Pri cene 200 000 je za vuz X je cena 220 000 za vuz Y o 10% vyssi, coz je na procenta vzato docela podstatny rozdil a zrovna v oblasti tech nejlenvnejsich strepu je cena myslim dost dulezita. Ono uz je jedno kdo ten krap vyrobil.Hurikán píše:No ono primárně o Lady v zemích EU žádný velký zájem není a ani nikdy nebude. To si musíme na rovinu přiznat. Vždy se bude jednat jen o pár excentriků, jako jsme třeba my. Kdyby tady byl o tato auta opravdový zájem, tak změna ceny o +/- 15.000,- Kč nebude mít na prodeje nijak zásadní vliv. Takto malý rozdíl v ceně se projeví v celkové prodejnosti minimálně.
Za druhé většina zdejších automobilek žije z vnitroevropského trhu, kterému samozřejmě přizpůsobila strukturu a provedení svých modelů. Některé automobilky samozřejmě značnou část produkce buďto vyváží, nebo přímo vyrábí v zahraničí. Téměř vždy jde ale o upravené modely, které se od těch prodávaných v EU liší. Velmi často právě motory, emisními limity a jinými atributy. Proto jsou "ty samé" modely třeba v Rusku nebo Indii výrazně levnější, než v EU, přestože se platí ještě clo, protože se tam prodávají se staršími typy motorů, s chudší výbavou, atp. .....
a sanci se uplatnit na nejakem trhu maji asi vsichni nejakou, jen o to musi stat. rusove o nas evropsky trh nestoji. nic vic, nic min. a moc bych za to nedal, ze o nas nemaji zajem hlavne z presvedceni. maji stale dojem, ze se nebudou pred nikym sklanet. je to jejich volba, ale rekl bych, ze trzni hospodarstvi a konkurencni boj k nim jeste asi moc nedolehl . Zrejme se zatim ma fabrika a lide kolem ni porad moc dobre na to, aby ohli hrbet.