Použitelnost karburátoru K126 na Ladu 1500
Moderátor: Moderátoři
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Karlos 2101
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Karlos 2101
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
- Bydliště: Lomnice nad Popelkou
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
No, s těmi tucty 3,9 bych si nebyl až tak moc jistý . Až budeš mít pořešeny věci s nejvyšší prioritou zkus se obrátit na jedince autobazareliska, mám od nej výtečný dif 3,9 .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Já si vzpomínám jak jsem nadával na karbec k126 u svého moskala , ke kamarádovi jsem na štelování jel 30 km se spotřebou kolem dvaceti litrů po seřízení a jeho nadávkách že 12šestka je lepší než podobný co má žigul u jeho 2140 jsem pardubice sraz tam a zpět udělal za osm litrů stačí jen seřídit hladinku okýnka a pověstná žravost moskala je tatam samozřejmě se nesmíme bavit o 1300 opel ...........
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: úte úno 10, 2009 11:05
- Bydliště: Brezno, Slovakia
Tak, kedže k tejto teme som tu najskúsenejší zrejme ja, takže, K126, je karbec, ktorý ako píše Kopr je velmi náročný na nastavenie, po čase sa jaj tak rozšteluje sám a potom to nejde a žere aj trávu okolo cesty, dovod prečo tam rusi dali žigula, je skor ekonomický a že je pre bežného motoristu jednoduchší na používanie ale moskvič s ním jazdil síce s oniečo menšou spotrebou ale išiel horšie, s 126 chodil aj 160+ a či sa vám páči alebo nie, ked bol dobre poskladaný motor a karbec na križovatke to nahalo aj vaše 06, pravda ale vtedy sa využívala schopnost plnit a žralo to riadne kedže moskvič neni najlahší a baworák s ním mal čo robit, ja by som to ale do žigy nedával myslím, že sú vhodnejšie a hlavne modernejšie karburátori ako tento on mal svoje typické ruské muchy a budeš to musiet raz začas poštelovat
Když už jsme u toho motoru Moskvič 412, musím za sebe říct, že v mnoha ohledech se mi líbil ještě víc než motory Lada (a to u mě je co říct, pánové ).
Naši moskala měli, verzi 2140. Máma ho dostala jako devítiletý vůz od dědy ke třicátinám (bylo to v roce 1986) a měli jsme ho sedm let - pak odjel umřít na Ukrajinu.
Na svou dobu motor velmi pokrokových technologií - Rus věděl, co krade (že BMW motory fakt uměl a umí). Mně osobně by pro běžnou jízdu asi moc nevyhovoval podčtverec. Ale to bylo dáno dobou - motor Moskvič 412 je původně poválečné BMW a to čerpalo z amerických technologií (kde potkáte pouze motory pod čtvercem).
Měl na tehdejší dobu vysoký stupeň komprese a vzhledem k své robustnosti by snesl s přehledem i víc (podobně jako Lada). Napínání řetězu ozubeným kolem je jedna z věcí, které se mi líbí víc než u Lady, taktéž třeba mnohem jednodušší seřizování ventilů.
Točivý moment 118 (někde se uvádí 120) Nm při 3000 otáčkách je víc než slušné a 80 koní na téměř šesti tisících.........? Který motor šedesátých let tyhle parametry měl?
Pravda - na pohled ten motor vypadal mimořádně prehistoricky, byl těžký a robustní (takový typicky ruský dlabaný ingot), ale co ten snesl, to dneska jen tak něco nesnese.
Líbil by se mi moskal v pěkném stavu. Myslím, že za pár let to bude vážený a ceněný kousek.
Naši moskala měli, verzi 2140. Máma ho dostala jako devítiletý vůz od dědy ke třicátinám (bylo to v roce 1986) a měli jsme ho sedm let - pak odjel umřít na Ukrajinu.
Na svou dobu motor velmi pokrokových technologií - Rus věděl, co krade (že BMW motory fakt uměl a umí). Mně osobně by pro běžnou jízdu asi moc nevyhovoval podčtverec. Ale to bylo dáno dobou - motor Moskvič 412 je původně poválečné BMW a to čerpalo z amerických technologií (kde potkáte pouze motory pod čtvercem).
Měl na tehdejší dobu vysoký stupeň komprese a vzhledem k své robustnosti by snesl s přehledem i víc (podobně jako Lada). Napínání řetězu ozubeným kolem je jedna z věcí, které se mi líbí víc než u Lady, taktéž třeba mnohem jednodušší seřizování ventilů.
Točivý moment 118 (někde se uvádí 120) Nm při 3000 otáčkách je víc než slušné a 80 koní na téměř šesti tisících.........? Který motor šedesátých let tyhle parametry měl?
Pravda - na pohled ten motor vypadal mimořádně prehistoricky, byl těžký a robustní (takový typicky ruský dlabaný ingot), ale co ten snesl, to dneska jen tak něco nesnese.
Líbil by se mi moskal v pěkném stavu. Myslím, že za pár let to bude vážený a ceněný kousek.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Tož až přijedu z trnavy vrhám se na svou 412
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN