karburator
Moderátor: Moderátoři
karburator
nechce mně jet auto na benzin ale na plyn jede v pohodě a dneska jsem zjistil že je prasklý mikrospínač má to zasadní vliv na jízdu na benzin???děla to toto benzin nastartuje jakože dobry zacuka a chcípne plyn jezdí startuje všechno v pohodě motor tam mám 03 ale nevím co tam je za karbec
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Jedná se o karburátor DAAZ OZON 2107 (pravděpodobně). Mikrospínač řídí ekonomizér, což je přídavný systém karburátoru pro uzavírání volnoběhového kanálu při deceleraci. Pokud mikrospínač je vadný nebo nesprávně seřízený, může to volnoběh a vlastně i běžnou jízdu dost zásadně ovlivňovat.
Pokud si s tím nevíš rady, doporučil bych Ti ekonomizér úplně odstavit. Při provozu na LPG ho stejně nepotřebuješ a pokud zlobí, je to akorát o nervy. Vyřazení tohoto systému není složité - otázka pěti sekund.
Postavíš-li se k pravému blatníku auta a podíváš na karburátor, kolmo zprava vstupuje do karburátoru slabá hadička, které budeme říkat "hadička A" (vedle šroubku na seřizování volnoběžných otáček). Půjdeš-li po ní, dojdeš k takové malé kulaté "nádobce" našroubované na pravém podběhu - jedná se o elektropneumatický ventil (vedou do něj dva drátky). Z toho ventilu pak vede druhá hadička, té budeme říkat "hadička B" přímo do sacího potrubí.
Musíš udělat jednoduchou věc - hadičku A spojit přímo s hadičkou B, tedy vyřadit zmiňovaný elektropneumatický ventil ze systému. Pak to musí fungovat.
Pokud si s tím nevíš rady, doporučil bych Ti ekonomizér úplně odstavit. Při provozu na LPG ho stejně nepotřebuješ a pokud zlobí, je to akorát o nervy. Vyřazení tohoto systému není složité - otázka pěti sekund.
Postavíš-li se k pravému blatníku auta a podíváš na karburátor, kolmo zprava vstupuje do karburátoru slabá hadička, které budeme říkat "hadička A" (vedle šroubku na seřizování volnoběžných otáček). Půjdeš-li po ní, dojdeš k takové malé kulaté "nádobce" našroubované na pravém podběhu - jedná se o elektropneumatický ventil (vedou do něj dva drátky). Z toho ventilu pak vede druhá hadička, té budeme říkat "hadička B" přímo do sacího potrubí.
Musíš udělat jednoduchou věc - hadičku A spojit přímo s hadičkou B, tedy vyřadit zmiňovaný elektropneumatický ventil ze systému. Pak to musí fungovat.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
ekonomizer
ekonomizer byl odpojen už někým předemnou tak se mám kouknout na co případně jaká to je menbrana co bude potřeba vyměnit
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11037
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Diagnostika protržené membrány jest snadnou. Odpoj hadičku od sání, vlož do úst a opatrně vcucni. Pokud bude pořád co sát je membrána v čoudu. Připrav se na to, že můžeš nasát i trošku benzínu či jeho par. Membrána jako taková se nemění. Prodávají se jen celá tělěsa pneuraketek. Jejich kvalita bývá občas problematická v kvalitě fixace jehly v memráně či opracováním jehly samotné. Pokud netrváš na funkci ekonomizéru je lepší sehnat místo pneuraketky tělísko s jehlou bez membrány, cca. 100Kč.
Vypadá to takhle, ale musí v tom být zašroubovaná ještě ta mosazná jehla.
Vypadá to takhle, ale musí v tom být zašroubovaná ještě ta mosazná jehla.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107