdou správne.

Re: turbo
Difuzor je od toho aby vytvářel podtlak . na žádném jiném principu karbec nefunguje .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Re: turbo
ano, len som písal o tom, že ak tam dáš turbo, tak v difúzore nebude podtlak ale pretlak. A či nebude motor preto pracovať s chudobnou zmesou. Ale možno nie
Re: turbo
2103s píše:...ted me ale chytaj moresi....nevite nakrmim motor karbcema kdyz pred ne poslu turbo?????? nebo bych musel poslat turbo za karbec....a nebo tam dat pretlakovej karbez viz. renault 5,9 11.....






Tohle se tady řešilo už mockrát. Vždycky někdo přišel s tímhle "zázračným nápadem", rozvinul zde několikastránkovou diskusi a po úplném vyčerpání všech technických variant i zdejších diskutérů se celý slavný "projekt" potichoučku zastavil a rozplynul v atmosféře s nízkou oblačností.



Jednoznačným důkazem je jak celé tohle vlákno, tak třeba i:
- http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=57&t=344
- http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=57&t=6727
- http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=57&t=7472
- http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 83#p146183
- http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=57&t=10282
- http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=57&t=13898
- http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=99&t=15274
Takže, až si všechna odkazovaná vlákna přečteš, (a to jsem si nevzpoměl na všechna) tak zcela jistě sám přijdeš na to, že je to totální nesmysl.

Re: turbo
tak zas az takovej nesmysl to neni pokud by se dalo turbo mezi karbec a motor.....akorat me desi ta predstava ze by me sla smes prez turbo....ale i to bych treba skousnul jen esi by to dokazal ten jeden karbec nakrmit