Lada 21011 - 1300
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Dořiti Celý pracně napsaný příspěvek při akturalizaci SW zmizel!
Takže to znova psát nebudu.
Motor (a jeho problematická část karburátor) už chodí jak má. Závada byla v sání falešného vzduchu. Teď už chodí téměř jako švýcary - jen buble a šepotá.
Zbývající maličkosti jsou záležitostí několika víkendů. Do Jedovnice už toho krasavce přivezu ukázat.
Luděk
Takže to znova psát nebudu.
Motor (a jeho problematická část karburátor) už chodí jak má. Závada byla v sání falešného vzduchu. Teď už chodí téměř jako švýcary - jen buble a šepotá.
Zbývající maličkosti jsou záležitostí několika víkendů. Do Jedovnice už toho krasavce přivezu ukázat.
Luděk
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Vod Tebe, coby suchara a abstinenta to teda sedí!Hurikán píše:Àpropos - bude nějaký slavnostní roll-out? Samože s recepcí, kde budou samé lepé slečny a lahodný mok poteče proudem.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Špatná varianta! Jedna taková (navíc nevlastní sestřenice) mi takto voblila (ogrcala) celý pravý zadní blatník a půlku dveří. L.Cory píše:asi slecna popijajuca mok v lade
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Luďku, jsem rád, že se záhadu podařilo vyřešit .... těma podložkama jsi mě ale fakt dostal
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Takže ještě jednou a popořádku:
Poskládal jsem motor, poté co mi duo V&V přivezlo auto jsem jej namontoval, založil jsem převodovku, připojil vodu, elektriku, nalil olej a NASADIL KARBURÁTOR.
Tím okamžikem začaly mé problémy. Napřed to nešlo nastartovat - pumpa netahala benzín. Několik distančních těsnění pod tělo podávacího čerpadla problém vyřešilo. Poté se podařilo, sice s velkými problémy, nastartovat. Motor se chvíli udržel v chodu, ale za cenu plného sytiče a neustálého prošlapávání plynu. Na nějaké točení seřizovacími šroubky byl motor "hluchý".
Na to konto jsem jej 3x vyčistil, profoukal a vždy se to chovalo stejně. Stejně se to chovalo i po zakoupení a nasazení karbu od Štěpána.
Diagnostikoval jsem to jako: táhne falešný vzduch. Vyměnil jsem těsnění pod karburátorem a zas to samý. Byl jsem znechucen. V pondělí jsem mluvil s Václavem a on mi řekl, že to musí ale k...a táhnout falešnej vzduch a jestli jsem třeba nedal parohy na silikon.
Včera odpoledne jsem naznal, že tedy zkusím ještě dát nebo vyměnit těsnění pod tím krycím plechem do kterého se má chytat nadbytečný benzín. Jaké bylo mé překvapení, když jsem sejmul karburátor, krycí plech a ............ uviděl na šteftech nasazené podložky . V ten okamžik jsem si uvědomil, že při demontáži motoru a karburátoru jsem je tam sám nasadil, abych je "neztratil" a samozřejmě jsem na to zapomněl . A když mi potom ten motor ležel na ponku tak ten krycí plech překážel - tak co s ním? Nastrčil jsem ho na štefty a podložek jsem si nevšiml. No a problém byl na světě.
Ty podložky už nikdy nikdo nenajde! Jejich let plavmo až do druhé zahrádky byl impozantní. Dal jsem nový těsnění, nasadil karburátor, natáhl benzín ... a otočil klíčkem. A světe div se - ono to chytilo asi na třetí otáčku. Pak už jen stačilo počkat, až se ohřeje a poladit volnoběh.
Pánové - řeknu Vám, taková blbost a co to stojí člověka času, nervů a nadávání.
Ale už je hotovo, další horizont byl překročen, už zbývá pár detailů a bude hotovo.
Luděk
Poskládal jsem motor, poté co mi duo V&V přivezlo auto jsem jej namontoval, založil jsem převodovku, připojil vodu, elektriku, nalil olej a NASADIL KARBURÁTOR.
Tím okamžikem začaly mé problémy. Napřed to nešlo nastartovat - pumpa netahala benzín. Několik distančních těsnění pod tělo podávacího čerpadla problém vyřešilo. Poté se podařilo, sice s velkými problémy, nastartovat. Motor se chvíli udržel v chodu, ale za cenu plného sytiče a neustálého prošlapávání plynu. Na nějaké točení seřizovacími šroubky byl motor "hluchý".
Na to konto jsem jej 3x vyčistil, profoukal a vždy se to chovalo stejně. Stejně se to chovalo i po zakoupení a nasazení karbu od Štěpána.
Diagnostikoval jsem to jako: táhne falešný vzduch. Vyměnil jsem těsnění pod karburátorem a zas to samý. Byl jsem znechucen. V pondělí jsem mluvil s Václavem a on mi řekl, že to musí ale k...a táhnout falešnej vzduch a jestli jsem třeba nedal parohy na silikon.
Včera odpoledne jsem naznal, že tedy zkusím ještě dát nebo vyměnit těsnění pod tím krycím plechem do kterého se má chytat nadbytečný benzín. Jaké bylo mé překvapení, když jsem sejmul karburátor, krycí plech a ............ uviděl na šteftech nasazené podložky . V ten okamžik jsem si uvědomil, že při demontáži motoru a karburátoru jsem je tam sám nasadil, abych je "neztratil" a samozřejmě jsem na to zapomněl . A když mi potom ten motor ležel na ponku tak ten krycí plech překážel - tak co s ním? Nastrčil jsem ho na štefty a podložek jsem si nevšiml. No a problém byl na světě.
Ty podložky už nikdy nikdo nenajde! Jejich let plavmo až do druhé zahrádky byl impozantní. Dal jsem nový těsnění, nasadil karburátor, natáhl benzín ... a otočil klíčkem. A světe div se - ono to chytilo asi na třetí otáčku. Pak už jen stačilo počkat, až se ohřeje a poladit volnoběh.
Pánové - řeknu Vám, taková blbost a co to stojí člověka času, nervů a nadávání.
Ale už je hotovo, další horizont byl překročen, už zbývá pár detailů a bude hotovo.
Luděk
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Vím, ale asi bych to dlouho neutajil a navíc nerad mlžím . A když jsem to o těch podložkách říkal Vaškovi tak šel málem pod ponk.Teepee píše:odvážné přiznání
Vašek říkal, že vytlačený silikon do průduchu k sacímu ventilu jednak sníží optimální průřez a druhak se na něm může srážet a kondenzovat benzín = změna ideálního poměru benzín/vzduch. L.Teepee píše: proč vadí na sacím traktu silikon?
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Po tomto víkendu je autíčko opět blíže k závěru renovace.
Už svítí, blká, troubí, stírá. Sice to svícení a blikání bylo s drobnými problémy, ale je hotovo.
Vyměnil jsem chromové lišty v oknech za plastové/gumové
Okrasné lišty okolo střešního žlábku už jsou taktéž na svém místě, zrovna tak krytky výdechů na "C" sloupku.
Už mi zbývá ke kompletnosti vozidla:
nechat opískovat a nakomaxitovat disky, obout pneumatiky
nechat udělat kompletní geometrii přední nápravy
udělat emise a STK (na to se těší duo V&V)
udělat veteránské testy (na to se zase těší Hurikán)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Teda pánové - jak já se těším až to bude hotový a budu jen dělat drobné opravičky a úpravičky, které jsem v zápalu boje přecházel montáží původního dílu (příklad mírně orezavělý šroubek na krytu blikačky).
A že jsem neztratil elán (viz karburátor) a naději, že to auto dokončím. Už to není světýlko na konci tunelu (šprýmaři podotknou - to je jen protijedoucí lokomotiva), ale už jsem z toho tunelu téměř na denním světle.
Fotky samozřejmě budou. Jen kompletního auta, protože v průběhu instalace jednotlivých komponent jsem nefotil - byla by to jen "hromada stejných fotek".
Luděk
Už svítí, blká, troubí, stírá. Sice to svícení a blikání bylo s drobnými problémy, ale je hotovo.
Vyměnil jsem chromové lišty v oknech za plastové/gumové
Okrasné lišty okolo střešního žlábku už jsou taktéž na svém místě, zrovna tak krytky výdechů na "C" sloupku.
Už mi zbývá ke kompletnosti vozidla:
nechat opískovat a nakomaxitovat disky, obout pneumatiky
nechat udělat kompletní geometrii přední nápravy
udělat emise a STK (na to se těší duo V&V)
udělat veteránské testy (na to se zase těší Hurikán)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Teda pánové - jak já se těším až to bude hotový a budu jen dělat drobné opravičky a úpravičky, které jsem v zápalu boje přecházel montáží původního dílu (příklad mírně orezavělý šroubek na krytu blikačky).
A že jsem neztratil elán (viz karburátor) a naději, že to auto dokončím. Už to není světýlko na konci tunelu (šprýmaři podotknou - to je jen protijedoucí lokomotiva), ale už jsem z toho tunelu téměř na denním světle.
Fotky samozřejmě budou. Jen kompletního auta, protože v průběhu instalace jednotlivých komponent jsem nefotil - byla by to jen "hromada stejných fotek".
Luděk
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Původně byly osazeny na rozhraní okna a rámu ozdobné chromované lišty s umělohmotnými stěrkami skel. Při demontáži těchto lišt došlo k nevratnému poškození jejich plastových ukončení a po zpětné instalaci nechtěly ty umělohmotné stěrky držet na svých místech. Proto jsem je vyměnil za (dovoz UA) plastové lišty s gumovými stírátky. Pravda - není to zcela originální, ale v tomto případě to plní bezezbytku svou funkci. L.Marťas píše:Luděk Musil píše:Vyměnil jsem chromové lišty v oknech za plastové/gumové
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´