STK
Moderátor: Moderátoři
Tavri, no já si právě nevšimnul že tohle téma je vlastně loňský, ale tak zase tu teď každej ví, že mám prostřední díl navíc. Je to euro2.
Teď jsem zvědav na ten walker- vypadá krásně- jakoby pochromovaný, tak hlavně aby vydržel, jinak tam co kupuju díly, tak mi tvrdil, že lidi maj walkera asi nejradši a že vydrží víc než nějaký polský krámy.
Teď jsem zvědav na ten walker- vypadá krásně- jakoby pochromovaný, tak hlavně aby vydržel, jinak tam co kupuju díly, tak mi tvrdil, že lidi maj walkera asi nejradši a že vydrží víc než nějaký polský krámy.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Mám před STK a vyskytl se problém se šteloáním světel. podle tohoto obrázku http://vaz-manual.narod.ru/tuning-2110/ ... 007-01.jpg ale nejak mi vypadly stelovací kolíky u světel jde to nejak obejít??
Kdo se v tom má vyznat o_O
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Nevím jak to tam máte řešené (ale mám pocit, že jsem tu někde četl, že také hydrokorektorem), ale u hranatců a Samary a Samary je hydrokorektor který koupíš baj voko kolem pětistovky, spíše níže. Podstatně mu zvětšíš životnost, když po instalaci zamotneš místa přechodu trubičky do mosazného nátrubku měkkou izolačkou nebo samovulkanizační páskou.
Napadá mě analogie s ruskými světly pro hranatce, tam totiž v případě kolapsu hydrokorektoru nejdou poštelovat světla zatímco v případě československých světlometů to díky vnitřní pružině šlo. Takže pokud nechceš investovat do hydrokorektoru bude asi nutno zajistit předpružení paraboly světla aby reagovala na šrouby.
Pokud to již máte elektro, tak jako bych nic nepsal, jsem tu přeci jen neinformovaným hostem .
Napadá mě analogie s ruskými světly pro hranatce, tam totiž v případě kolapsu hydrokorektoru nejdou poštelovat světla zatímco v případě československých světlometů to díky vnitřní pružině šlo. Takže pokud nechceš investovat do hydrokorektoru bude asi nutno zajistit předpružení paraboly světla aby reagovala na šrouby.
Pokud to již máte elektro, tak jako bych nic nepsal, jsem tu přeci jen neinformovaným hostem .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
kdepak, elektro to nemáme.Koko Loko píše:Pokud to již máte elektro
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Hydrokorektor mi kupodivu slouží a dost dobře....ale ty štelovací střouby vypadávají.... Dám si hydrokorektor nejníže, našteluju světla kolíkama a pak se sotva dotknu hydrokektoru tak to vyskočí a světlo svítí 1,5m před auto...
To by měla ta pružina přitahovat nebo tlačit na parabolu?Koko Loko píše:Takže pokud nechceš investovat do hydrokorektoru bude asi nutno zajistit předpružení paraboly světla aby reagovala na šrouby.
Kdo se v tom má vyznat o_O
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Tak to ti teď nepovím, až se dostanu k nějakému světlu tak do něj mrknu. Na světlo osazené v autě ale šahat nebudu, hydrokorektor tam slouží již tři roky a nebudu to zbytečnou manipulací pokoušet .
Nicméně, co myslíš tím vyskočením? Jako, že při manipulaci s pvládacím prvkem vyskočí to kuličkové zakončení z mechanismu ve světle? Pokud tak, tak by to chtělo regulační šrouby naštelovat do nějaké střední polohy zekteré to nebude vyskakovat a pak teprve štelovat. Je chod pístků délkově dostatečný a na obou stranách stejný? Nemohlo dojít ke ztrátě kapaliny a následnému přílišnému zasunutí pístků?
Nicméně, co myslíš tím vyskočením? Jako, že při manipulaci s pvládacím prvkem vyskočí to kuličkové zakončení z mechanismu ve světle? Pokud tak, tak by to chtělo regulační šrouby naštelovat do nějaké střední polohy zekteré to nebude vyskakovat a pak teprve štelovat. Je chod pístků délkově dostatečný a na obou stranách stejný? Nemohlo dojít ke ztrátě kapaliny a následnému přílišnému zasunutí pístků?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Prozkoumáno, pružina udržuje parabolu v poloze "zvednuto", je v horní části a parabolu přitahuje k zadnímu krytu. Pokud si vzpomínám dobře tak "šulínek" hydrokorektoru pak při vyjíždění tlačí do plíšku, který parabolu sklápí. Nicméně podotýkám, že píši o krabici nikoliv o hypermoderní desítce .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Chápem to správne tak, že je regulátor hydrokorektora na štvorke? Vtedy by to naozaj svietiť pred auto. Poloha "0" by malo byť zaťaženie iba vodičom resp. vodič a spolujazdec a vtedy by to malo svietiť najvyššie a pri tejto polohe by sa mal nastavovať aj sklon. aspoň myslímusirew píše:Dám si hydrokorektor nejníže