![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Moderátor: Moderátoři
Na vzduchovej podvozek je samozřejmě potřeba kompresor a rozvést k měchům vedení vzduchu. Tenhle podvozek bych na auto nechtěl ani kdyby mi za to někdo platil. Sice je výhoda, že jde štelovat výška auta, ale jeho veliká nevýhoda je v tom, že čím víc je nafouknutej, tím je samozřejmě taky tvrdší, takže v horní pozici je to jako jezdit se žebřiňákem.Nemo píše:A mimochodem, co pouvažovat o něčem takovém? : http://www.hyhlan.cz/eshop-kategorie-vl ... l?strana=3
Díky za odpověď, přesně o tohle mi jdeNemo píše:po montáži se kombík skvěle zvednul(to já rád), tlumiče šly na doraz, takže jsem je nastavil navařením ok ze starých tlumičů. První jízda v pěti lidech s bagáží byla lahůdková, žádné zametání silnic zástěrkami.
se vzduchove stelovatelnym podvozkem se vozim v kolegove audine a nejak za jakychkoliv vysek podvozku pocit, ze by to bylo tvrdeYellow01 píše:Na vzduchovej podvozek je samozřejmě potřeba kompresor a rozvést k měchům vedení vzduchu. Tenhle podvozek bych na auto nechtěl ani kdyby mi za to někdo platil. Sice je výhoda, že jde štelovat výška auta, ale jeho veliká nevýhoda je v tom, že čím víc je nafouknutej, tím je samozřejmě taky tvrdší, takže v horní pozici je to jako jezdit se žebřiňákem.Nemo píše:A mimochodem, co pouvažovat o něčem takovém? : http://www.hyhlan.cz/eshop-kategorie-vl ... l?strana=3